gezin op vakantie in de bergen

De Klaverblad Doorlopende reisverzekering

De Klaverblad Doorlopende reisverzekering

  • Snelle en 24/7 service door onze alarmcentrale
  • In heel Europa of wereldwijd verzekerd
  • Wintersport aanvullend mee te verzekeren


Ontvang passend advies

Zorgeloos genieten met onze doorlopende reisverzekering

Tijdens uw vakantie wilt u zorgeloos genieten. Helaas gebeuren er soms dingen die u niet had voorzien. Bijvoorbeeld een gestolen portemonnee, beschadigde bagage of een ernstig wintersport ongeluk. De Klaverblad Doorlopende reisverzekering heeft gelukkig vele voordelen die ervoor zorgen dat u met een gerust hart op vakantie gaat.

Wilt u een doorlopende reisverzekering afsluiten en vraagt u zich af welke voor u het beste is? Een assurantieadviseur kijkt samen met u naar een doorlopende reisverzekering die past bij uw persoonlijke situatie en wensen. Vind een assurantieadviseur bij u in de buurt.

Verzekerde gebieden

Gaat u een reisverzekering afsluiten? U kiest dan zelf de verzekerde gebieden. Wij bieden de volgende dekkingen:

  • Doorlopende reisverzekering met Europadekking
  • Doorlopende reisverzekering met Werelddekking

Wat is een reisverzekering?

Voordat u een reisverzekering afsluit, leggen wij u uit wat een Klaverblad Doorlopende reisverzekering precies is aan de hand van een aantal situaties. Deze situaties vertellen u ook meer over onze aanvullende modules.

Dit is onze reisverzekering

Bereken direct uw premie

Modules voor een reisverzekering

Standaard modules

Als u bij ons een doorlopende reisverzekering afsluit, dan bent u standaard verzekerd voor de modules Calamiteiten en Aansprakelijkheid en Persoonlijke hulp. Dat betekent dat u standaard verzekerd bent van hulp bij calamiteiten. U kunt hierbij denken aan extra kosten die u maakt als u eerder terug naar huis moet van vakantie of als u door omstandigheden niet verder kunt reizen. Ook bent u standaard verzekerd voor aansprakelijkheid voor schade aan uw vakantieverblijf met een maximale vergoeding van € 25.000,-.

Word u op vakantie ziek of bent u getroffen door een ongeval? Dan krijgt u hulp van onze alarmcentrale. Deze is dag en nacht bereikbaar op het nummer +31 (0)79 – 3 204 704. De hulp van onze alarmcentrale is standaard meeverzekerd. De maximale vergoeding is € 5.000.000,- per gebeurtenis en geldt voor de standaard module Persoonlijke hulp en de aanvullende module Medische kosten samen. Ook als u of uw reisgenoot vermist raakt of komt te overlijden, biedt de alarmcentrale hulp. Bijvoorbeeld in de vorm van opsporing, redding of berging.

Aanvullende modules

Naast de standaardmodules kunt u uw doorlopende reisverzekering uitbreiden met aanvullende modules. Onze aanvullende modules zijn Medische kosten, Bagage, Annulering, Vervoer en Verblijf, Personenschade en Wintersport. Het bedrag waarvoor u verzekerd bent, verschilt per module. Bij sommige modules keren wij maximaal een bepaald bedrag uit. Hieronder vindt u een overzicht van alle aanvullende dekkingen.

De modules Persoonlijke hulp, Medische kosten en Personenschade gelden standaard niet voor wintersport. Als u deze modules aanvraagt en u wilt dat ze ook op wintersport gelden, dan kiest u voor de aanvulling Wintersport. De overige modules gelden altijd voor wintersport.

Als u alleen gaat langlaufen of gaat wandelen in de sneeuw, dan heeft u deze aanvulling niet nodig.

Het kan gebeuren dat uw reis onverwacht niet doorgaat of dat u eerder naar huis moet. Vaak krijgt u dan niet uw hele reissom terug. Met deze module bent u hier in veel gevallen voor verzekerd.

U kiest zelf een verzekerd bedrag van

€ 1.500,-, € 2.500,- of € 3.500,- per persoon per reis.

Let op: De module moet ingaan binnen 7 dagen na afsluiten.

Moet u uw reis annuleren vanwege het coronavirus? Op deze pagina vindt u meer informatie over hoe dit in z’n werk gaat.

Met deze module is uw bagage verzekerd voor beschadiging, diefstal en verlies. Geld is niet standaard meeverzekerd onder deze module, maar daar kunt u wel voor kiezen.

