Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
29 mei 2025
Van Meijl
19 mei 2025De opstart ging erg moeizaam, dat is erg lastig omdat je in paniek bent en maar geen reactie krijgt vanuit Klaverblad. Maar toen ik bij de juiste persoon was, werd ik gerustgesteld en fijn geholpen
Kuijpers
19 mei 2025Nee hoor alles is prima
Anoniem
18 mei 2025Verbeter punt: niet alleen via de mail communiceren, telefonisch contact alleen mogelijk na afspraak via mail
Anoniem
17 mei 2025
Anoniem
16 mei 2025Ik mis een gezicht bij de mailwisseling.. dat maakt het iet wat onpersoonlijker… Voor de rest vooral zo doorgaan!! Heel blij met jullie!
Anoniem
15 mei 2025Hoop als ik nog eens schade mocht hebben dat ik dan veel sneller geholpen word als nu , maar het is nú geregeld dus nu ben ik tevreden
Anoniem
14 mei 2025
Anoniem
14 mei 2025Zeer snelle behandeling na een digitale claim en vriendelijke benadering eerder aan de telefoon.
Anoniem
13 mei 2025