Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
6 mei 2024Fijne mensen fijn bedrijf bedankt voor de hulp
Anoniem
27 maart 2024
D.K van Dinther
26 maart 2024Vanaf de door mij geplaatste schademelding ben ik door Klaverblad telefonisch en schriftelijk correct en duidelijk geïnformeerd. Dekra heeft mij regelmatig en duidelijk geïnformeerd wanneer het bezoek van de schaderegelaar zou plaatsvinden. De schaderegelaar was een deskundige man die duidelijke vragen stelde. De inbraak heeft bij mijn vriendin en mij diepe sporen achtergelaten. De manier van afwikkelen door Klaverblad en Dekra: alleen maar lof. Mede namens mijn vriendin onze dank.
Story
25 maart 2024Snelle reactie en de claim snel afgehandeld . Top service
Anoniem
11 maart 2024
Anoniem
20 februari 2024Prima in orde ga zo door
Anoniem
14 februari 2024
Anoniem
14 februari 2024Kan nog geen goede beoordeling geven, ben net klant bij jullie
Anoniem
11 februari 2024
Anoniem
8 februari 2024Ik heb alleen een rechtsbijstand verzekering van € 9,13, de afrekening is totaal € 18,27 en dat was niet de bedoeling.