De maximale vergoeding is € 2.500,- per persoon per reis.

Als u op vakantie niet meer verder kunt rijden of niet meer in uw kampeermiddel kunt overnachten, dan bent u verzekerd voor hulp en extra kosten. Deze verzekering geldt in alle landen van Europa, behalve in Nederland.

Medische kosten die u in het buitenland maakt, worden meestal niet volledig vergoed door uw basis zorgverzekering. En dat terwijl medische kosten in het buitenland hoog kunnen zijn. Met deze module bent u verzekerd voor de kosten die uw basis zorgverzekering niet vergoedt. Als u een aanvullende zorgverzekering heeft kan het zijn dat deze kosten al vergoed worden.

De maximale vergoeding is € 5.000.000,- per gebeurtenis voor de modules Persoonlijke hulp en Medische kosten samen.

Wij vergoeden tot maximaal € 100.000,- de werkelijke schade die u heeft als u door een ongeval blijvend invalide wordt of tot maximaal € 50.000,- als u door een ongeval overlijdt.

Precies weten wat er wel en niet verzekerd is binnen uw reisverzekering en aanvullende
modules? Bekijk dan altijd even de polisvoorwaarden.

Schade op reis

Heeft u schade tijdens vakantie opgelopen? U kunt direct online schade melden bij ons. Al vanaf uw vakantiebestemming of als u weer thuis bent. Ook als u op vakantie bent en u direct hulp nodig heeft, kunt u 24/7 contact opnemen met onze alarmcentrale: +31 (0)79-3 204 704.

Voorkom schade op vakantie

Een ongeluk zit in een klein hoekje, ook tijdens vakantie. Ontdek hier hoe u schade op vakantie voorkomt.

Schade voorkomen

Vlucht gemist, geannuleerd of vertraagd door de chaos op Schiphol?

We leggen u bij de Veelgestelde vragen graag meer uit over wat we voor u kunnen betekenen als bij ons een doorlopende reisverzekering heeft. Goed om te weten is dat voor alle eventuele vergoedingen vanuit uw doorlopende reisverzekering het volgende geldt: alle vergoedingen die al gedaan (of zouden moeten) worden vanuit uw reisorganisator/vervoerder of de verhuurder, trekken wij af van het bedrag van onze vergoeding.

Lang op reis

Alle backpackers en wereldreizigers opgelet: ook dan is een reisverzekering afsluiten handig. Ontdek hoe het met de dekking van uw Klaverblad doorlopende reisverzekering zit als u lang op reis gaat.

Bijzondere en gevaarlijke sporten

Wilt u een doorlopende reisverzekering afsluiten en houdt u van een vakantie vol actie en avontuur? Check dan wel even of uw reisverzekering bijzondere en gevaarlijke sporten dekt.

Veelgestelde vragen over de doorlopende reisverzekering

Als u na schade hulp nodig heeft, dan bent u verplicht om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze alarmcentrale. Dit kan via telefoonnummer +31 (0)79- 3 204 704. U moet de aanwijzingen van de alarmcentrale opvolgen. Wilt u schade melden? Als u een verzekeringsadviseur heeft, dan kunt u het beste zo snel mogelijk contact met hem opnemen. Als u zelf uw verzekeringen regelt, dan kunt u de schade bij ons melden.

Met de module Personenschade vergoeden wij de schade die ontstaat doordat u blijvend invalide bent geworden. Dit doen wij zo snel mogelijk nadat vastgesteld is dat u blijvend invalide bent geworden. Soms is het niet meteen duidelijk of u blijvend invalide bent geworden, omdat u nog kunt herstellen. Wij stellen binnen twee jaar na de melding vast of u blijvend invalide bent geworden.

Onze alarmcentrale bepaalt aan de hand van uw situatie wat voor soort hulp u krijgt. Vervangend vervoer is ook een optie.

Het is erg vervelend dat u uw vlucht heeft gemist. De kosten voor het missen van de vlucht worden niet vergoed door de luchtvaartmaatschappij; de vlucht is namelijk gewoon op tijd vertrokken. Als het missen van uw vlucht alleen te maken heeft met de lange rijen op de luchthaven (dus niet een (werk)staking of een vertraging van het vliegtuig van meer dan 8 uur) dan is dit helaas niet gedekt op uw reisverzekering. U kunt hiervoor de luchthaven zelf aansprakelijk stellen. Hierbij kunt u mogelijk de hulp inschakelen van uw rechtsbijstandsverzekeraar. Lees meer over uw rechten als reiziger.

