Coronavirus (COVID-19) | dit kunt u van ons verwachten

De coronacrisis brengt ons in een moeilijke, en voor veel mensen, angstige tijd. Een tijd waarin we u uiteraard zo goed mogelijk van dienst blijven. Om onnodige verspreiding van het coronavirus tegen te gaan én uit zorg voor onze medewerkers heeft Klaverblad besloten om in ieder geval t/m 28 april vanuit huis te werken.

Onze service tijdens de coronacrisis

Om u goed te helpen, hebben we wel uw hulp nodig. Zou u vragen die niet dringend zijn per mail aan ons kunnen stellen? Wij reageren dan zo snel mogelijk. Zo blijven we telefonisch het beste bereikbaar voor vragen waar direct een antwoord op nodig is. Alvast bedankt voor uw hulp.

Schadebehandelingen

Onze schadebehandelingen lopen mogelijk vertraging op. Dit komt onder andere doordat sommige expertisebureaus tijdelijk geen (fysieke) expertises uitvoeren in verband met het coronavirus. Wij begrijpen dat dit erg vervelend is als u (bijvoorbeeld na de stormen van de afgelopen weken) wacht op de afhandeling van uw schade. Wij vragen uw begrip hiervoor.

Dankbaar

Klaverblad is iedereen met vitale beroepen dankbaar voor hun inzet en het draaiende houden van de samenleving in deze coronacrisis. Het is een ongewone situatie waar we samen het beste van moeten maken. Thuis of op kantoor, de medewerkers van Klaverblad blijven voor u klaar staan om u zo goed mogelijk te helpen.

Wees voorzichtig, zorg goed voor uzelf en uw naasten!