Hoe onze klanten ons beoordelen

Hieronder vindt u de beoordeling van anderen over Klaverblad. Deze beoordelingen gebruiken wij om onze producten te verbeteren en de klanttevredenheid te meten. Wij vinden het leuk om ook uw mening te horen.

Klantvriendelijkheid
8,1
Aanvraagproces
8,1
Claimafhandeling
8,2
Betrouwbaarheid
8,2
Prijs/kwaliteit
8,1

    Geef uw mening

    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    22 januari 2021

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    stevens

    21 januari 2021

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    van berlo

    20 januari 2021

    Geweldig geholpen in zowel een luisterend oor als advies

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    20 januari 2021

    Goed geholpen, duidelijk en goed resultaat

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    6 Rapportcijfer

    Schuitemaker

    20 januari 2021

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Cani

    20 januari 2021

    Fijn dat ik Klaverblad rechtsbijstand kan inschakelen voor hulp. Mijn voertuig is in geparkeerde stand aangereden. Klaverblad heeft alle benodigde aspecten ingezet: politierapport, getuigenverklaring om het hele proces van aansprakelijkheidstelling tot aan expertise en schadevergoeding uitmuntend opgelost. Ik ben in de loop van het proces heel goed geinformeerd geweest dit is een fijn gevoel aangezien ik dan gerustgesteld ben dat de zaak loopt en wat er dan speelt. Zeker aan te bevelen!

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    19 januari 2021

    Helaas was ik te snel met het boeken van een goedkope vlucht naar Egypte via Schipholtickets. De reviews bleken abominabel en net als vele anderen raakte in gedupeerd vanwege cancelen van mijn vlucht. Met slechts een beroerde klantenservice gevestigd in Spanje werd het een struggle om de gemaakte kosten te claimen. De medewerker van Klaverblad heeft de zaak naar mijn volle tevredenheid opgelost.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    19 januari 2021

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    7 Rapportcijfer

    Bogers

    17 januari 2021

    Gedurende 1,5 jaar in contact gestaan met verschillende adviseurs binnen Klaverblad, waarbij de een duidelijker was dan de andere. Ik was burn-out en kon daardoor niet altijd goed verwoorden wat ik nodig had of hoe ik in mijn recht stond richting werkgever. Het zou beter zijn indien er specialisten komen binnen Klaverblad die kunnen omgaan met klanten die in onzekerheid zitten en het proces kunnen uitleggen en hoe werknemers wel en niet in hun recht staan en wat er nodig is om qua feiten te verzamelen. Ik voelde me af en toe onbegrepen en adviseurs krijgen denk ik te weinig tijd om het goed toe te lichten.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    3 Rapportcijfer

    Molenveld

    15 januari 2021

    Woensdag 6 januari gebeld ivm andere scootmobiel. Zaterdag de papieren gehad,maar geen nieuw plaatje. Maandag gebeld,zou verstuurd worden. Woensdag 13 januari weer gebeld. Zou donderdag of vrijdag komen. Nu vrijdag 15 januari. Maar GEEN plaatje. In de advertenties,we zijn er voor de mensen, klopt dus niet. Slechte zaak. Hij kan nu geen dagelijks ritje maken.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw review. We nemen per mail contact met u op om de zaak verder te bespreken. Groeten, Aad

    Filter de beoordelingen