Hoe onze klanten ons beoordelen

Hieronder vindt u de beoordeling van anderen over Klaverblad. Deze beoordelingen gebruiken wij om onze producten te verbeteren en de klanttevredenheid te meten. Wij vinden het leuk om ook uw mening te horen.

Klantvriendelijkheid
8,1
Aanvraagproces
8,1
Claimafhandeling
8,2
Betrouwbaarheid
8,2
Prijs/kwaliteit
8,1

    Geef uw mening

    8 Rapportcijfer

    Kruijff

    16 november 2020

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    4 Rapportcijfer

    Barten

    14 november 2020

    Telefonisch niet te bereiken 's avonds of in het weekend

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte heer/mevrouw, Vervelend om te lezen dat u ons niet te pakken heeft gekregen. We komen graag met u in contact om wat meer details te achterhalen zodat wij in gesprek kunnen gaan met de partij die voor ons de telefonische bereikbaarheid in de avonden en weekenden verzorgd. Het is ons doel om 24/7 bereikbaar te zijn. Groeten, Aad

    9 Rapportcijfer

    de Wit

    13 november 2020

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Van Dijk

    12 november 2020

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Jansen

    12 november 2020

    Zeer tevreden over jullie!

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    7 Rapportcijfer

    Anoniem

    11 november 2020

    Ja en hoewel hiermee uw vraag is beantwoord wil ik opmerken niet gecharmeerd te zijn van het reeds op voorhand terugzetten in de bonus/malus nog voordat een claim correct is afgehandeld.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    7 Rapportcijfer

    Spliethof

    11 november 2020

    Op 19-02-2020 heb ik in de keuken tijdens het reinigen de knop van mijn oven afgebroken. Dit gemeld bij klaverblad , maar kreeg de schade niet vergoed. Bij de reclame op de tv zeggen jullie dat kleine ongelukjes mee verzekerd zijn. Daar valt een lamp zomaar van het plafond is mee verzekerd volgens jullie , Maar ons word dit niet vergoed . Raar jullie meten met verschillende maten.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    5 Rapportcijfer

    traa

    11 november 2020

    Ik had mijn verzekering opgezegd en heb daar een brief over ontvangen,maar tegelijkertijd bij de opzeggingsbrief kreeg ik ook een brief met daarin een verlenging van mijn verzekering.Misschien is het beter als alles op elkaar ingesteld word en goed onderling gecommuniceerd word zodat dit soort brieven als een opzegging niet tegelijkertijd verstuurd worden als een verlenging.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw reactie. Wij doen er alles om onnodig drukwerk te voorkomen. Helaas kan het wel eens gebeuren dat een verlengingspolis al klaar ligt om te versturen, maar dat de betreffende polis wordt opgezegd voordat de verlengingspolis bij de klant ligt. Onze excuses voor het ongemak. Groeten, Aad

    1 Rapportcijfer

    Hoes

    10 november 2020

    Wij hebben alle verzekeringen bij jullie lopen รก 150 euro per mnd. Nooit wat geclaimd. Voor het eerst een grote lekkage. Schade was 2800. 2100 euro vergoed gekregen. Zelf dus 700 euro moeten betalen. Vraag me af waarom ik verzekerd ben als ik zelf nog zo'n immens bedrag moet betalen. Eigen risico, oke. Dit gaat echter nergens over. Schade konden wij niets aan doen maar alleen de vervolgschade werd vergoed. Scheur in reservoir toilet ontstaan. Maar nieuw reservoir + plaatsen + klein materiaal werd niet vergoed. 700 eigen spaargeld. Belachelijk. Wij gaan al onze verzekeringen elders onder brengen...

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte heer/mevrouw, Een schade hebben is nooit leuk. We doen er dan ook alles aan om in het geval een ingediende schade alles zo snel en zo eerlijk mogelijk af te handelen. In uw geval bleek dat een deel van de schade niet onder de dekking viel omdat hier sprake was van een eigen gebrek. Wij hebben u dat reeds uitgelegd in de mail met de afhandeling. Het heeft dus niks met een eigen risico te maken. Het gaat erom dat dit niet gedekt is conform de voorwaarden en daar bent u bij het aangaan van de verzekering mee akkoord gegaan. Wij vinden het jammer dat u naar aanleiding van dit voorval besluit om over te stappen, zeker omdat wij ervan overtuigd zijn dat wij u conform de overeenkomst hebben behandeld. Groeten, Aad

    10 Rapportcijfer

    Kluszczynski

    10 november 2020

    Dikke 10! uitmuntende hulp met mijn rechtsbijstand, zeker een aanrader voor als je, net zoals ik, op een oneerlijke wijze door je werkgever in de problemen raakt.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    `

    Filter de beoordelingen