Het omboeken van uw vlucht wordt geregeld door uw reisorganisatie/vervoerder. Op de reisverzekering is hiervoor geen dekking. Voor een vergoeding kunt u gebruik maken van Vlucht Claim Service. Meer informatie hierover vindt u hier.

Voor schade door vertraging kunt u in eerste instantie terecht bij de reisorganisatie/vervoerder. Maak daarbij gebruik van Vlucht Claim Service. Op de module Annulering is er dekking als u uw reisbestemming niet kunt bereiken door een vertraging van meer dan 8 uur. Als u ondanks de vertraging uiteindelijk toch op de eindbestemming komt, vergoeden we ook de niet genoten reisdagen.

Op de module Annulering is hiervoor dekking als de annulering van de reis het gevolg is van een gedekt evenement in de polisvoorwaarden. Bijvoorbeeld een werkstaking of een vertraging van het vliegtuig van meer dan 8 uur. Als de luchthaven of de vervoerder de reis annuleert vanwege bijvoorbeeld capaciteitsproblemen dan is dat geen gedekt evenement op de reisverzekering. U kunt hiervoor de reisorganisatie/vervoerder zelf aansprakelijk stellen. Hierbij kunt u mogelijk de hulp inschakelen van uw rechtsbijstandsverzekeraar. Lees meer over uw rechten als reiziger.

Als uw bagage is achtergebleven moet u een melding maken en een formulier invullen op de luchthaven. Dit kan meestal worden gedaan bij de bagageservice bij de douane. Dit is belangrijk want anders neemt de luchtvaartmaatschappij of reisverzekering uw claim niet in behandeling.

Als uw bagage te laat aankomt op de reisbestemming dan krijgt u hiervoor veelal een vergoeding vanuit de reisorganisatie/vervoerder. Meer informatie hierover vindt u hier. Op uw reisverzekering heeft u ook recht op een vergoeding vanuit de module ‘Bagage’. Het moet dan wel gaan om noodzakelijk gemaakte kosten zoals kleding en verzorgingsproducten. Hierbij geldt een maximale vergoeding van € 200,- per persoon.


Als uw bagage is kwijtgeraakt moet u een melding maken en een formulier invullen op de luchthaven. Dit kan meestal worden gedaan bij de bagageservice bij de douane. Dit is belangrijk want anders neemt de luchtvaartmaatschappij of reisverzekering uw claim niet in behandeling.

Het kwijtraken van bagage is gedekt onder de module ‘Bagage’. Let er daarbij wel op dat er een maximum geldt per persoon per reis. Het maximumbedrag kunt u terugvinden op uw polisblad. Ook geldt er voor bepaalde spullen een maximum per soort bagage. Deze maximale vergoedingen kunt u terugvinden in de polisvoorwaarden. Let er op dat u het kwijtraken ook altijd meldt bij uw vervoerder, hoteleigenaar/reisleiding of bij de politie. Een rapport hiervan is één van de benodigdheden voor de schademelding.


Dekking voor de reis/vervoer:
Ja, als u door een (werk)staking* bij uw vervoersbedrijf niet kunt reizen naar uw vakantiebestemming, of tijdens uw vakantie naar een volgende bestemming, dan worden de extra reis- en verblijfskosten vergoed op uw doorlopende reisverzekering. Uiteraard moet u wel eerst informeren bij uw reisorganisator/vervoerder welke alternatieven zij u bieden en als het alternatief redelijk is moet u dit alternatief accepteren.

Annulering van de reis:
Als u de module ‘Annulering’ heeft meeverzekerd en u kunt uw reisbestemming niet bereiken door een onverwachte staking dan vergoeden wij de annuleringskosten van uw reis tot maximaal het verzekerde bedrag voor annulering per persoon. Dit bedrag staat vermeld op uw polisblad.

* Onverwachte staking
Een onverwachte staking is een staking door uw vervoerder op de dag van vertrek die u op het moment van het boeken van de reis niet had kunnen voorzien of had mogen verwachten. Als er bijv. nu een staking is maar u boekt een reis met een vertrekdatum over bijv. 2 maanden dan had u een eventuele staking op het moment van vertrek niet kunnen voorzien of mogen verwachten. Als u een reis boekt terwijl er een staking aan de gang is en u vertrekt bijv. de volgende dag dan had u dit wel kunnen voorzien of mogen verwachten.


