Kinderen pakken auto in voor vakantie

Zorgeloos genieten met onze doorlopende reisverzekering

Tijdens uw vakantie wilt u zorgeloos genieten. Helaas gebeuren er soms dingen die u niet had voorzien. Bijvoorbeeld een gestolen portemonnee, beschadigde bagage of een ernstig wintersport ongeluk. De Klaverblad Doorlopende reisverzekering heeft gelukkig vele voordelen die ervoor zorgen dat u met een gerust hart op vakantie gaat.

Wilt u een doorlopende reisverzekering afsluiten en vraagt u zich af welke voor u het beste is? Een assurantieadviseur kijkt samen met u naar een doorlopende reisverzekering die past bij uw persoonlijke situatie en wensen. Vind een assurantieadviseur bij u in de buurt.

Verzekerde gebieden

Gaat u een reisverzekering afsluiten? U kiest dan zelf de verzekerde gebieden. Wij bieden de volgende dekkingen:

  • Doorlopende reisverzekering met Europadekking
  • Doorlopende reisverzekering met Werelddekking

Wat is een reisverzekering?

Voordat u een reisverzerking afsluit, leggen wij u uit wat een Klaverblad Doorlopende reisverzekering precies is aan de hand van een aantal situaties. Deze situaties vertellen u ook meer over onze aanvullende modules.

Dit is onze reisverzekering

Bereken direct uw premie

Modules voor een reisverzekering

Standaard modules

Als u bij ons een doorlopende reisverzekering afsluit, dan bent u standaard verzekerd voor de modules Calamiteiten en Aansprakelijkheid en Persoonlijke hulp. Dat betekent dat u standaard verzekerd bent van hulp bij calamiteiten. U kunt hierbij denken aan extra kosten die u maakt als u eerder terug naar huis moet van vakantie of als u door omstandigheden niet verder kunt reizen. Ook bent u standaard verzekerd voor aansprakelijkheid voor schade aan uw vakantieverblijf met een maximale vergoeding van € 25.000,-.

Wordt u op vakantie ziek of bent u getroffen door een ongeval? Dan krijgt u hulp van onze alarmcentrale. Deze is dag en nacht bereikbaar op het nummer +31 (0)79 – 3 204 704. De hulp van onze alarmcentrale is standaard meeverzekerd. De maximale vergoeding is € 5.000.000,- per gebeurtenis en geldt voor de standaard module Persoonlijke hulp en de aanvullende module Medische kosten samen. Ook als u of uw reisgenoot vermist raakt of komt te overlijden, biedt de alarmcentrale hulp. Bijvoorbeeld in de vorm van opsporing, redding of berging.

Aanvullende modules

Naast de standaardmodules kunt u uw doorlopende reisverzekering uitbreiden met aanvullende modules. Onze aanvullende modules zijn Medische kosten, Bagage, Annulering, Vervoer en Verblijf, Personenschade en Wintersport. Het bedrag waarvoor u verzekerd bent, verschilt per module. Bij sommige modules keren wij maximaal een bepaald bedrag uit. Hieronder vindt u een overzicht van alle aanvullende dekkingen.

De modules Persoonlijke hulp, Medische kosten en Personenschade gelden standaard niet voor wintersport. Als u deze modules aanvraagt en u wilt dat ze ook op wintersport gelden, dan kiest u voor de aanvulling Wintersport. De overige modules gelden altijd voor wintersport.

Als u alleen gaat langlaufen of gaat wandelen in de sneeuw, dan heeft u deze aanvulling niet nodig.

Het kan gebeuren dat uw reis onverwacht niet doorgaat of dat u eerder naar huis moet. Vaak krijgt u dan niet uw hele reissom terug. Met deze module bent u hier in veel gevallen voor verzekerd.

U kunt kiezen voor een verzekerd bedrag van

€ 1.000,-, € 2.000,- of € 3.000,- per persoon per reis.

