Hoe onze klanten ons beoordelen

Hieronder vindt u de beoordeling van anderen over Klaverblad. Deze beoordelingen gebruiken wij om onze producten te verbeteren en de klanttevredenheid te meten. Wij vinden het leuk om ook uw mening te horen.

Klantvriendelijkheid
8,4
Aanvraagproces
8,3
Claimafhandeling
8,4
Betrouwbaarheid
8,5
Prijs/kwaliteit
8,4
8,2 Uit 377 beoordelingen

Geef uw mening

    8 Rapportcijfer

    van den Herik

    8 december 2017

    Gebeld met een vraag over uitbreidingsmogelijkheid van ons verzekeringspakket. Zeer vriendelijk en kundig te woord gestaan. Ik heb precies de juiste informatie ontvangen en weet waar ik aan toe ben.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    7 december 2017

    Bellen met Klaverblad is een goede ervaring, je krijgt meteen iemand aan de lijn en geen keuzemenu. Ik werd ook meteen goed geholpen, heel prettig.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Keijers

    7 december 2017

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    L. Bos

    6 december 2017

    Zeer vlotte afhandeling van de claim i.v.m. glasschade. Na het digitaal indienen van de claim direct bericht op de e-mail over het verloop van de procedure. De volgende dag bericht over de claimafhandeling en de dag erna staat het geld al op mijn rekening. Complimenten voor de klantvriendelijke en vlotte afhandeling.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    6 december 2017

    De kennis en kunde van Klaverblad heeft ertoe geleid dat het maximale uit de ontslagprocedure is gehaald. Fijn dat er bij zo'n emotionele zware tijd rondom ontslag iemand je bijstaat met objectief advies. Zeer tevreden over afhandeling.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    5 december 2017

    Ik ben zeer tevreden en ook met mijn tussenpersoon

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    7 Rapportcijfer

    Anoniem

    5 december 2017

    nee

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    van hoof

    4 december 2017

    een keer mijn polis aan laten passen werd goed en vriendelijk behandeld. verder nooit schade gehad dus daar kan ik niks over zeggen.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    4 Rapportcijfer

    Wessel

    3 december 2017

    Een aantal keren een verzoek tot bijstand ingediend en telkens viel het onderwerp weer NET niet onder de dekking. Ondertussen al honderden euro`s kwijt en geen enkele steun ontvangen. We zijn erg teleurgesteld. Je moet zelf ontzettend veel uitzoeken ...

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte heer/mevrouw Wessel, Bedankt dat u uw mening met ons deelt. Wij horen graag wat onze klanten over ons denken. Bij een Rechtsbijstandverzekering kunt u kiezen voor verschillende modules. Het kan dus zo zijn dat een bepaald geval onder een module valt die u niet heeft verzekerd. Daarnaast zijn er ook uitsluitingen van bepaalde zaken van toepassing. Die uitsluitingen kunt u terugvinden in de polisvoorwaarden die op onze site staan en die wij u verstrekt hebben bij aanvang van de verzekering. Als u van mening bent dat een zaak wel in behandeling genomen had moeten worden dan vernemen wij dat natuurlijk graag. U kunt dan het beste direct contact opnemen met de behandelaar van uw zaak. Groeten, Aad

    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    3 december 2017

    Na het melden van schade veroorzaakt door een buitenlandse vrachtauto heeft Klaverblad verzekeringen de gehele procedure voor mij overgenomen. Geregeld werd ik op de hoogte gesteld van de ondernomen acties en de gevoerde correspondentie. Uiteraard is het geheel ook afhankelijk van de responstijd van de tegenstander, maar na ca 4 maanden is alles naar tevredenheid afgehandeld.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen

    Filter de beoordelingen