Hoe onze klanten ons beoordelen

Hieronder vindt u de beoordeling van anderen over Klaverblad. Deze beoordelingen gebruiken wij om onze producten te verbeteren en de klanttevredenheid te meten. Wij vinden het leuk om ook uw mening te horen.

Klantvriendelijkheid
8,1
Aanvraagproces
8,1
Claimafhandeling
8,2
Betrouwbaarheid
8,2
Prijs/kwaliteit
8,1

    Geef uw mening

    9 Rapportcijfer

    Froma

    27 februari 2020

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Bernards

    26 februari 2020

    Ondanks dat de uitkomst van het verzoek tot rechtsbijstand teleurstellend was ben ik van mening dat Klaverblad Verzekeringen zich goed in mijn casus heeft verdiept en alle juridische aspecten heeft belicht.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    1 Rapportcijfer

    Kalf

    26 februari 2020

    Bij de aanvraag van een autoverzekering wordt gevraagd of er de afgelopen drie jaar schades zijn geweest. Daar zou je toch denken dat het verwijtbare schade is die hier wordt bedoeld. Dit is om twee redenen vreemd: 1. Men wordt gevraagd naar informatie die de maatschappij zélf uit de database kan halen. Dit is dus uitlokken van de aspirant klant. 2. Als schade de aspirant klant niet te verwijten is (de schade is buiten zijn schuld ontstaan) waarom zou hij dat moeten verklaren als dat al verklaard is? De maatschappij houdt zich volgens mij bezig met iets waar het zich niet bezig mee mag houden: opsporing.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Beste heer, mevrouw, vervelend om te lezen dat u dit heeft ervaren. Bij een aanvraag willen wij graag zoveel mogelijk informatie ontvangen van een verzekerde zelf. Met vriendelijke groet, Daphne

    10 Rapportcijfer

    Kardjo

    25 februari 2020

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    24 februari 2020

    Goede begeleiding van het begin tot het einde.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    1 Rapportcijfer

    Buikema

    21 februari 2020

    Heb een glasverzekering. Maar als je het nodig heb blijkt het dat jullie veel hebben uitgesloten en dat je eigenlijk niet verzekerd bent. Vindt dat jammer. Dat noem je de kleine lettertjes.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw review. Wij streven ernaar zo transparant mogelijk te werken en bij aangaan van de verzekering helder te maken wat klanten van ons kunnen verwachten als ze schade hebben. Kennelijk is dat in uw geval niet gelukt. Wij nemen per mail contact met u op om na te gaan wat er exact gebeurd is. Groeten, Aad

    10 Rapportcijfer

    Frelih

    21 februari 2020

    Mijn zaak is heel goed afgehandeld, en heb een goede begeleiding gehad.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    ter Sluijsen

    20 februari 2020

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Samir

    19 februari 2020

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Heijstek

    18 februari 2020

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    `

    Filter de beoordelingen