Contact: 079 - 3 204 410 (dag en nacht)

Claim indienen: mobiele telefoon of tablet

Heeft u schade aan uw mobiel of tablet en heeft u een Royaal dekking? Meld dit bij uw assurantieadviseur of bij ons.

Als u de volgende stappen volgt, dan kunnen wij uw schade binnen enkele werkdagen afhandelen.

Mobiele telefoon: welke situatie geldt voor u?

- Vraag om een gespecificeerde offerte waar uw naam op staat.
- Maak een duidelijke foto van de schade aan uw toestel.
- Meld daarna uw schade bij ons met het schademeldformulier.
- Voeg de offerte van de reparateur toe.
- Voeg de foto(‘s) van de schade toe.
- Voeg de aankoopnota toe (of een bevestiging van het abonnement).

Als u alles in één keer instuurt, dan beoordelen wij uw schade binnen enkele werkdagen.
Als de reparatiekosten lager zijn dan € 200,-, dan betalen we uw schade. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden. Als de reparatiekosten hoger zijn, dan nemen wij eerst contact met u op.
- Vraag een verklaring aan een reparateur dat uw toestel niet gerepareerd kan worden. Uw naam moet hierop staan.
- Vul het schademeldformulier in en stuur het naar uw eigen e-mailadres. Print het pdf bestand uit.
- Maak uw toestel leeg* en stuur het apparaat aangetekend naar ons toe. Wij betalen de kosten voor het aangetekend verzenden aan u terug.
- Stuur het uitgeprinte schadeformulier mee.
- Stuur de verklaring mee dat uw toestel niet gerepareerd kan worden.
- Stuur de aankoopnota mee (of een bevestiging van het abonnement).

Als u alles in één keer instuurt, dan betalen wij uw schade binnen enkele werkdagen. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden.
Na betaling van de schade wordt het apparaat eigendom van Klaverblad.

* Verwijder de sim-kaart en (indien aanwezig) de losse geheugenkaart. Als uw toestel nog werkt, kopieer dan foto's en gegevens naar een ander apparaat en zet daarna het toestel terug naar fabrieksinstellingen.
Uw toestel is dan al afgeschreven. De dagwaarde van uw toestel is € 0,-. Toch krijgt u nog 15% van de huidige nieuwwaarde van hetzelfde of een vergelijkbaar toestel.

- Maak een duidelijke foto van de schade aan uw toestel.
- Meld daarna uw schade bij ons met het schademeldformulier.
- Voeg de foto(‘s) van de schade toe.
- Voeg de aankoopnota toe (of een bevestiging van het abonnement).

Als u alles in één keer instuurt, dan betalen wij uw schade binnen enkele werkdagen. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden.
- Vraag om een gespecificeerde offerte waar uw naam op staat.
- Maak een duidelijke foto van de schade aan uw toestel.
- Meld daarna uw schade bij ons met het schademeldformulier.
- Voeg de offerte van de reparateur toe.
- Voeg de foto(‘s) van de schade toe.
- Voeg de aankoopnota toe (of een bevestiging van het abonnement).

Als u alles in één keer instuurt, dan beoordelen wij uw schade binnen enkele werkdagen.

Als de reparatiekosten lager zijn dan € 200,-, dan betalen we uw schade. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden. Als de reparatiekosten hoger zijn, dan nemen wij eerst contact met u op.
- Vraag een verklaring aan een reparateur dat uw toestel niet gerepareerd kan worden. Uw naam moet hierop staan.
- Vul het schademeldformulier in en stuur het naar uw eigen e-mailadres. Print het pdf bestand uit.
- Maak uw toestel leeg* en stuur het apparaat aangetekend naar ons toe. Wij betalen de kosten voor het aangetekend verzenden aan u terug.
- Stuur het uitgeprinte schadeformulier mee.
- Stuur de verklaring mee dat uw toestel niet gerepareerd kan worden.
- Voeg de aankoopnota toe (of een bevestiging van het abonnement).

Als u alles in één keer instuurt, dan betalen wij uw schade binnen enkele werkdagen. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden.
Na betaling van de schade wordt het apparaat eigendom van Klaverblad.

* Verwijder de sim-kaart en (indien aanwezig) de losse geheugenkaart. Als uw toestel nog werkt, kopieer dan foto's en gegevens naar een ander apparaat en zet daarna het toestel terug naar fabrieksinstellingen.
Uw toestel is dan al afgeschreven. De dagwaarde van uw toestel is € 0,-. Toch krijgt u nog 15% van de huidige nieuwwaarde van hetzelfde of een vergelijkbaar toestel.

- Maak een duidelijke foto van de schade aan uw toestel.
- Meld daarna uw schade bij ons met het schademeldformulier.
- Voeg de foto(‘s) van de schade toe.
- Voeg de aankoopnota toe (of een bevestiging van het abonnement).