Let op: houd er rekening mee dat u uw reisverzekering met de module Annulering afsluit binnen 7 dagen na de boeking van uw vakantie.

Volg altijd ons 3-stappenplan om uw annuleringskosten vergoed te krijgen als u uw reis annuleert vanwege het coronavirus (COVID-19).

Met deze module is uw bagage verzekerd voor beschadiging, diefstal en verlies. Geld is niet standaard meeverzekerd onder deze module, maar daar kunt u wel voor kiezen.

De maximale vergoeding is € 2.500,- per persoon per reis.

Als u op vakantie niet meer verder kunt rijden of niet meer in uw kampeermiddel kunt overnachten, dan bent u verzekerd voor hulp en extra kosten. Deze verzekering geldt in alle landen van Europa, behalve in Nederland.

Medische kosten die u in het buitenland maakt, worden meestal niet volledig vergoed door uw basis zorgverzekering. En dat terwijl medische kosten in het buitenland hoog kunnen zijn. Met deze module bent u verzekerd voor de kosten die uw basis zorgverzekering niet vergoedt. Als u een aanvullende zorgverzekering heeft kan het zijn dat deze kosten al vergoed worden.

De maximale vergoeding is € 5.000.000,- per gebeurtenis voor de modules Persoonlijke hulp en Medische kosten samen.

Wij vergoeden tot maximaal € 100.000,- de werkelijke schade die u heeft als u door een ongeval blijvend invalide wordt of tot maximaal € 50.000,- als u door een ongeval overlijdt.

Schade op reis

Heeft u schade tijdens vakantie opgelopen? U kunt direct online schade melden bij ons. Al vanaf uw vakantiebestemming of als u weer thuis bent. Ook als u op vakantie bent en u direct hulp nodig heeft, kunt u 24/7 contact opnemen met onze alarmcentrale: +31 (0)79-3 204 704.

Voorkom schade op vakantie

Een ongeluk zit in een klein hoekje, ook tijdens vakantie. Ontdek hier hoe u schade op vakantie voorkomt.

Schade voorkomen

Makkelijk overstappen naar Klaverblad

Wij maken het u graag zo makkelijk mogelijk om over te stappen naar Klaverblad. Via de Overstapservice kunt u heel eenvoudig gratis uw huidige verzekering opzeggen. In het stappenplan overstappen leest u precies hoe dit werkt en waar u nog even op moet letten.

Maakt geen gebruik van de Overstapservice en wilt u zelf snel en gemakkelijk uw Klaverblad Doorlopende reisverzekering afsluiten? Klik dan op de knop hieronder.

Bereken direct uw premie

Lang op reis

Alle backpackers en wereldreizigers opgelet: ook dan is een reisverzekering afsluiten handig. Ontdek hoe het met de dekking van uw Klaverblad doorlopende reisverzekering zit als u lang op reis gaat.

Bijzondere en gevaarlijke sporten

Wilt u een doorlopende reisverzekering afsluiten en houdt u van een vakantie vol actie en avontuur? Check dan wel even of uw reisverzekering bijzondere en gevaarlijke sporten dekt.

