Nieuw: Directe Schadeafhandeling voor WA-verzekerde personenauto’s

Vanaf 1 juli 2021 kunnen klanten die door een botsing schade aan hun WA-verzekerde personenauto hebben opgelopen dit direct bij ons melden. Wel zo snel én makkelijk.
vrouw stapt uit auto

Als menselijke verzekeraar zijn we erg blij met de introductie van Directe Schadeafhandeling. Deze nieuwe service helpt mensen namelijk bij het sneller en makkelijker melden van hun schade bij hun eigen vertrouwde verzekeraar. Voorheen moesten ze zelf of via hun adviseur naar de verzekeraar van de tegenpartij om de schade te verhalen.

We zetten de voordelen van Directe Schadeafhandeling op een rijtje:

  • Schade kan gemakkelijk bij ons of via uw adviseur gemeld worden

  • Wij kunnen de schade sneller afhandelen voor klanten

  • Wij gaan in gesprek met de verzekeraar van de aansprakelijke partij, klanten hoeven zelf niets te doen

  • Klanten betalen niets extra’s voor deze service

  • Als klanten het toch fijner vinden om de schademelding via de verzekeraar van de aansprakelijke partij te laten lopen, dan is dat ook gewoon mogelijk

Directe Schadeafhandeling is een service die door alle leden van het Verbond van Verzekeraars wordt aangeboden, dus ook door Klaverblad. Meer informatie over het invoeren van de service leest u op hun website.

Uiteraard staat alle informatie rondom Directe Schadeafhandeling ook op onze Autoverzekering pagina.

Heeft u vragen over Directe Schadeafhandeling? Neem contact met ons op door te mailen naar sch.motor@klaverblad.nl of bel met 079 - 3 204 412. We helpen u graag!