Nieuwe commercial Klaverblad Verzekeringen

Vanaf 5 januari is er weer een nieuwe commercial van Klaverblad Verzekeringen op televisie te zien. In deze commercial zijn twee verkopers bij de Klaverbladdirectie ‘op bezoek’ om een telefonisch keuzemenu te introduceren.

Ze pakken het serieus aan. Op tafel hebben ze een speaker gezet, waaruit een vriendelijke telefoonstem komt, die zegt: “Om u beter van dienst te zijn, volgt nu een keuzemenu. Heeft u een deuk, toets 1. Heeft u een kras, toets 2…”. Dan zet de mannelijke verkoper de speaker uit en begint de ‘voordelen’ van een keuzemenu uit te leggen. Zijn vrouwelijke collega doet er nog een schepje bovenop en verkondigt dat Klaverblad hiermee “in één beweging alle telefonistes eruit kan knikkeren.” U raadt al wie er nu zelf snel uitgeknikkerd worden… De nieuwe commercial heeft hetzelfde thema als de eerder geïntroduceerde commercials: ‘Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder’. Hiermee is Klaverblad sinds 2012 aanwezig op radio en televisie.

Bekijk de nieuwe tv-commercial. Vanaf 19 januari start Klaverblad ook met het uitzenden van de bijbehorende radiocommercial.