Hoe onze klanten ons beoordelen

Hieronder vindt u de beoordeling van anderen over Klaverblad. Deze beoordelingen gebruiken wij om onze producten te verbeteren en de klanttevredenheid te meten. Wij vinden het leuk om ook uw mening te horen.

Klantvriendelijkheid
8,2
Aanvraagproces
8,2
Claimafhandeling
8,3
Betrouwbaarheid
8,4
Prijs/kwaliteit
8,3

    Geef uw mening

    1 Rapportcijfer

    van vliet

    19 februari 2019

    als het zo al mis gaat hoe is het dan als je het nodig hebt

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte heer van Vliet, Ik vind het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik heb uw polis bekeken en daaruit is gebleken dat er een administratieve fout is gemaakt. Mijn excuses hiervoor. Ik heb de desbetreffende afdeling verzocht om een uitleg per e-mail naar u te versturen. Mocht u naar aanleiding daarvan nog vragen hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Groeten, Wilfred

    9 Rapportcijfer

    Groenendijk

    18 februari 2019

    Voel mij serieus genomen.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    18 februari 2019

    Mijn schade na een inbraak is snel en naar tevredenheid afgehandeld

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    17 februari 2019

    Ik ben ontzettend tevreden over de fantastische service, de kwaliteit, professionaliteit en betrouwbaarheid. De persoon die mijn claim heeft afgehandeld, heeft altijd gezegd wat ze gedaan heeft en gedaan wat ze gezegd heeft, gaf duidelijk aan wanneer ze ergens wel/geen tijd voor had, informeerde me over veranderingen, reageerde snel op mijn mailtjes en terugbelverzoeken, heeft alles tot in detail uitgezocht, was eerlijk in haar adviezen en twijfels en prettig in de communicatie. Niets anders dan lof.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Engering

    14 februari 2019

    Uitstekende bemiddeling bij de afhandeling van mijn schade na ongeval. Bij telefonisch contact altijd eerst vragen hoe het met mij ging wat ik zeer waardeer.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Boon

    12 februari 2019

    Alles korekt en netjes zeer te vreden

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    1 Rapportcijfer

    De Heer

    12 februari 2019

    Twee schades gemeld die allebei niet zijn uitgekeerd. Polisnummer 12 180909. Wel premie vangen maar weinig willen uit betalen.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Beste heer/mevrouw, Bedankt voor het delen van uw mening. Mijn collega van de schade afdeling heeft u al geïnformeerd over uw schade. De schade is een niet gedekt evenement conform de polisvoorwaarden. Als u verdere vragen heeft, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Groeten, Mike

    7 Rapportcijfer

    Anoniem

    12 februari 2019

    Ik heb nog nooit iets aan de hand gehad (klop het af), dus in die zin vrij weinig met jullie te maken gehad. Ik kan dan ook weinig kritiek leveren. Ik heb echter wel één aandachtpunt: De jaarlijkse rekening staat heel erg slordig omschreven. Eerst staat er in gewone letters het totaalbedrag, en dat is niet echt duidelijk. Daaronder staan dikgedrukt 2 bedragen (Roaal inboedelverzekering en Aansprakelijkheid particulier gezin), die samen het totaal bedrag vormen. Daartussenin is het een wirwar van cijfers en tekst, en erg onhandig te lezen. In ieder bedrijf (behalve klaverblad dus) staat eerst de losse bedragen, die dan vervolgens onder de streep tot het totaalbedrag komen. Het zou fijn zijn om dit ook zo te doen.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Lugthart

    12 februari 2019

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Ahrouch

    12 februari 2019

    Jullie zijn eerlijk en dat meen ik oprecht Veel verzekeraars mogen van jullie leren wat klantvriendelijkheid is en eerlijkheid is

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen

    Filter de beoordelingen