Hoe onze klanten ons beoordelen

Hieronder vindt u de beoordeling van anderen over Klaverblad. Deze beoordelingen gebruiken wij om onze producten te verbeteren en de klanttevredenheid te meten. Wij vinden het leuk om ook uw mening te horen.

Klantvriendelijkheid
8,1
Aanvraagproces
8,1
Claimafhandeling
8,2
Betrouwbaarheid
8,2
Prijs/kwaliteit
8,1

    Geef uw mening

    6 Rapportcijfer

    Schellens

    14 mei 2021

    Een beoordeling over een verzekering is pas te geven wanneer deze een keer nodig is. Dan pas weet je of en hoeveel er uitgekeerd wordt, hoeveel gedoe erover is en of je als verzekerde een goed gevoel daarover hebt. Ik ben al jaren bij Klaverblad verzekerd, al voordat de reclamecampagne begon. En ik vind het jammer dat die er is, daar moet ik dus ook aan meebetalen en dat doe ik liever niet. Ik weet ook niet of de verzekering erop vooruit gegaan is sinds die campagne, denk het niet, die zendtijd en de filmpjes kosten ook eea. Eerlijk gezegd ben ik geneigd om eens elders te gaan kijken.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    L. Hagenaars

    13 mei 2021

    Onlangs heb ik bij mijn tussenpersoon in Halsteren een schade gemeld. Hij heeft mij prima geholpen, ik hoefde bijna niets te doen, allen melden en gegevens doorgeven. Daarna heeft hij de zaak afgehandeld.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    13 mei 2021

    Ik heb gelukkig nog geen gebruik hoeven te maken van schade . afkloppen zeggen ze bij ons.in Limburg

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Han Bouwmans

    12 mei 2021

    een tijd geleden hebben we een waterlekkage gehad. dit is perfect afgehandeld en vergoed.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    11 mei 2021

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    1 Rapportcijfer

    J van Ark

    14 april 2021

    Echt wat een rot bedrijf zijn jullie toch ik heb opgezegt en jullie sturen gewoon weer een nieuwe terwijl ik er een mail van heb of adressen kloppen niet sturen dingen naar een andere mail adres echt waardeloos dat is ook de reden dat ik bij jullie weg ga en dat jullie mensen een poot uit trekken door de dure verzekering ben zo kwaad hier over.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    6 Rapportcijfer

    Kristina Swart

    13 april 2021

    Door de reclame van Klaverblad had ik de indruk dat dit een degelijke, klantvriendelijke verzekering moest zijn. Toen ik verhuisde ben ik via het kantoor van mijn aankoopmakelaar overgestapt naar Klaverblad. Ik had goede verwachtingen van deze overstap. Mijn ervaring was eigenlijk teleurstellend toen ik bij Klaverblad om een map vroeg (met een groen klaverblaadje er op) om mijn polisbladen in te bewaren. De klantenservice van Klaverblad was niet aardig, gaf mij de indruk dat mijn vraag een beetje belachelijk was en dat dat Klaverblad geen mappen voor haar klanten heeft. Ik vind een map van een bedrijf juist heel handig omdat je meteen de juiste map pakt als je die nodig hebt. Ik had Klaverblad ingeschat als een verzekering die zeker een eigen map voor de polissen van klanten zou aanbieden. Mijn beeld van Klaverblad is eigenlijk wel aan het twijfelen gebracht en ik vraag me af of ze wel zonder problemen zullen uitkeren als je eens problemen hebt met je huis of inboedel! met vriendelijke groet, Kristina Swart

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    L. de Jongh

    13 april 2021

    De aangifte voor schade die buiten de inboedel valt is het formulier wat omslachtig. Daarna via mailcontact goed opgepakt door de medewerker.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    van Delst

    13 april 2021

    Ik ben zeer tevreden over de kundigheid en servicegerichtheid van mijn contactpersoon bij Klaverblad. Het heeft mij enorm geholpen met als gevolg een positief resultaat.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    van Lente

    13 april 2021

    Ik ben zeer tevreden over het gehele verloop

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen

    Filter de beoordelingen