Veelgestelde vragen over de doorlopende reisverzekering

We bekijken of we alle informatie hebben gekregen die nodig is. Als we meer gegevens of een toelichting willen hebben, dan nemen we contact met u op. Als we uw aanvraag accepteren, dan sturen we u de polis zo snel mogelijk toe.
Nee, wij accepteren aanvragen niet altijd. Als we uw aanvraag afwijzen, dan laten we dat zo snel mogelijk weten.
Nee, wij verzekeren alleen recreatieve reizen.
Als u na schade hulp nodig heeft, dan bent u verplicht om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze alarmcentrale. Dit kan via telefoonnummer +31 (0)79- 3 204 704. U moet de aanwijzingen van de alarmcentrale opvolgen. Wilt u schade melden? Als u een assurantieadviseur heeft, dan kunt u het beste zo snel mogelijk contact met hem opnemen. Als u zelf uw verzekeringen regelt, dan kunt u de schade bij ons melden.
Met de module Personenschade vergoeden wij de schade die ontstaat doordat u blijvend invalide bent geworden. Dit doen wij zo snel mogelijk nadat vastgesteld is dat u blijvend invalide bent geworden. Soms is het niet meteen duidelijk of u blijvend invalide bent geworden, omdat u nog kunt herstellen. Wij stellen binnen twee jaar na de melding vast of u blijvend invalide bent geworden.
Onze alarmcentrale bepaalt aan de hand van uw situatie wat voor soort hulp u krijgt. Vervangend vervoer is ook een optie.
Hoeveel een reisverzekering kost, hangt af van de hoeveelheid personen die u wilt verzekeren en van de aanvullende modules die u afsluit. Ook uw verzekerde gebied bepaalt de maandelijkse premie voor uw doorlopende reisverzekering. U kiest hierbij uit een Europadekking of Werelddekking.
U betaalt de premie voor een verzekering vooruit. Dit kan betekenen dat wij de eerste keer meer dan één termijnpremie afschrijven. U vindt op de afrekening van het polisblad welk bedrag wij de eerste keer voor welke periode afschrijven. Daarna betaalt u gewoon de afgesproken termijnpremie die op de polis staat.
U kiest zelf of u per maand, per kwartaal of per jaar betaalt.
Bel ons op nummer 079 - 3 204 549. Wij mailen u dan direct een betaallink om uw premie via Ideal naar ons over te maken. Zo weet u zeker dat uw betaling correct en direct bij ons binnenkomt.
Als u een assurantieadviseur heeft, dan moet u uw verzekering via hem opzeggen. Als u geen assurantieadviseur heeft, dan kunt u uw verzekering rechtstreeks bij ons opzeggen. Dit kan met ons online opzegformulier.
Er is geen opzegtermijn. U kunt uw verzekering elk moment stoppen door dit schriftelijk aan ons door te geven. De verzekering stopt op de dag dat wij uw opzegging ontvangen. Als u dat wilt, dan kan dit ook later.
Nee, studenten krijgen geen korting op de premie. Als iemand jonger is dan 28 jaar, ongehuwd is en voor een studie ergens anders woont, dan is diegene standaard meeverzekerd op de polis van de ouders.
Meer informatie over het betalen van uw premie en over hoe wij omgaan met betalingsachterstanden leest u op de pagina Betalen en betalingsachterstanden.
Bij de module Bagage geldt een eigen risico van € 50,-. Bij de rest van de modules heeft u geen eigen risico.
Ja, het is mogelijk om uw verzekering aan te passen. U moet dit schriftelijk aan ons doorgeven.
Medische kosten die u in het buitenland maakt, worden meestal niet (volledig) vergoed door uw zorgverzekering. Ook kan het zijn dat u een eigen risico heeft bij uw zorgverzekering. Met de module Medische kosten bent u verzekerd voor de kosten die uw zorgverzekering niet vergoed. Voor deze module geldt, samen met de module Persoonlijke hulp, een maximale vergoeding van € 5.000.000,-.
Bij onze reisverzekering kunt u zelf uw verzekerde gebied kiezen. Wij bieden een Europadekking en werelddekking. Onder de Europadekking vallen alle landen van Europa, de Azoren, de Canarische Eilanden, Madeira en de landen aan de Middellandse Zee (Marokko, Algerije, Libië, Tunesië, Egypte, Israël, Libanon, Syrië en Turkije).
Het ministerie van Buitenlandse zaken brengt per land de veiligheidssituatie in kaart. Dit doen zij aan de hand van kleurcodes groen, geel, oranje en rood. Oranje en rood zien wij als een negatief reisadvies. Bekijk de reisadviezen op de website van het ministerie.
Module annulering
Als het ministerie een negatief reisadvies geeft nadat u uw vakantie geboekt heeft, dan is dit een geldige reden om uw vakantie te annuleren. Het negatief reisadvies moet wel nog steeds gelden op de datum van vertrek. Als het ministerie een negatief reisadvies geeft terwijl u al op uw vakantiebestemming bent, dan wordt een annulering van de rest van uw reis ook gedekt door de module Annulering.