Als u voorafgaand aan uw vakantie een auto heeft gehuurd op uw vakantiebestemming en u kunt uw vakantiebestemming niet bereiken door een staking van de vervoerder dan worden deze kosten vergoed onder de module Annulering.

Ja, als u door een werkstaking bij uw vervoerder niet kunt reizen dan vergoeden wij de extra reis- en verblijfskosten die daardoor ontstaan. Extra noodzakelijke verblijfkosten vergoeden wij tot maximaal €75,- per persoon per dag voor maximaal 30 dagen. Het gaat hier bijvoorbeeld om kosten voor overnachtingen, eten en/of drinken.

Ja, als werkstaking van uw vervoerder gedekt is op de reisverzekering (module Annulering) dan wordt ook de gevolgschade vergoed zoals vooraf geboekte excursies, los geboekte hotels en dergelijke.

Let op: bij de annuleringsdekking geldt een maximaal verzekerd bedrag van € 1000,-, € 2.000,- of € 3.000,- per persoon per reis. Het bedrag dat voor u geldt, staat vermeld op uw polisblad.


Als u door een werkstaking van de vervoerder pas later op vakantie gaat en hierdoor ook korter op je vakantie verblijft, dan zijn de gemiste vakantiedagen gedekt op de module Annulering. Deze kosten worden naar rato vergoed. Duurt uw vakantie bijvoorbeeld acht dagen in plaats van de geplande tien dagen? Dan wordt 2/10 deel van uw verblijfskosten vergoed.

Als u schade heeft die verzekerd is op uw reisverzekering, dan krijgt u meestal de nieuwwaarde vergoed. Dit is wat het kost om nieuwe spullen van dezelfde soort en kwaliteit te kopen. Soms vergoeden we alleen de dagwaarde. Dit doen we bijvoorbeeld als de dagwaarde minder dan 40% van de huidige nieuwwaarde is. De dagwaarde berekenen we met behulp van een afschrijvingslijst.

Lees meer informatie over het vaststellen van de nieuw- of dagwaarde van uw beschadigde spullen.
We bekijken of we alle informatie hebben gekregen die nodig is. Als we meer gegevens of een toelichting willen hebben, dan nemen we contact met u op. Als we uw aanvraag accepteren, dan sturen we u de polis zo snel mogelijk toe.
Nee, wij accepteren aanvragen niet altijd. Als we uw aanvraag afwijzen, dan laten we dat zo snel mogelijk weten.
Nee, wij verzekeren alleen recreatieve reizen.

Bij de module Bagage betaalt u geen eigen risico in het geval van schade. Alleen voor schade aan een mobiele telefoon geldt een eigen risico van € 50,-. Bij de rest van de modules heeft u ook geen eigen risico.

Ja, het is mogelijk om uw verzekering aan te passen. U moet dit schriftelijk aan ons doorgeven.

Medische kosten die u in het buitenland maakt, worden meestal niet (volledig) vergoed door uw zorgverzekering. Ook kan het zijn dat u een eigen risico heeft bij uw zorgverzekering. Met de module Medische kosten bent u verzekerd voor de kosten die uw zorgverzekering niet vergoed. Voor deze module geldt, samen met de module Persoonlijke hulp, een maximale vergoeding van € 5.000.000,-.

Bij onze reisverzekering kunt u zelf uw verzekerde gebied kiezen. Wij bieden een Europadekking en werelddekking. Onder de Europadekking vallen alle landen van Europa, de Azoren, de Canarische Eilanden, Madeira en de landen aan de Middellandse Zee (Marokko, Algerije, Libië, Tunesië, Egypte, Israël, Libanon, Syrië en Turkije).

Het ministerie van Buitenlandse zaken brengt per land de veiligheidssituatie in kaart. Dit doen zij aan de hand van kleurcodes groen, geel, oranje en rood. Oranje en rood zien wij als een negatief reisadvies. Bekijk de reisadviezen op de website van het ministerie.

Module annulering
Als het ministerie een negatief reisadvies geeft nadat u uw vakantie geboekt heeft, dan is dit een geldige reden om uw vakantie te annuleren. Het negatief reisadvies moet wel nog steeds gelden op de datum van vertrek. Als het ministerie een negatief reisadvies geeft terwijl u al op uw vakantiebestemming bent, dan wordt een annulering van de rest van uw reis ook gedekt door de module Annulering.

