Klaverblad Verzekeringen gaat samenwerking aan met Postex voor digitale klantcommunicatie en online betaalgemak

GOUDA - In april is Klaverblad Verzekeringen de samenwerking aangegaan met Postex en zijn de overeenkomsten getekend. Met het platform van Postex innoveren verzekeringsbedrijven op het gebied van digitale klantcommunicatie en online betaalgemak. Het project bij Klaverblad is inmiddels van start gegaan. Naar verwachting zullen medio 2020 de eerste digitale polisbladen verstuurd gaan worden.

Vernieuwing betalingsverkeer & digitale polisbladen

Vera van Putten, Manager Acceptatie van Klaverblad: “Wij zijn continu op zoek naar manieren om onze klanten nog beter te kunnen helpen. Ons project ‘Vernieuwing betalingsverkeer & digitale polisbladen’ is hier een concreet voorbeeld van. De mogelijkheid om eigentijdse betaalmethoden zoals iDEAL aan te kunnen bieden en polisbescheiden veilig én digitaal te kunnen versturen, sluit aan bij de wensen van onze klanten en bij een duurzame manier van ondernemen. We hebben tijdens onze marktconsultatie diverse referenties van Postex geraadpleegd en positieve reacties ontvangen. Wij zien uit naar de samenwerking met Postex en zijn onder de indruk van de mogelijkheden.”

Voortdurende innovatie

Hans de Wit, Partner en Sales Director Postex: “Wij zijn vereerd dat Klaverblad besloten heeft om met ons samen te gaan werken. Hier is een uitvoerige marktverkenning aan vooraf gegaan. Deze opdracht zien wij als een erkenning voor onze activiteiten binnen de verzekeringsbranche in de afgelopen jaren. Door voortdurende innovatie en samenwerking met onze gebruikers zijn wij in staat in te spelen op concrete klantwensen. In toenemende mate kiezen ook enterprise organisaties voor onze dienstverlening. Dit laat zien dat we op de juiste weg zijn en blijven groeien.”

Samenwerking Klaverblad Postex


Postex, opgericht in 2014, is een technologiebedrijf en de ontwikkelaar van het cloudplatform voor het automatiseren van klantcommunicatie. Het Postex-platform regisseert intelligente klantcommunicatie die aansluit bij de actuele en gevalideerde communicatievoorkeur van de klant. Meer dan 250 bedrijven & semi-overheidsorganisaties gebruiken het platform om klantcommunicatie te automatiseren, selfservice te stimuleren en online betaalmogelijkheden aan te bieden. Bezoek de website voor meer informatie.