Overige modules
Voor de overige modules geldt dat als er op het moment dat u naar een land vertrekt daar een negatief reisadvies voor geldt, dan bent u niet verzekerd. Als u al op uw vakantiebestemming bent en het reisadvies wordt negatief, dan bent u wel verzekerd. Het is daarbij wel van belang dat u niet langer op de bestemming blijft dan nodig is. U moet het gebied of land dus zo spoedig mogelijk verlaten. Blijft u toch langer dan nodig is, dan bent u niet meer verzekerd.

Als uw vakantiebestemming een negatief reisadvies (kleurcode: oranje en rood) heeft gekregen van het ministerie van Buitenlandse Zaken, dan kunt u aanspraak maken op een vergoeding van uw annuleringskosten. U moet dan wel onze doorlopende reisverzekering met module Annulering hebben. De reisverzekering (of de uitbreiding van uw reisverzekering met de module Annulering) moet zijn afgesloten binnen 7 dagen na de boeking van uw vakantie. Daarnaast moet uw reis geboekt zijn vóórdat dit negatief reisadvies gold en het negatief reisadvies moet nog steeds geldig zijn op het moment van vertrek. Wij adviseren u wel aan om eerst contact op te nemen met uw vervoerder om de mogelijkheid van (kosteloos) annuleren of omboeken te bespreken.
Als u expres iets doet waarmee u uzelf in gevaar brengt, dan bent u niet verzekerd. Dit geldt bijvoorbeeld voor bijzondere en gevaarlijke sporten als bungeejumpen, parachutespringen, bergbeklimmen of autoracen. Als u iets doet dat in strijd is met de wet, dan bent u ook niet verzekerd.
Als u kiest voor een reisverzekering voor een gezin t/m zes personen, dan zijn kinderen die voor hun studie ergens anders wonen meeverzekerd. Dit geldt alleen als ze nog niet getrouwd zijn en jonger zijn dan 28 jaar. Hetzelfde geldt voor stief- en pleegkinderen.
Ja, recreatief duiken is standaard meeverzekerd.
Nee, huisdieren zijn niet standaard meeverzekerd.
Ja, een camera is meeverzekerd onder de module 'Bagage'.
Ja, een telefoon is meeverzekerd onder de module 'Bagage'.
Ja, een laptop is meeverzekerd onder de module 'Bagage'.
Ja, als u een reisverzekering afsluit voor twee of meer personen dan is uw baby of kind standaard meeverzekerd.
Ja, een skipak is meeverzekerd onder de module 'Bagage'.
Ja, ski's zijn meeverzekerd onder de module 'Bagage'. Schade aan de staalkanten en het belag van ski's is niet verzekerd.
Nee. U krijgt alleen de gemiste dagen vergoed.
De annuleringsverzekering sluit u af binnen 7 kalenderdagen na het boeken van uw reis.
Nee. Ook als u zelf losse onderdelen heeft geboekt, komt u in aanmerking voor vergoeding door de annuleringsverzekering.
Module annulering
Als het ministerie een negatief reisadvies geeft nadat u uw vakantie geboekt heeft, dan is dit een geldige reden om uw vakantie te annuleren. Het negatief reisadvies moet wel nog steeds gelden op de datum van vertrek. Als het ministerie een negatief reisadvies geeft terwijl u al op uw vakantiebestemming bent, dan wordt een annulering van de rest van uw reis ook gedekt door de module Annulering.

