Hoe onze klanten ons beoordelen

Hieronder vindt u de beoordeling van anderen over Klaverblad. Deze beoordelingen gebruiken wij om onze producten te verbeteren en de klanttevredenheid te meten. Wij vinden het leuk om ook uw mening te horen.

Klantvriendelijkheid
8,3
Aanvraagproces
8,2
Claimafhandeling
8,4
Betrouwbaarheid
8,4
Prijs/kwaliteit
8,3
8,1 Uit 601 beoordelingen

Geef uw mening

    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    21 juni 2018

    De juristen van Klaverblad vinden wij erg deskundig. Ze hebben mij al drie keer behoedt voor een ontslag door kundig mij op de valkuilen te wijzen. Het zit hem allemaal in de kleine lettertjes, waar je als leek geen weet van hebt. Top! En heel hartelijk bedankt!

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Lemmens

    18 juni 2018

    Precies zoals het moet gaan

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    3 Rapportcijfer

    Anoniem

    17 juni 2018

    Ben 2 dagen bezig om een scooter verzekerd te krijgen, doorverwezen door geencentteveel en rechtstreeks klaverblad geprobeerd. Geen van de site s is goed, Alles ingevuld en dan krijg je dat er “oeps een foutje” die het hele weekend duurt, ben er klaar mee, kies wel een andere

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Wij vinden het jammer om te lezen dat het niet is gelukt om de aanvraag via onze website in te dienen. Helaas hebben wij afgelopen weekend een storing gehad. De storing is inmiddels verholpen. Wij zijn echter ook telefonisch bereikbaar om u in dit geval verder te kunnen helpen. Wellicht kunnen wij in de toekomst iets voor u betekenen. Groeten Jerry

    9 Rapportcijfer

    El Morabit

    16 juni 2018

    Het is snel afgehandeld ,dat vind fijn

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    6 Rapportcijfer

    sinderdinck

    15 juni 2018

    goed

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Zonneveld

    13 juni 2018

    De waterschade naar aanleiding van hevige regenval is snel en adequaat behandeld. Goed contact en goede afhandeling van de schade.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    4 Rapportcijfer

    zeneli

    12 juni 2018

    de kleine letters moet je echt lezen nu 2 x geprobeerd iets in te dienen maar wordt afgewezen op de polis voorwaarde ik heb eigenlijk geen vertrouwen meer

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    12 juni 2018

    Duidelijke instructies na de aanvraag en vervolg afhandeling wederom snel uitgevoerd en beantwoord.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    1 Rapportcijfer

    Anoniem

    7 juni 2018

    4 maanden nadat ik me ziek gemeld heb eindelijk de beoordeling, GEEN aov!! Want zoals bij heel veel zzp’ers gaan ze er alles maar dan ook alles aan doen om niet te hoeven uitkeren, en ja dat duurt dan 4 maanden. Ze lijken vriendelijk zolang je betaald, maar als je daadwerkelijk ziek word begint de ellende!! Neem geen aov hier want je bent al je geld kwijt aan premie en je krijgt er niks voor terug! Zelfs de vriendelijkheid is ver te zoeken! Voel me enorm bedrogen en ze doen je echt onrecht aan! Alles voor de centen! Dat is hun enige doel!

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent. Naar aanleiding van uw review hebben wij nogmaals uw dossier beoordeeld. Wij vinden dat we gegronde redenen hebben om niet tot uitkering over te gaan. Groeten, Jerry

    9 Rapportcijfer

    Perigault monte

    6 juni 2018

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen

    Filter de beoordelingen