Hoe onze klanten ons beoordelen

Hieronder vindt u de beoordeling van anderen over Klaverblad. Deze beoordelingen gebruiken wij om onze producten te verbeteren en de klanttevredenheid te meten. Wij vinden het leuk om ook uw mening te horen.

Klantvriendelijkheid
8,1
Aanvraagproces
8,1
Claimafhandeling
8,2
Betrouwbaarheid
8,2
Prijs/kwaliteit
8,2

    Geef uw mening

    10 Rapportcijfer

    De Bruin

    18 oktober 2019

    We vinden het erg fijn dat jullie onze lekkage schade in overleg met de schade expert vergoeden. Vriendelijk bedankt. Fam de Bruin

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    15 oktober 2019

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Dekker

    14 oktober 2019

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Zeper

    11 oktober 2019

    Klaverblad komt ook met oplossingen als probleem niet makkelijk op te lossen is.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Hanssen

    11 oktober 2019

    De communicatie verliep snel en zeer vriendelijk. Elke mail wordt binnen een dag beantwoord en het resultaat van mijn zaak is positief geƫindigd. Nogmaals bedankt voor jullie inzet!

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    10 oktober 2019

    Tweede maal geholpen bij een aanrijding en niets dan lof over persoonlijke aanpak, snelheid, meedenken en afhandelen. Ik geef zelden tien punten als ik een bedrijf of dienst beoordeel, maar voor Klaverblad maak ik graag een uitzondering.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    3 Rapportcijfer

    Anoniem

    9 oktober 2019

    De maatschappij had voor mij het imago van een klantgerichte instelling. Mijn ervaring is echter dat medewerkers robotachtig handelen vanachter een computerscherm. Dat kan ik ook zelf. Ik word niet goed geholpen. Er is nergens uitleg te vinden. Ik verdrink in de grootschaligheid en de rigide bureaucratie. Klaverblad is volkomen inwisselbaar qua aanpak en sfeer voor elke andere grote maatschappij.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte heer/mevrouw, We hebben telefonisch contact met u gehad en uit het telefoongesprek bleek dat u inderdaad niet geholpen bent zoals u van ons mag verwachten. Nogmaals mijn excuses hiervoor. Een collega van de schadeafdeling komt er bij u op terug en zal het proces aan u toelichten. Ik ga ervan uit dat de zaak daarmee volledig wordt opgehelderd. Groeten, Aad

    5 Rapportcijfer

    peute tj

    9 oktober 2019

    begin dit jaar ben ik gevallen met mijn fiets waarbij ik mn gehoorapparaat verloren ben,en daar was ik dan niet voor verzekerd,ik heb een ROYAAL INBOEDELVERZEKERING.ook een aantal jaar terug kreeg ik een bloeding in mijn bed na een buikwandcorrectie,ook dat werd niet vergoed.tja het is dat ik verzekerd wil blijven maar soms vind ik het niet kloppen.plus dat het elk jaar duurder wordt

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte heer Peute, We hebben inmiddels per mail contact met u gehad. Helaas vallen de door u ingediende schades niet onder de dekking en komen die dan ook niet voor vergoeding in aanmerking. Om u toch enigszins tegemoet te komen, en als blijk van waardering voor het feit dat u al zolang klant bij ons bent, sturen wij u een kleine attentie toe. Groeten, Aad

    10 Rapportcijfer

    Van Bommel

    6 oktober 2019

    Uitstekend resultaat, snelle proffessionele reacties. Goede review van de documenten.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    1 Rapportcijfer

    Jits Warries

    3 oktober 2019

    Jullie doen maar wat.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte heer, mevrouw , Ik vind het jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik heb u een e-mail gestuurd omdat ik uw klacht graag met u wil bespreken. Groeten, Daphne

    Filter de beoordelingen