Let op: om in onzekere tijden mee te denken met onze klanten hebben we per mei 2021 de voorwaarden van onze annuleringsverzekering verruimd.

Overige modules
Voor de overige modules geldt dat als er op het moment dat u naar een land vertrekt daar een negatief reisadvies voor geldt, dan bent u niet verzekerd. Als u al op uw vakantiebestemming bent en het reisadvies wordt negatief, dan bent u wel verzekerd.

Let op: als u op reis gaat naar een land met een negatief reisadvies (uitsluitend vanwege het coronavirus) en u heeft bij uw reisverzekering de modules Vervoer en verblijf, Bagage en Personenschade, dan heeft u tijdelijk wel dekking.
Ja. Als u een reis heeft geboekt naar een land waar code groen of geel voor geldt en het reisadvies verandert naar code oranje of rood vlak voor vertrek, dan heeft u tijdelijk dekking op uw annuleringsverzekering. Per mei 2021 hebben we namelijk de voorwaarden van onze annuleringsverzekering tijdelijk verruimd. Moet u uw reis annuleren, volg dan wel altijd ons stappenplan.
Als uw situatie aan de volgende punt voldoet, dan gelden de tijdelijk verruimde voorwaarden ook voor u:
- Uw reis is geboekt in de periode van 15 mei 2021 tot en met 31 december 2021, waarbij er tijdens boeking een positief reisadvies was voor het land (of de landen) van bestemming.
- Uw reis heeft een vertrekdatum in de periode van 15 mei 2021 tot en met 31 maart 2022.
- U heeft uw annuleringsverzekering uiterlijk binnen 7 dagen na het boeken van de vakantie afgesloten.
Ja, als het reisadvies positief was op het moment dat u uw reis boekte, dan krijgt u de annuleringskosten vergoed bij een positieve coronatest. Dit is onderdeel van de tijdelijk verruimde voorwaarden van onze annuleringsverzekering.

Let op: gold er een negatief reisadvies toen u de reis boekte en moet u uw reis annuleren, omdat u vlak voor vertrek positief test op corona? Dan krijgt u de annuleringskosten niet vergoed.
Neem contact op met uw reisorganisatie of luchtvaartmaatschappij als u het niet eens bent met het aanbod. Het omboeken van een reis of het verstrekken van een voucher wordt gezien als een vergoeding voor uw schade. De kosten van de reis zijn in dit geval al gedekt door een andere voorziening, regeling of verzekering. Er is dus geen dekking voor de annuleringskosten als u geen gebruik wilt maken van de voucher of omboekingsregeling. Ook niet als u achteraf moet bijbetalen voor uw nieuwe reis.
Uw medische kosten (ook de medische kosten die u in het buitenland maakt) worden in eerste instantie vergoed vanuit uw ziektekostenverzekering. Vergoedt uw ziektekostenverzekering deze kosten niet of slechts tot een bepaald maximum? Dan krijgt u ze alsnog vergoed als u bij uw doorlopende reisverzekering de module ‘Medische kosten’ heeft afgesloten. Ook als u door een medische oorzaak langer op uw reisbestemming moet blijven, wordt dit tot een bepaald maximum vergoed. Daarbij is wel de voorwaarde dat er nog geen negatief reisadvies (code oranje of rood) gold op het moment dat u naar uw bestemming vertrok. In geval van nood kunt u contact opnemen met onze Alarmcentrale via +31 (0)79 – 3 204 704.
Ja. Toen het coronavirus werd uitgeroepen tot een pandemie hebben wij de dekking voor onze reisverzekering al tijdelijk verruimd met een vergoeding van max. 75 euro per persoon per dag, voor maximaal 3 dagen. Per mei 2021 hebben we deze voorwaarden tijdelijk nog verder verruimd, nl. voor maximaal 7 dagen.

