Hoe onze klanten ons beoordelen

Hieronder vindt u de beoordeling van anderen over Klaverblad. Deze beoordelingen gebruiken wij om onze producten te verbeteren en de klanttevredenheid te meten. Wij vinden het leuk om ook uw mening te horen.

Klantvriendelijkheid
8,1
Aanvraagproces
8
Claimafhandeling
8,1
Betrouwbaarheid
8,2
Prijs/kwaliteit
8,1

    Geef uw mening

    1 Rapportcijfer

    Smalbil

    12 oktober 2021

    Eerste keer dat ik de rechtsbijstand nodig had, had ik meer het idee dat men voor de tegenpartij werkt. De tweede keer was het bedrag weer te laag. Eigenlijk betaal ik premie maar heb ik er nooit iets aan.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    5 Rapportcijfer

    Kootstra

    23 september 2021

    Zeer klantonvriendelijkheid dame aan de telefoon gehad die mij maar bleef wijzen op het feit dat ik de assurantieadviseur moest bellen voor een premie opgave. Mijn voorkeur gaat echter uit naar rechtstreeks contact met een verzekeraar. De dame was erg onaardig en kortaf tijdens het gesprek.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Ozdilek

    20 september 2021

    Perfect afgehandeld zo simpel Melden dat er schade is Factuur opsturen binnen 3 dagen had ik volledige bedrag

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Yas

    17 september 2021

    Ik vind een zeer net bedrijf juist in de omgang met mensen en afhandeling van verzekering als netjes word aangetoond heel tevreden over de werkwijze van het klaverblad verzekeringen

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    1 Rapportcijfer

    K Van Putten

    15 september 2021

    Klaverblad Geeft niks om slachtoffers van schade die is gemaakt door verzekerde, de afhandeling is harteloos en geen enkele vorm van sympathie komt naar voren, heel schadelijk als verzekering zijnde. Dames en heren verzeker uw voertuig niet bij klaverblad en vraag al helemaal niet om de afhandeling ervan ! De bedrijven waar ze zogenaamd mee werken behandelen alleen schades af die ze zelf willen en toegestuurd krijgen via klaverblad! Pas op voor deze oplichters! Hoop mijn review terug te zien als ze zo eerlijk zijn op hun pagina, we zullen zien ze nemen ook geen telefoontjes meer op van mij en me vrouw, over wat de reden is dat ze zich zo opstellen naar slachtoffers verzekerde van klaverblad krijg je geen antwoord. De meeste revieuws zijn van eigen klanten of klanten van andere bedrijven waar ze mee samenwerken het is allemaal doorgestoken kaart dit bedrijf !!!

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Laroy

    8 september 2021

    dit is een maatschappij voor de gewone burger, klasse aan te bevelen .

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    2 september 2021

    Ik vind Klaverblad een uniek bedrijf! Het enige bedrijf dat ik ken waar geen robots of automatische bandjes de telefoon opnemen, maar gewoon direct een medewerker die je ook namens alle afdelingen direct kan helpen. Geen callcenters. Wat een verademing! Ik vertel bijna dagelijks over dit bedrijf. Ga zo door en stap allemaal over!

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    peters van de burgt

    30 augustus 2021

    zeer tevreden in de afgelopen tijd zeer netjes behandeld ook voor afhandelingen werden we goed op de hoogte gehouden

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    16 augustus 2021

    Wij zijn keurig geholpen door de verzekeringsmaatschappij en alles is netjes afgehandeld.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Karan

    16 augustus 2021

    Op zoek gegaan naar een reisverzekering. Website van Klaverblad was erg duidelijk en polisvoorwaarden ook helder. Nog even telefonisch contact gehad en dit als zeer prettig ervaren.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen

    Filter de beoordelingen