Hoe onze klanten ons beoordelen

Hieronder vindt u de beoordeling van anderen over Klaverblad. Deze beoordelingen gebruiken wij om onze producten te verbeteren en de klanttevredenheid te meten. Wij vinden het leuk om ook uw mening te horen.

Klantvriendelijkheid
8,1
Aanvraagproces
8,1
Claimafhandeling
8,2
Betrouwbaarheid
8,2
Prijs/kwaliteit
8,2

    Geef uw mening

    9 Rapportcijfer

    Stefan Ritzen

    3 oktober 2019

    Super goed geholpen en ze staan snel voor je klaar helemaal tevreden

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Vd Stoep

    3 oktober 2019

    Super service ! Zowel telefonisch als per mail.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Istha

    2 oktober 2019

    Een hele goede behandeling en afhandeling Shapoo

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Roozendaal

    30 september 2019

    En net zoals de twee vorige keren ben ik geweldig geholpen Hier is klant echt nog koning ik kan iedereen klaverblad ter harte aanbevelen Altijd correct behandeldπŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ» Gr Rinus

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    3 Rapportcijfer

    Roelofs-Moermond

    30 september 2019

    Tot 2 dagen geleden erg tevreden over Klaverblad, maar kreeg toen een telefoontje van onze tussenpersoon, dat we blijkbaar te vaak aanspraak hadden gemaakt. Alle voorvallen heb ik nota bene eerst overlegd alvorens ze wel of niet in te dienen. Vanmiddag worden dus alle verzekeringen overgezet naar een andere maatschappij.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte mevrouw Roelofs-Moermond, Ik vind het jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. De premie van de verzekering is gebaseerd op een gemiddeld aantal schades. Wij kunnen de verzekering aanpassen als er meer schades dan gemiddeld worden geclaimd. Groeten, Jerry

    1 Rapportcijfer

    Aart van der Vlist

    29 september 2019

    betaal 20 jaar probeer nu al een voor de 5e keer een schade te melden maar na steeds alle gegevens op nieuw op te zoeken lees je aan het eind je kan de schade nu niet melden probeer een ander tijdstip.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte heer Van der Vlist, Ik vind het jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik heb u een e-mail gestuurd omdat ik uw klacht graag met u wil bespreken. Groeten, Jerry

    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    27 september 2019

    Mijn ervaring is heel positief, correct en snel geholpen en heldere uitleg op een respectvolle en vriendelijke manier. En goed op de hoogte gehouden van de ontwikkeling in het proces. Super!

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Jongeneelen

    23 september 2019

    direct na melding, was de verdediging ingezet als t ware.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    2 Rapportcijfer

    Cummins-Neve

    23 september 2019

    Schadeclaim online werkte niet Per post verstuurd, nooit aangekomen Per telefoon online schadeformulier zou verzonden worden, nooit gekregen Weer gebeld met Klaverblad, maar het doorverbinden lukte niet, of ik terug kon bellen Wat lukt er wel?????

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte mevrouw Cummins-Neve, Ik vind het jammer om te lezen dat u niet de service heeft gekregen wat u van ons kunt verwachten. Ik heb u een e-mail gestuurd om uw klacht met te bespreken. Groeten, Jerry

    7 Rapportcijfer

    Tom

    22 september 2019

    Ik heb twee brommer verzekeringen en dien per brommer/kenteken schadevrije jaren op te bouwen. Dit is in mijn ogen pure onzin. Ik rijdt immers en niet mijn brommer, oftewel de schadevrije jaren zouden niet kenteken, maar berijders gebonden moeten zijn.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Filter de beoordelingen