Hoe onze klanten ons beoordelen

Hieronder vindt u de beoordeling van anderen over Klaverblad. Deze beoordelingen gebruiken wij om onze producten te verbeteren en de klanttevredenheid te meten. Wij vinden het leuk om ook uw mening te horen.

Klantvriendelijkheid
8,2
Aanvraagproces
8,1
Claimafhandeling
8,2
Betrouwbaarheid
8,3
Prijs/kwaliteit
8,2

    Geef uw mening

    9 Rapportcijfer

    Kuivenhoven

    7 augustus 2019

    Erg tevreden met hoe mijn schade is afgehandeld.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    29 juli 2019

    Top

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Ulrich

    29 juli 2019

    Wij zijn nog niet verzekerd bij jullie maar hebben een betaling toegezegd gekregen voor een schade die onze kleinzoon bij ons heeft veroorzaakt. Mijn dochter heeft de schade gemeld bij haar aansprakelijkheids verzekering. Wij waren hooglijk verbaasd dat de schade op nieuw waarde werd uitgekeerd. Wij denken er sterk over om ook onze verzekeringen over te zetten naar Klaverland verzekeringen.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    7 Rapportcijfer

    van de Burgt

    28 juli 2019

    Gelukkig hebben we het nog niet nodig gehad, maar wij zijn prima tevreden. Vandaar de 7.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    1 Rapportcijfer

    De Wit

    24 juli 2019

    Volstrekte willekeur in het al dan niet toekennen van een verzekering. Met een vriendengroep wildeb we allemaal een verzekering aanvragen voor een electrisch apparaat. De ene helft kreeg het wel, de andere helft niet omdat klaverblad zulke apparaten niet zou verzekeren. Ligt er dis maar net aan wie de aanvraag behandeld. Als dat ook zo werkt met claimen.... volstrekt onbetrouwbare willekeur dus.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte heer/mevrouw, We hebben inmiddels contact gehad via de mail. Daaruit blijkt inderdaad dat wij niet consequent zijn geweest met de aanvragen voor de One-Wheels. Dit type object kunnen wij niet verzekeren. Helaas blijkt dat er toch een aantal aanvragen voor dit type door het acceptatieproces zijn geglipt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en wij zullen ons acceptatieproces op dit punt aanpassen. U in ieder geval hartelijk bedankt voor het aankaarten van dit probleem. Wij leren graag van onze fouten. Groeten, Aad

    1 Rapportcijfer

    ros

    24 juli 2019

    Het is sinds kort schijnbaar onmogelijk om telefonisch iets te veranderen !

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte heer Ros, Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent. Het is in sommige gevallen niet altijd mogelijk om dingen telefonisch te wijzigen. Dat heeft dan bijvoorbeeld te maken met privacygevoelige informatie. Wij nemen nog contact met u op om na te gaan of dat bij u ook het geval was. Groeten, Aad

    1 Rapportcijfer

    Borst

    22 juli 2019

    Ik heb nu 2 keer schade die jullie niet uitkeren omdat jullie ergens een regeltje kunnen vinden om er onder uit te komen. Wij zijn bijna 8 jaar bij jullie verzekerd en altijd netjes betaald en puntje bij paaltje krijgen we niks als we schade hebben. Ik ben heel erg woest!

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte mevrouw Schinkel, Ik vind het jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik heb u een e-mail gestuurd omdat ik graag uw klacht met u wil bespreken. Groeten, Jerry

    6 Rapportcijfer

    Van ‘t hof

    22 juli 2019

    Ik vind het jammer dat jullie je woord niet nakomen. Er worden toezeggingen gedaan en alsnog niks mee gedaan. Als je slachtoffer bent geweest hoop je dat je spoedig word geholpen en niet als een nummer word behandeld.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte heer/mevrouw Van 't Hof, Ik vind het jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik heb u een e-mail gestuurd omdat ik graag uw klacht met u wil bespreken. Groeten, Jerry

    8 Rapportcijfer

    Patrick Cornelis

    22 juli 2019

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Sarmaat

    21 juli 2019

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen

    Filter de beoordelingen