Overige modules
Voor de overige modules geldt dat als er op het moment dat u naar een land vertrekt daar een negatief reisadvies voor geldt, dan bent u niet verzekerd. Als u al op uw vakantiebestemming bent en het reisadvies wordt negatief, dan bent u wel verzekerd. Het is daarbij wel van belang dat u niet langer op de bestemming blijft dan nodig is. U moet het gebied of land dus zo spoedig mogelijk verlaten. Blijft u toch langer dan nodig is, dan bent u niet meer verzekerd.



Als uw vakantiebestemming een negatief reisadvies (kleurcode: oranje en rood) heeft gekregen van het ministerie van Buitenlandse Zaken, dan kunt u aanspraak maken op een vergoeding van uw annuleringskosten. U moet dan wel onze doorlopende reisverzekering met module Annulering hebben. De reisverzekering (of de uitbreiding van uw reisverzekering met de module Annulering) moet zijn afgesloten binnen 7 dagen na de boeking van uw vakantie. Daarnaast moet uw reis geboekt zijn vóórdat dit negatief reisadvies gold en het negatief reisadvies moet nog steeds geldig zijn op het moment van vertrek. Wij adviseren u wel aan om eerst contact op te nemen met uw vervoerder om de mogelijkheid van (kosteloos) annuleren of omboeken te bespreken.

Als u expres iets doet waarmee u uzelf in gevaar brengt, dan bent u niet verzekerd. Dit geldt bijvoorbeeld voor bijzondere en gevaarlijke sporten als bungeejumpen, parachutespringen, bergbeklimmen of autoracen. Als u iets doet dat in strijd is met de wet, dan bent u ook niet verzekerd.

Als u kiest voor een reisverzekering voor een gezin t/m zes personen, dan zijn kinderen die voor hun studie ergens anders wonen meeverzekerd. Dit geldt alleen als ze nog niet getrouwd zijn en jonger zijn dan 28 jaar. Hetzelfde geldt voor stief- en pleegkinderen.

Ja, recreatief duiken is standaard meeverzekerd.

Nee, huisdieren zijn niet standaard meeverzekerd.

Ja, een camera is meeverzekerd onder de module 'Bagage'.

Ja, een mobiele telefoon is meeverzekerd onder de module 'Bagage'. Loopt uw mobiele telefoon tijdens vakantie schade op? Dan geldt er een eigen risico van € 50,- en krijgt u tot maximaal € 500,- vergoed.

Ja, een laptop is meeverzekerd onder de module 'Bagage'.

Ja, als u een reisverzekering afsluit voor twee of meer personen dan is uw baby of kind standaard meeverzekerd.

Ja, een skipak is meeverzekerd onder de module 'Bagage'.

Ja, ski's zijn meeverzekerd onder de module 'Bagage'. Schade aan de staalkanten en het belag van ski's is niet verzekerd.
Module annulering
Als het ministerie een negatief reisadvies geeft nadat u uw vakantie geboekt heeft, dan is dit een geldige reden om uw vakantie te annuleren. Het negatief reisadvies moet wel nog steeds gelden op de datum van vertrek. Als het ministerie een negatief reisadvies geeft terwijl u al op uw vakantiebestemming bent, dan wordt een annulering van de rest van uw reis ook gedekt door de module Annulering.

