Onze service

We helpen u graag zo goed en zo snel mogelijk

Persoonlijk contact

We werken niet met callcenters en u krijgt geen lang en lastig keuzemenu te horen als u ons belt. Bij ons krijgt u altijd een medewerker aan de lijn. Onze medewerkers hebben de kennis om uw vragen te beantwoorden en denken graag met u mee.

Goed bereikbaar

We zorgen ervoor dat we goed bereikbaar zijn. We willen binnen 15 seconden de telefoon opnemen. Wij laten een extern bureau onderzoeken of dat lukt. Het resultaat ziet u in de volgende tabel:

Meest recente resultaat

Beantwoord binnen Resultaat
15 seconden 98,2%

Snelle reactie

Als u een schade meldt of een verzekering aanvraagt, wilt u snel weten waar u aan toe bent. Als u een vraag stelt, wilt u graag een duidelijk antwoord. Dat begrijpen wij. Daarom reageren we snel. Meestal krijgt u binnen een werkdag een antwoord op uw brief of e-mail.

We vinden dat we 95% van de aanvragen en schademeldingen binnen 24 uur moeten beantwoorden. Binnen 48 uur moeten we op 100% hebben gereageerd. We houden ook bij of dat lukt. De resultaten van de afgelopen tijd zijn:

Aanvragen januari, februari, maart 2016

Reactie verzonden binnen Norm Resultaat
24 uur 95% 100%
48 uur 100% 100%

Schademeldingen januari, februari, maart 2016

Berichten verzonden binnen Norm Resultaat
24 uur 95% 98%
48 uur 100% 100%

Beoordeling door klanten

Benieuwd hoe klanten ons beoordelen? Op de volgende websites vindt u meer hierover: