Hoe onze klanten ons beoordelen

Hieronder vindt u de beoordeling van anderen over Klaverblad. Deze beoordelingen gebruiken wij om onze producten te verbeteren en de klanttevredenheid te meten. Wij vinden het leuk om ook uw mening te horen.

Klantvriendelijkheid
8,2
Aanvraagproces
8,1
Claimafhandeling
8,2
Betrouwbaarheid
8,3
Prijs/kwaliteit
8,2

    Geef uw mening

    9 Rapportcijfer

    Venis

    15 augustus 2019

    prbleemloze verzekering voor mij.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    15 augustus 2019

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    7 Rapportcijfer

    van der Heijden

    14 augustus 2019

    Vriendelijk aan de telefoon als ik met een vraag kom. Het enige minpuntje is dat er geen groene kaart bij mijn nieuwe polis zat.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    14 augustus 2019

    Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling van het schadeproces aan onze auto.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    2 Rapportcijfer

    ricxhardf

    10 augustus 2019

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte heer, mevrouw, Ik vind het jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. U heeft aangegeven dat wij geen contact met u mogen opnemen naar aanleiding van uw review. U kunt uiteraard altijd contact met ons opnemen als u uw klacht alsnog met ons wil bespreken. Groeten, Jerry

    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    10 augustus 2019

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    van de Mortel

    8 augustus 2019

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    1 Rapportcijfer

    Eilander

    7 augustus 2019

    Helaas is het bij klaverblad niet toegangkelijk om voor een kindje met een handicap een uitvaart veezekring af te sluiten. Volgens hun staat het toch op de nominatie lijst van overlijden

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte mevrouw Eilander, Wij hebben via de mail contact met u opgenomen over deze zaak. Wij kunnen in het openbaar niet inhoudelijk op uw zaak ingaan. Groeten, Aad

    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    7 augustus 2019

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    1 Rapportcijfer

    V raalte

    7 augustus 2019

    U noemt zichzelf een maatschappelijke organisatie dan vraag ik mij af waarom een kind Met een canule geweigerd wordt als zijnde een verhoogd risico op overlijden Ik ben zeer teleurgesteld nu ons kleinkind geweigerd wordt op deze basi En oh ja gebruik dit vooral bij uw beoordeling op uw website zodat iedereen kan zien hoe gewoon klaverblad gebleven is Lekker maatschappelijk betrokken

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte heer Van Raalte, Wij begrijpen dat de afwijzing hard is aangekomen. Inhoudelijk kunnen wij via deze weg niet op de zaak ingaan. Wij hebben inmiddels wel via een ander kanaal contact met u gehad. Wij hopen dat u begrijpt dat dit soort beslissingen ook voor ons bijzonder moeilijk zijn. Dit zijn beslissingen waarbij het menselijke en zakelijke aspect elkaar soms in de weg zitten. Onderaan de streep zijn wij echter verplicht om op basis van de risico-inschatting een besluit te nemen. In dit geval is dat een afwijzing geworden. Wij hebben u ook gewezen op onze klachtenprocedure. Indien u van mening bent dat wij een verkeerde beslissing hebben genomen kan het klachtenbureau de zaak inhoudelijk nogmaals beoordelen. Groeten, Aad

    Filter de beoordelingen