Hoe onze klanten ons beoordelen

Hieronder vindt u de beoordeling van anderen over Klaverblad. Deze beoordelingen gebruiken wij om onze producten te verbeteren en de klanttevredenheid te meten. Wij vinden het leuk om ook uw mening te horen.

Klantvriendelijkheid
8,2
Aanvraagproces
8,1
Claimafhandeling
8,2
Betrouwbaarheid
8,3
Prijs/kwaliteit
8,2

    Geef uw mening

    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    18 september 2019

    Alles ging super en vlekkeloos. Snel het schade bedrag uitgekeerd gekregen. Dat is toch het gene waar je naar kijkt.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    17 september 2019

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Schellevis-Brand

    17 september 2019

    heb nooit geen problemen,alles verloopt soepeltjes.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Bakker

    14 september 2019

    Wij zijn (en worden) in verschillende zaken bijgestaan door zeer kundige, professionele rechtsbijstandadviseurs. De contacten zijn goed, de terugkoppeling prima en de adviezen op maat

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    7 Rapportcijfer

    van Oers

    13 september 2019

    Men is heel kwistig met het toesturen van meerdere polissen m.b.t. een en dezelfde verzekering. Als gevolg van een ruim van tevoren aangekondigde wijziging m.b.t. mijn motorrijtuigverzekering, m.n. het opheffen van mijn 'module verkeersrechtsbijstand', kreeg ik drie dezelfde polissen, waarvan twee herziene polissen waren, op hetzelfde moment in de brievenbus! Ik heb het idee, dat men bij Klaverblad langs elkaar heen werkt! Misschien is het ook weer de alom bekende werkdruk of het alom bekende fenomeen, dat er te weinig personeel rondloopt! Je ne sais pas! Prettig weekeinde allemaal!

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Otten

    13 september 2019

    In de afgelopen 30 jaar (gelukkig) slechts twee keer een beroep op jullie moeten doen en beide keren alles vlot en soepel afgehandeld. Voor een van mijn kinderen moest ik een WA verzekering hebben hoewel hij nog op het adres van mijn ex was ingeschreven en daarbij ben ik door jullie keurig geholpen in tegenstelling tot alle andere instellingen/instanties/maatschappijen die dit niet mogelijk achtten zonder handtekening van de moeder. Gelukkig dat er toch nog mensen zijn die gewoon hun gezonde verstand kunnen gebruiken in plaats van alleen domweg regeltjes uitvoeren.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    5 Rapportcijfer

    Schuite

    11 september 2019

    Opzich uiteindelijk na lang wachten een goede afhandeling. Dat is uiteindelijk het belangrijkste. Wat ik minder vind is dat ik vind dat ze vrij snel zeggen dat je teveel claimt. Ik zal verder niet in dettails treden maar ben het hier zwaar niet mee eens. Eerst vraag ik voor de schade die ik wil indienen hoe dit precies zit of evt wat voor gevolgen. Wordt helaas nergens op ingegaan en kreeg als antw dat het wel mee zal vallen. Puntje bij paaltje nu een brief in de bus achteraf met gevolgen van de eigen risico. Erg jammer !

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Hak

    4 september 2019

    15 jaar lang heeft mijn dossier geduurd, al deze tijd ben ik door 1 aanspreekpunt correct en professioneel begeleid. En zelf tot de laatste afhandeling ben ik serieus en correct genomen.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Nancy Selder

    1 september 2019

    Hartelijk dank voor de tegemoet koming.nu kan ik met het bedrag mijn auto laten maken mvg Nancy Selder.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Van de Haar

    30 augustus 2019

    Zeer snelle reactie met duidelijk advies en heldere communicatie zoals je mag verwachten.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen

    Filter de beoordelingen