Het moet daarbij wel gaan om een verplicht langer verblijf op uw reisbestemming in verband met de quarantaine. En bij vertrek naar de reisbestemming moet er sprake zijn van een positief reisadvies.
U moet het gebied zo snel mogelijk verlaten. Dat zal op dit moment niet eenvoudig zijn. Volg de instructies van de lokale autoriteiten op en neem contact op met het ministerie van Buitenlandse Zaken als u vragen heeft. Dat kan via +31 247 247 247, of met een bericht via Twitter @247BZ. De kosten voor het verlaten van het gebied zijn niet verzekerd.

Let op: kunt u wel terug maar kiest u er voor toch te blijven op uw bestemming? Dan bent u niet verzekerd onder de reisverzekering.
Ja, in dit geval bieden we tijdelijk een vergoeding voor de annuleringskosten. Wel is het belangrijk dat u niet zelf de reis annuleert, maar zelf contact opneemt met uw reisorganisatie of wacht op een bericht van hen. Bij een pakketreis is de reisorganisatie namelijk verplicht om een alternatief aan te bieden, zoals een omboeking of restitutie. Als u via de module Annulering de annuleringskosten vergoed krijgt, dan houden we daarnaast rekening met de vergoeding die de reisorganisatie moet (of zou moeten) doen.
Het reisadvies van mijn vakantiebestemming is vlak voor vertrek aangepast naar code oranje of rood vanwege het coronavirus. Ben ik verzekerd als ik alsnog op vakantie ga?

Bagage, Personenschade en Vervoer en Verblijf:
Als vanwege het coronavirus het reisadvies van positief naar negatief verandert, dan worden de modules Bagage, Personenschade en Vervoer en Verblijf gedekt.

Calamiteiten en Aansprakelijkheid, Medische kosten en Persoonlijke hulp:
Voor de modules Calamiteiten en Aansprakelijkheid, Medische kosten en Persoonlijke hulp geldt dat er alleen dekking is als de oorzaak geen enkel verband met het coronavirus heeft. Bijvoorbeeld als u een gebroken been heeft door een ongeval of u moet dringend naar huis omdat een familielid is overleden.

Annulering:
De module Annulering wordt niet gedekt als u bij een negatief reisadvies alsnog besluit om af te reizen naar dat gebied. Dus moet u door het coronavirus bijvoorbeeld uw reis eerder afbreken, in quarantaine blijven of eerder terugkeren, dan bent u niet verzekerd voor de kosten die u hiervoor maakt. Bent u op vakantie in een land waar code oranje of rood geldt en moet u eerder naar huis omdat er bijvoorbeeld een familielid is overleden, dan bent u wel verzekerd via de module Annulering.

Let op: als er een negatief reisadvies is afgegeven vanwege een andere reden dan het coronavirus dan is er helemaal geen dekking op alle modules van onze doorlopende reisverzekering.

Nee, het eerder terugkomen van vakantie vanwege een veranderd reisadvies is niet verzekerd. Wel kunt u uw reisorganisatie vragen om een eventuele vergoeding van de kosten.
Ja, door de tijdelijk verruimde voorwaarden krijgt u hier een vergoeding voor via de module Annulering.

Let op: de reis moet wel zijn geboekt toen er nog een positief reisadvies gold (code groen of geel). De vergoeding is maximaal het verzekerde bedrag per persoon en alleen voor de niet gebruikte vakantiedagen. Daarnaast wordt de eventuele vergoeding die u van uw reisorganisatie krijgt nog in mindering gebracht.
Ja. Wel wordt de dekking beperkt als u niet zo spoedig mogelijk naar huis terugkeert, terwijl dat wel de bedoeling is. Hieronder vindt u een overzicht van wat er wel en niet gedekt is.

Bagage, Personenschade en Vervoer en Verblijf:
Als vanwege het coronavirus het reisadvies van positief naar negatief verandert, dan worden de modules Bagage, Personenschade en Vervoer en Verblijf gedekt.

