Hoe onze klanten ons beoordelen
Hieronder vindt u de beoordeling van anderen over Klaverblad. Deze beoordelingen gebruiken wij om onze producten te verbeteren en de klanttevredenheid te meten. Wij vinden het leuk om ook uw mening te horen.
Bij elke schade geldt:
Bent u verzekerd via een assurantieadviseur? Neem dan contact met hem op. Hij meldt de schade voor u bij Klaverblad Verzekeringen.
Heeft u letsel opgelopen bij een ongeval waar een verzekerde van ons bij betrokken was? Lees in de brochure wat u van ons kunt verwachten bij de schaderegeling.
Hieronder vindt u de beoordeling van anderen over Klaverblad. Deze beoordelingen gebruiken wij om onze producten te verbeteren en de klanttevredenheid te meten. Wij vinden het leuk om ook uw mening te horen.
Opmerking die ik wil maken is dat er eerst wordt aangegeven dat een schade calculatie van een erkend schadeherstelbedrijf volstaat voor de vergoeding in de schade afhandeling, want de tegenpartij keert niet rechtstreeks uit naar de schadehersteller in mijn zaak, echter moest ik na enige tijd eerst zelf de reparatie van 1385 euro vooruit betalen door de schade te laten herstellen, die rekening indienen en dan afwachtten tot er uitgekeerd wordt zonder dat hier 100% zekerheid op kon worden gegeven. Dat is jammer en kost enkele punten op afhandeling en betrouwbaarheid in de beoordeling. De Claim is uiteindelijk succesvol afgehandeld.
schadenummer 90114350 / polisnummer 14195493 - schadenummer tussenpersoon 2020 - 0127. .....Verzekeren draait niet alleen om geld alleen..... .....Bij ons draait het om mensen..... .....Schade door ongelukjes in huis.....gewoon meeverzekrd..... Wat een cliƫntenbedrog. Reclame moet van de TV verdwijnen. Inmiddels een klacht ingediend bij de Stichting Reclame Code Commissie te Amsterdam. Advies tussenpersoon bij het afsluiten van deze verzekering: .....niet moeilijk doen bij kleine schades en vooral schades en ongelukjes binnenshuis.... Pure onzin ! Kopersbedrog ! Verzaken van zorgplicht ! Deze beoordeling zelfs graag gebruiken op de website. Ben benieuwd of u dit aandurft.
Beste meneer Van Kessel, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij betreuren het bijzonder dat u zich niet conform de verwachtingen behandeld voelt. Wij nemen per mail contact met u op om de zaak verder te bespreken. Groeten, Aad
Fijne benadering gehad door de betrokken personen met goede afhandeling van de zaak
Geweldig geholpen in zowel een luisterend oor als advies
Goed geholpen, duidelijk en goed resultaat