Hoe onze klanten ons beoordelen

Hieronder vindt u de beoordeling van anderen over Klaverblad. Deze beoordelingen gebruiken wij om onze producten te verbeteren en de klanttevredenheid te meten. Wij vinden het leuk om ook uw mening te horen.

Klantvriendelijkheid
8,2
Aanvraagproces
8,1
Claimafhandeling
8,3
Betrouwbaarheid
8,3
Prijs/kwaliteit
8,2

    Geef uw mening

    9 Rapportcijfer

    Geertman

    24 mei 2019

    Zeer professionele begeleiding en afhandeling.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    1 Rapportcijfer

    SEYED MEHDI

    22 mei 2019

    Ik ben niet eens met de manier van afhandeling van de zaak, niet menselijk en te juridisch,

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte heer Mehdi, Ik vind het jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Wij nemen nog contact met u op om de zaak verder inhoudelijk te bespreken. Groeten, Tucker

    9 Rapportcijfer

    roskam

    22 mei 2019

    in mijn geval ben ik hier heel blij mee hoe ik ben behandeld en ben geholpen ik ben zeer dankbaar en tevreden hoe mijn zaak is op gepakt en behandeld

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Milo van kempen

    21 mei 2019

    Ik ben Zeer goed geholpen en geadviseerd

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    21 mei 2019

    We zijn zeer tevreden over hoe we benadert zijn en alle zaken afgehandeld zijn. we kregen alle tijd om ons verhaal te doen en hebben goed overleg gehad hoe alles afgehandeld zou gaan worden!

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    1 Rapportcijfer

    Bugter

    20 mei 2019

    Na een specifieke vraag te hebben gesteld, aangaande een erkkeningszaak, is mij toegezegd dat dit tot €25.000 vergoed zou worden. Na afsluiten vd verzekering staat in de polis dat familiare zaken uitgesloten zijn. Vervolgens zoek ik herhaaldelijk contact en wil ik, doordat ik verkeerd ben voorgelicht, mijn verzekering per direct opzeggen en het betaalde premiebedrag retour. En nu krijg ik geen antwoord meer. Al 2 weken stil vanuit Uw zijde. Waardeloos.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Beste mevrouw Bugter, Vervelend dat u verkeerd bent geïnformeerd. Uw verzekering is per ingangsdatum beëindigd. Wij nemen nog contact met u op om de zaak verder inhoudelijk te bespreken. Groeten, Daphne

    10 Rapportcijfer

    van sluijsdam

    19 mei 2019

    Heb al 20 jaar een bedrijfsrisicoverzekering bij klaverblad. Gelukkig nooit schade gemaakt tot 3 maanden geleden . Alles is al geregeld en opgelost. Fijn en bedankt klaverblad...

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Tukker

    19 mei 2019

    ik ben zeer goed en professioneel geholpen door klaverblad ,zij hebben al het mogelijke gedaan om mij bij te staan.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    16 mei 2019

    Wij zijn klantvriendelijk en vakkundig geholpen tijdens een bezwaar procedure. De hulp en informatie voorziening was tijdig en volledig. Het aanmelden via de website zou wel een stuk duidelijker en gebruikersvriendelijk.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    4 Rapportcijfer

    Schutten

    16 mei 2019

    Duurt allemaal vreselijk lang en zijn ook nog eens vreselijk beidehand aan de telefoon

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Beste heer Schutten, Heel vervelend dat onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen voldoet. Wij nemen nog contact met u op om de zaak verder inhoudelijk te bespreken. Groeten, Aad

    Filter de beoordelingen