Als u alles in één keer instuurt, dan betalen wij uw schade binnen enkele werkdagen. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden.
- Vraag om een gespecificeerde offerte waar uw naam op staat.
- Maak een duidelijke foto van de schade aan uw toestel.
- Meld daarna uw schade bij ons met het schademeldformulier.
- Voeg de offerte van de reparateur toe.
- Voeg de foto(‘s) van de schade toe.
- Voeg de aankoopnota toe (of een bevestiging van het abonnement).

Als u alles in één keer instuurt, dan beoordelen wij uw schade binnen enkele werkdagen.
Als de reparatiekosten lager zijn dan € 200,-, dan betalen we uw schade. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden. Als de reparatiekosten hoger zijn, dan nemen wij eerst contact met u op.
- Vraag een verklaring aan een reparateur dat uw toestel niet gerepareerd kan worden. Uw naam moet hierop staan.
- Vul het schademeldformulier in en stuur het naar uw eigen e-mailadres. Print het pdf bestand uit.
- Maak uw toestel leeg* en stuur het apparaat aangetekend naar ons toe. Wij betalen de kosten voor het aangetekend verzenden aan u terug.
- Stuur het uitgeprinte schadeformulier mee.
- Stuur de verklaring mee dat uw toestel niet gerepareerd kan worden.
- Voeg de aankoopnota toe (of een bevestiging van het abonnement).

Als u alles in één keer instuurt, dan betalen wij uw schade binnen enkele werkdagen. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden.
Na betaling van de schade wordt het apparaat eigendom van Klaverblad.

* Verwijder de sim-kaart en (indien aanwezig) de losse geheugenkaart. Als uw toestel nog werkt, kopieer dan foto's en gegevens naar een ander apparaat en zet daarna het toestel terug naar fabrieksinstellingen.
Uw toestel is dan al afgeschreven. De dagwaarde van uw toestel is € 0,-. Toch krijgt u nog 15% van de huidige nieuwwaarde van hetzelfde of een vergelijkbaar toestel.

- Maak een duidelijke foto van de schade aan uw toestel.
- Meld daarna uw schade bij ons met het schademeldformulier.
- Voeg de foto(‘s) van de schade toe.
- Voeg de aankoopnota toe (of een bevestiging van het abonnement).

Als u alles in één keer instuurt, dan betalen wij uw schade binnen enkele werkdagen. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden.

Tablet: welke situatie geldt voor u?

- Vraag om een gespecificeerde offerte waar uw naam op staat.
- Maak een duidelijke foto van de schade aan uw tablet.
- Meld daarna uw schade bij ons met het schademeldformulier.
- Voeg de offerte van de reparateur toe.
- Voeg de foto(‘s) van de schade toe.
- Voeg de aankoopnota toe (of een bevestiging van het abonnement).

Als u alles in één keer instuurt, dan beoordelen wij uw schade binnen enkele werkdagen.
Als de reparatiekosten lager zijn dan € 200,-, dan betalen we uw schade. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden. Als de reparatiekosten hoger zijn, dan nemen wij eerst contact met u op.
- Vraag een verklaring aan een reparateur dat uw toestel niet gerepareerd kan worden. Uw naam moet hierop staan.
- Vul het schademeldformulier in en stuur het naar uw eigen e-mailadres. Print het pdf bestand uit.
- Maak uw tablet leeg* en stuur het apparaat aangetekend naar ons toe. Wij betalen de kosten voor het aangetekend verzenden aan u terug.
- Stuur het uitgeprinte schadeformulier mee.
- Stuur de verklaring mee dat uw tablet niet gerepareerd kan worden.
- Voeg de aankoopnota toe (of een bevestiging van het abonnement).

Als u alles in één keer instuurt, dan betalen wij uw schade binnen enkele werkdagen. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden.
Na betaling van de schade wordt uw tablet eigendom van Klaverblad.

* Verwijder (indien aanwezig) de losse geheugenkaart. Als uw tablet nog werkt, kopieer dan foto's en gegevens naar een ander apparaat en zet daarna uw tablet terug naar fabrieksinstellingen.
Uw tablet is dan al afgeschreven. De dagwaarde van uw tablet is € 0,-. Toch krijgt u nog 15% van de huidige nieuwwaarde van hetzelfde of een vergelijkbaar apparaat.

- Maak een duidelijke foto van de schade aan uw tablet.
- Meld daarna uw schade bij ons met het schademeldformulier.
- Voeg de foto(‘s) van de schade toe.
- Voeg de aankoopnota toe (of een bevestiging van het abonnement).

