Hoe onze klanten ons beoordelen

Hieronder vindt u de beoordeling van anderen over Klaverblad. Deze beoordelingen gebruiken wij om onze producten te verbeteren en de klanttevredenheid te meten. Wij vinden het leuk om ook uw mening te horen.

Aanbevelen
8,1
Tevredenheid
8,6
Persoonlijk
7,8
Geholpen
8,5
Informatie
8,3
Duidelijk
8,6
Verwachtingen
7,4

    Geef uw mening

    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    12 augustus 2022

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    van den Broek

    11 augustus 2022

    Ben door mevrouw Beuving super geholpen, nadat dhr Jongerhuis ziek is geworden, nogmaals dank hiervoor

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Schuijff

    11 augustus 2022

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    3 Rapportcijfer

    Marvin

    11 augustus 2022

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    6 Rapportcijfer

    Anoniem

    10 augustus 2022

    Voor beginners is het mischien nog wat lastig om een verzekering aan te sluiten, voor de rest lijkt het me allemaal top en prima voorwaarden!

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Dave Flamand

    10 augustus 2022

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    4 Rapportcijfer

    Anoniem

    10 augustus 2022

    Er is geen telefonisch contact opgenomen om de situatie te bespreken. De afwijzing is gebaseerd op een aanname die niet juist is. Als de jurist telefonisch contact had opgenomen of vragen zou stellen per mail, had al gauw duidelijk geworden dat de reden voor het sluiten van het dossier niet juist is. Verder kost het veel moeite om juridische ondersteuning te krijgen vanuit klaverblad en is de telefonische bereikbaarheid slecht (ook buiten de vakantieperiode).

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Sampat

    9 augustus 2022

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    9 augustus 2022

    Perfect, ik ben 100% schadeloos gesteld. Mijn rechtsgevoel zegt echter dat Esso Duitsland eigenlijk aansprakelijk gesteld had moeten worden, maar ik kan mij volledig vinden in de afhandeling omdat de eventuele proces -of andere kosten veel hoger zijn dan de schade die ik geleden heb. Mijn complimenten over uw duidelijke communicatie en snelle afhandeling. Met vriendelijke groet, Peter Wiersma

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Adelerhof

    9 augustus 2022

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen