Hoe onze klanten ons beoordelen

Hieronder vindt u de beoordeling van anderen over Klaverblad. Deze beoordelingen gebruiken wij om onze producten te verbeteren en de klanttevredenheid te meten. Wij vinden het leuk om ook uw mening te horen.

Klantvriendelijkheid
8,1
Aanvraagproces
8,1
Claimafhandeling
8,2
Betrouwbaarheid
8,2
Prijs/kwaliteit
8,1

    Geef uw mening

    10 Rapportcijfer

    Biek

    17 januari 2020

    Super tevreden

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    7 Rapportcijfer

    Anoniem

    15 januari 2020

    Op zich ben ik met Klaverblad wel tevreden. Alleen met mijn tussenpersoon totaal niet. Met het in eigen handen proberen te nemen word je doorverwezen naar een tussenpersoon. Dus met de juiste tussenpersoon een prima verzekering denk ik. In mijn geval kwa tussenpersoon niet waardoor ik nu overstap naar een andere verzekeraar. Ligt grotendeels aan mijn tussenpersoon en niet aan Klaverblad zelf helaas.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    5 Rapportcijfer

    Hensen

    14 januari 2020

    Allereerst ben ik blij de zaak direct door Rechtsbijstand is opgepakt. Een goede zet van Klaverblad. Punten van kritiek: 1. Ik heb niet altijd antwoord kreeg op mijn vragen die ik via email heb gesteld. Ook niet nadat ik na een week een herinneringsmail stuurde. 2. Ook heb ik de correspondentie niet gezien tussen Klaverblad en de tegenpartij. Ik weet dus niet wat onderling is besproken en of mijn input op de juiste manier is verwoord. 3. Ik heb het idee dat vooral ikzelf juridisch verweer heb moeten voeren en dat de inbreng van Klaverblad nihil is geweest. Uiteindelijk is de tegenpartij aansprakelijk gesteld. Ik heb het idee dat dit niet komt door Klaverblad maar door mijn input en verweer. Ik zou Klaverblad op dit moment niet aanbevelen. Dat komt niet direct door deze zaak, maar door een andere uit 2019. Het betreft een aanrijding met een slagboom. Ook in die zaak zijn wij aansprakelijk gesteld. Klaverblad heeft ook destijds geen goed verweer gevoerd. Klaverblad meldde mij dat onze premie per 2020 enorm verhoogd zou worden en dat het beter was dat wij de schade aan de slagboom zouden vergoeden. Uiteindelijk heb ikzelf verweer gevoerd en de tegenpartij is verantwoordelijk gesteld. Wij en Klaverblad hebben niets hoeven uit te keren aan de tegenpartij. Met vriendelijke groet, Eelco Hensen Wetbox BV

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    3 Rapportcijfer

    Schneijdenberg

    14 januari 2020

    Interne afhandeling van de schadeclaim duurt echt heel lang. Concrete doorlooptijden worden niet gegeven. Enkel de reactie: 'We doen ons best, maar het is heel druk'.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    van den Berg

    10 januari 2020

    helder aanbod, goedkoop, toegankelijk, minimale papierrompslomp en betrouwbaar

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Vos

    9 januari 2020

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    9 januari 2020

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Blokland

    9 januari 2020

    Geen gezeur, gewoon prettig in omgang betrokkenen.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    van der Plaats

    6 januari 2020

    Heeft wat lang geduurd maar zijn zeer tevreden over de afhandeling

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Geus

    6 januari 2020

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    `

    Filter de beoordelingen