Hoe onze klanten ons beoordelen
Hieronder vindt u de beoordeling van anderen over Klaverblad. Deze beoordelingen gebruiken wij om onze producten te verbeteren en de klanttevredenheid te meten. Wij vinden het leuk om ook uw mening te horen.
Bij elke schade geldt:
Bent u verzekerd via een assurantieadviseur? Neem dan contact met hem op. Hij meldt de schade voor u bij Klaverblad Verzekeringen.
Heeft u letsel opgelopen bij een ongeval waar een verzekerde van ons bij betrokken was? Lees in de brochure wat u van ons kunt verwachten bij de schaderegeling.
Hieronder vindt u de beoordeling van anderen over Klaverblad. Deze beoordelingen gebruiken wij om onze producten te verbeteren en de klanttevredenheid te meten. Wij vinden het leuk om ook uw mening te horen.
Geweldig geholpen in zowel een luisterend oor als advies
Goed geholpen, duidelijk en goed resultaat
Fijn dat ik Klaverblad rechtsbijstand kan inschakelen voor hulp. Mijn voertuig is in geparkeerde stand aangereden. Klaverblad heeft alle benodigde aspecten ingezet: politierapport, getuigenverklaring om het hele proces van aansprakelijkheidstelling tot aan expertise en schadevergoeding uitmuntend opgelost. Ik ben in de loop van het proces heel goed geinformeerd geweest dit is een fijn gevoel aangezien ik dan gerustgesteld ben dat de zaak loopt en wat er dan speelt. Zeker aan te bevelen!
Helaas was ik te snel met het boeken van een goedkope vlucht naar Egypte via Schipholtickets. De reviews bleken abominabel en net als vele anderen raakte in gedupeerd vanwege cancelen van mijn vlucht. Met slechts een beroerde klantenservice gevestigd in Spanje werd het een struggle om de gemaakte kosten te claimen. De medewerker van Klaverblad heeft de zaak naar mijn volle tevredenheid opgelost.
Gedurende 1,5 jaar in contact gestaan met verschillende adviseurs binnen Klaverblad, waarbij de een duidelijker was dan de andere. Ik was burn-out en kon daardoor niet altijd goed verwoorden wat ik nodig had of hoe ik in mijn recht stond richting werkgever. Het zou beter zijn indien er specialisten komen binnen Klaverblad die kunnen omgaan met klanten die in onzekerheid zitten en het proces kunnen uitleggen en hoe werknemers wel en niet in hun recht staan en wat er nodig is om qua feiten te verzamelen. Ik voelde me af en toe onbegrepen en adviseurs krijgen denk ik te weinig tijd om het goed toe te lichten.
Woensdag 6 januari gebeld ivm andere scootmobiel. Zaterdag de papieren gehad,maar geen nieuw plaatje. Maandag gebeld,zou verstuurd worden. Woensdag 13 januari weer gebeld. Zou donderdag of vrijdag komen. Nu vrijdag 15 januari. Maar GEEN plaatje. In de advertenties,we zijn er voor de mensen, klopt dus niet. Slechte zaak. Hij kan nu geen dagelijks ritje maken.
Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw review. We nemen per mail contact met u op om de zaak verder te bespreken. Groeten, Aad