Hoe onze klanten ons beoordelen

Hieronder vindt u de beoordeling van anderen over Klaverblad. Deze beoordelingen gebruiken wij om onze producten te verbeteren en de klanttevredenheid te meten. Wij vinden het leuk om ook uw mening te horen.

Klantvriendelijkheid
8,1
Aanvraagproces
8,1
Claimafhandeling
8,2
Betrouwbaarheid
8,2
Prijs/kwaliteit
8,1

    Geef uw mening

    10 Rapportcijfer

    van der elst

    10 september 2020

    Ben al heeeeel lang verzekerd bij klaverblad . Gelukkig niet vaak nodig,maar als het nodig is zijn ze er . Groet Frank

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    1 Rapportcijfer

    smit

    10 september 2020

    Het zijn de grootste leugenaars beloven van alles en komen niks na

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte heer/mevrouw, Het spijt ons dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. U heeft helaas aangegeven dat wij geen contact met u mogen opnemen naar aanleiding van uw klacht. Wij zouden graag met u in contact komen om de zaak te bespreken. U kunt een mail sturen naar review@klaverblad.nl. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Groeten, Aad

    1 Rapportcijfer

    Oudendijk

    9 september 2020

    Het duurt nu al maanden dat ik de schade aan een dit is een klacht die de directie moet weten. kunstwerk niet vergoed krijg. Delta maakt er een rommeltje van en nu in behandeling bij een contra expertise. Dit kost meer dan ik vergoed moet krijgen. Niet normaal om zo met klanten om te gaan.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte heer/mevrouw, Wat vervelend dat we in deze zaak niet aan uw verwachtingen voldoen. We doen er alles aan om alle claims zo snel en zo rechtvaardig mogelijk te behandelen. We nemen per mail nog contact met u op om de zaak verder te bespreken. Groeten, Aad

    3 Rapportcijfer

    Overkleeft

    8 september 2020

    Vind het jammer dat je een verzekering heb en dat je mag betalen maar als er wat is je niks krijgt uitgekeerd nu ga ik alles opzeggen bij klaverblad hoe jammer ook

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte heer/mevrouw, Wat spijtig dat u niet tevreden bent. Ik kan in het openbaar niet inhoudelijk op uw claim ingaan, maar ik kan het algemeen wel zeggen dat wij bij alle ingediende claims altijd beoordelen of dit wel of niet gedekt is conform de polisvoorwaarden. Zo krijgen alle mensen waar ze recht op hebben en houden we de premies voor iedereen betaalbaar. Dat betekent soms ook dat een claim wordt afgewezen, zoals ook in uw geval. Dat staat ook uitgelegd in de brief die u heeft ontvangen en bovendien staat dat ook duidelijk in de polisvoorwaarden. Dat neemt niet weg dat wij heel goed begrijpen dat het ontzettend vervelend is als u schade heeft en dat het nog vervelender is dat u geen vergoeding krijgt. Ik hoop alleen dat u ons standpunt ook begrijpt en dat wij ons, net als u, aan de polisvoorwaarden dienen te houden. Groeten, Aad

    9 Rapportcijfer

    Van Blijenburgh

    7 september 2020

    Zeer snel en correct geholpen. Dat we uiteindelijk toch niet helemaal ons doel hebben bereikt ligt niet aan Klaverblad. We zijn zeer tevreden.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Zwerus

    7 september 2020

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    3 Rapportcijfer

    Mittelhaeuser

    6 september 2020

    Bij alles wat ik wil bekijken op mijnklaverblad.nl staat er bel ons. Daar is zo’n site toch niet voor?

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte heer/mevrouw, U heeft helemaal gelijk. We zijn druk bezig om de omgeving opnieuw in te richten zodat er meer functionaliteiten beschikbaar worden. Tot die tijd kunt u in ieder geval altijd telefonisch bij ons terecht. Groeten, Aad

    9 Rapportcijfer

    Paulusma

    4 september 2020

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    30 augustus 2020

    Klaverblad heeft mijn case (niet al te groot weliswaar) helder, persoonlijk, transparant en efficiënt afgewerkt.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Barneveld

    28 augustus 2020

    Ik ben zeer goed en adequaat geholpen met mijn adviesvraag in een arbeidsgeschil. Ook de snelheid waarmee is opgetreden is zeer goed.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    `

    Filter de beoordelingen