Calamiteiten en Aansprakelijkheid, Medische kosten en Persoonlijke hulp:
Voor de modules Calamiteiten en Aansprakelijkheid, Medische kosten en Persoonlijke hulp geldt dat er alleen dekking is als de oorzaak geen enkel verband met het coronavirus heeft. Bijvoorbeeld als u een gebroken been heeft door een ongeval of u moet dringend naar huis omdat een familielid is overleden.
Ja, u bent hiervoor verzekerd als de oorzaak geen enkel verband heeft met het coronavirus. Heeft de oorzaak wél te maken met het coronavirus? Dan gelden hiervoor aanvullende voorwaarden. Bijvoorbeeld een reisadvies dat positief moet zijn op het moment van vertrek.
Nee, u kiest er namelijk zelf voor om in een land te blijven waar een negatief reisadvies voor geldt. In dat geval bent u niet meer verzekerd voor de kosten die u maakt om daar langer te blijven vanwege een lockdown of quarantaine.
Nee, het eerder terugkomen van vakantie vanwege een veranderd reisadvies is niet verzekerd. Wel kunt u uw reisorganisatie vragen om een eventuele vergoeding van de kosten.
Ja, voor alle modules (behalve Annulering) geldt dat er een volledige dekking is. Als het reisadvies weer terug verandert naar negatief zodra je op je vakantiebestemming bent, dan gelden er beperkte dekkingen.

Voor de module Annulering geldt er dekking is als u uw reis moet annuleren vanwege een andere reden dan het coronavirus. Bijvoorbeeld het overlijden van een familielid.
Ja, u krijgt van ons dan een dagvergoeding van maximaal € 75,- per persoon en per dag (voor maximaal 7 dagen). Stel u reist met een positief reisadvies en vlak voordat u weer naar huis gaat, test u (of uw reisgenoot) positief op corona, dan heb u recht op de dagvergoeding.
Nee, het maakt niet uit of u wel of niet gevaccineerd bent. Wij kijken alleen naar het geldende reisadvies voor uw land van bestemming.

Vindt u uw vraag niet op deze pagina of is het antwoord voor u niet duidelijk genoeg? Stel dan uw vraag via ons contactformulier of bel ons: 079 - 3 204 549.

Meer informatie

Meer informatie over onze doorlopende reisverzekering en onze dienstverlening vindt u in de volgende documenten:

Op onze verzekeringskaarten vindt u meer informatie over onze reisverzekeringen. De verzekeringskaarten helpen u om onze reisverzekeringen te vergelijken met die van andere aanbieders.

Verzekeringskaart Doorlopende reisverzekering

Verzekeringskaart Annuleringsverzekering

Meer weten over reizen en het coronavirus?

We kunnen ons voorstellen dat u meer wilt weten over reizen en het coronavirus, en het effect daarvan op onze doorlopende reisverzekering. U leest er meer over op onze speciale pagina.

Lees meer

Blogs over reizen

7 tips voor een veilige reis naar school

Kinderen zijn weer terug naar school. Help ze dit op een veilige manier doen met deze 7 tips.
Lees meer

Auto huren in het buitenland?

Een auto huren tijdens vakantie in het buitenland zorgt ervoor dat u meerdere plekjes kunt ontdekken. Hoe u een goede en veilige huurauto boekt? Lees onze...
Lees meer

Help! Mijn bagage is verloren, beschadigd of vertraagd

Komt u na een lange vlucht aan op bestemming, maar is uw bagage verloren, beschadigd of vertraagd? Dat is natuurlijk erg vervelend. Wij leggen u uit wat u...
Lees meer

Laat u adviseren

Welke verzekering het beste bij u past, hangt af van uw persoonlijke situatie en wensen.

Vraag advies aan een assurantieadviseur.

Vind een assurantieadviseur

Verzeker u zelf online

U regelt snel en gemakkelijk uw eigen reisverzekering.

Bereken en vraag aan