Als u alles in één keer instuurt, dan betalen wij uw schade binnen enkele werkdagen. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden.
- Vraag om een gespecificeerde offerte waar uw naam op staat.
- Maak een duidelijke foto van de schade aan uw tablet.
- Meld daarna uw schade bij ons met het schademeldformulier.
- Voeg de offerte van de reparateur toe.
- Voeg de foto(‘s) van de schade toe.
- Voeg de aankoopnota toe (of een bevestiging van het abonnement).

Als u alles in één keer instuurt, dan beoordelen wij uw schade binnen enkele werkdagen.
Als de reparatiekosten lager zijn dan € 200,-, dan betalen we uw schade. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden. Als de reparatiekosten hoger zijn, dan nemen wij eerst contact met u op.
- Vraag een verklaring aan een reparateur dat uw toestel niet gerepareerd kan worden. Uw naam moet hierop staan.
- Vul het schademeldformulier in en stuur het naar uw eigen e-mailadres. Print het pdf bestand uit.
- Maak uw tablet leeg* en stuur het apparaat aangetekend naar ons toe. Wij betalen de kosten voor het aangetekend verzenden aan u terug.
- Stuur het uitgeprinte schadeformulier mee.
- Stuur de verklaring mee dat uw tablet niet gerepareerd kan worden.
- Voeg de aankoopnota toe (of een bevestiging van het abonnement).

Als u alles in één keer instuurt, dan betalen wij uw schade binnen enkele werkdagen. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden.
Na betaling van de schade wordt uw tablet eigendom van Klaverblad.

* Verwijder (indien aanwezig) de losse geheugenkaart. Als uw tablet nog werkt, kopieer dan foto's en gegevens naar een ander apparaat en zet daarna uw tablet terug naar fabrieksinstellingen.
Uw tablet is dan al afgeschreven. De dagwaarde van uw tablet is € 0,-. Toch krijgt u nog 15% van de huidige nieuwwaarde van hetzelfde of een vergelijkbaar apparaat.

- Maak een duidelijke foto van de schade aan uw tablet.
- Meld daarna uw schade bij ons met het schademeldformulier.
- Voeg de foto(‘s) van de schade toe.
- Voeg de aankoopnota toe (of een bevestiging van het abonnement).

Als u alles in één keer instuurt, dan betalen wij uw schade binnen enkele werkdagen. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden.
- Vraag om een gespecificeerde offerte waar uw naam op staat.
- Maak een duidelijke foto van de schade aan uw tablet.
- Meld daarna uw schade bij ons met het schademeldformulier.
- Voeg de offerte van de reparateur toe.
- Voeg de foto(‘s) van de schade toe.
- Voeg de aankoopnota toe (of een bevestiging van het abonnement).

Als u alles in één keer instuurt, dan beoordelen wij uw schade binnen enkele werkdagen.
Als de reparatiekosten lager zijn dan € 200,-, dan betalen we uw schade. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden. Als de reparatiekosten hoger zijn, dan nemen wij eerst contact met u op.
- Vraag een verklaring aan een reparateur dat uw toestel niet gerepareerd kan worden. Uw naam moet hierop staan.
- Vul het schademeldformulier in en stuur het naar uw eigen e-mailadres. Print het pdf bestand uit.
- Maak uw tablet leeg* en stuur het apparaat aangetekend naar ons toe. Wij betalen de kosten voor het aangetekend verzenden aan u terug.
- Stuur het uitgeprinte schadeformulier mee.
- Stuur de verklaring mee dat uw tablet niet gerepareerd kan worden.
- Voeg de aankoopnota toe (of een bevestiging van het abonnement).

Als u alles in één keer instuurt, dan betalen wij uw schade binnen enkele werkdagen. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden.
Na betaling van de schade wordt uw tablet eigendom van Klaverblad.

* Verwijder (indien aanwezig) de losse geheugenkaart. Als uw tablet nog werkt, kopieer dan foto's en gegevens naar een ander apparaat en zet daarna uw tablet terug naar fabrieksinstellingen.
Uw tablet is dan al afgeschreven. De dagwaarde van uw tablet is € 0,-. Toch krijgt u nog 15% van de huidige nieuwwaarde van hetzelfde of een vergelijkbaar apparaat.

- Maak een duidelijke foto van de schade aan uw tablet.
- Meld daarna uw schade bij ons met het schademeldformulier.
- Voeg de foto(‘s) van de schade toe.
- Voeg de aankoopnota toe (of een bevestiging van het abonnement).

Als u alles in één keer instuurt, dan betalen wij uw schade binnen enkele werkdagen. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden.

Schademeldformulieren

Is het apparaat nog te repareren?

Schademeldformulier

Is het apparaat niet meer te repareren?

Schademeldformulier

Meer informatie

Meer informatie over de behandeling van uw schade vindt u in de brochure U heeft schade, wat nu? Informatie over de dagwaarde van uw inboedel vindt u op de afschrijvingslijst.