Overige modules
Voor de overige modules geldt het volgende. Geldt er op het moment dat u naar een land vertrekt een negatief reisadvies voor dat land? Dan bent u niet verzekerd. Als u al op uw vakantiebestemming bent en het reisadvies wordt negatief, dan bent u wel verzekerd. Het is daarbij wel van belang dat u niet langer op de bestemming blijft dan nodig is. U moet het gebied of land dus zo spoedig mogelijk verlaten. Blijft u toch langer dan nodig is, dan bent u niet meer verzekerd.
Dat hangt ervan af; u krijgt de annuleringskosten alleen vergoed als u ernstig ziek bent. Een positieve coronatest is onvoldoende om een beroep te doen op uw annuleringsverzekering, ook als het een PCR-test is die is uitgevoerd door een commerciële instelling.
Ja, in dit geval bieden we een vergoeding voor de annuleringskosten. Wij vergoeden deze situatie alleen als u een positieve PCR-test kunt overleggen, uitgevoerd door een commerciële instelling. U moet dan wel de module Annulering hebben afgesloten uiterlijk binnen 7 dagen nadat u de reis geboekt heeft.
Ja, in dit geval bieden we een vergoeding voor de annuleringskosten. Het is belangrijk dat u niet zelf de reis annuleert, maar eerst contact opneemt met uw reisorganisatie of wacht op een bericht van hen. Bij een pakketreis is de reisorganisatie namelijk verplicht om een alternatief aan te bieden, zoals een omboeking of restitutie. Als u via de module Annulering de annuleringskosten vergoed krijgt, dan houden we rekening met de vergoeding die de reisorganisatie moet (of zou moeten) doen.
U moet dan wel de module Annulering hebben afgesloten uiterlijk binnen 7 dagen nadat u de reis geboekt heeft. Daarnaast moet uw reis geboekt zijn vóórdat dit negatief reisadvies gold en het negatief reisadvies moet nog steeds geldig zijn op het moment van vertrek.
Nee. U krijgt alleen de gemiste dagen vergoed.
De annuleringsverzekering sluit u af binnen 7 kalenderdagen na het boeken van uw reis.
Nee. Ook als u zelf losse onderdelen heeft geboekt, komt u in aanmerking voor vergoeding door de annuleringsverzekering.
Hoeveel een reisverzekering kost, hangt af van de hoeveelheid personen die u wilt verzekeren en van de aanvullende modules die u afsluit. Ook uw verzekerde gebied bepaalt de maandelijkse premie voor uw doorlopende reisverzekering. U kiest hierbij uit een Europadekking of Werelddekking.
U betaalt de premie voor een verzekering vooruit. Dit kan betekenen dat wij de eerste keer meer dan één termijnpremie afschrijven. U vindt op de afrekening van het polisblad welk bedrag wij de eerste keer voor welke periode afschrijven. Daarna betaalt u gewoon de afgesproken termijnpremie die op de polis staat.
U kiest zelf of u per maand, per kwartaal of per jaar betaalt.
Bel ons op nummer 079 - 3 204 549. Wij mailen u dan direct een betaallink om uw premie via Ideal naar ons over te maken. Zo weet u zeker dat uw betaling correct en direct bij ons binnenkomt.
Als u een verzekeringsadviseur heeft, dan moet u uw verzekering via hem opzeggen. Als u geen verzekeringsadviseur heeft, dan kunt u uw verzekering rechtstreeks bij ons opzeggen. Dit kan met ons online opzegformulier.
Er is geen opzegtermijn. U kunt uw verzekering elk moment stoppen door dit schriftelijk aan ons door te geven. De verzekering stopt op de dag dat wij uw opzegging ontvangen. Als u dat wilt, dan kan dit ook later.
Nee, studenten krijgen geen korting op de premie. Als iemand jonger is dan 28 jaar, ongehuwd is en voor een studie ergens anders woont, dan is diegene standaard meeverzekerd op de polis van de ouders.
Meer informatie over het betalen van uw premie en over hoe wij omgaan met betalingsachterstanden leest u op de pagina Betalen en betalingsachterstanden.

Vindt u uw vraag niet op deze pagina of is het antwoord voor u niet duidelijk genoeg? Stel dan uw vraag via ons contactformulier of bel ons: 079 - 3 204 549.

Meer informatie

Meer informatie over onze doorlopende reisverzekering en onze dienstverlening vindt u in de volgende documenten:

Op onze verzekeringskaarten vindt u meer informatie over onze reisverzekeringen. De verzekeringskaarten helpen u om onze reisverzekeringen te vergelijken met die van andere aanbieders.

Verzekeringskaart Doorlopende reisverzekering

Verzekeringskaart Annuleringsverzekering

Meer weten over reizen en het coronavirus?

We kunnen ons voorstellen dat u meer wilt weten over reizen en het coronavirus, en het effect daarvan op onze doorlopende reisverzekering. U leest er meer over op onze speciale pagina.

Lees meer

Blogs over reizen

Vlucht geannuleerd? Dit zijn je rechten als reiziger

Als je een vliegvakantie in het vooruitzicht dan is het zeker in deze tijden handig om te weten wat je rechten zijn. Je leest ze hier.
Lees verder

Winterbanden: zijn ze wel of niet verplicht?

Of winterbanden verplicht zijn en wat je er precies aan hebt als je met de auto naar een wintersportgebied reist? Je leest het hier.
Lees verder

7 tips voor een veilige reis naar school

Kinderen zijn weer terug naar school. Help ze dit op een veilige manier doen met deze 7 tips.
Lees verder

Vraag uw adviseur naar onze verzekeringen

Precies weten welke verzekering het beste bij u past? Dat hangt af van uw persoonlijke situatie en wensen. Een adviseur helpt u graag bij het vinden van een verzekering die daar bij aansluit.

Ontvang passend advies

Verzeker u zelf online

U regelt snel en gemakkelijk uw eigen reisverzekering.

Bereken en vraag aan