Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
1 april 2022Het moment van ingaan van de verzekering tot het ontvangen van informatie/een voorlopige dekking is onduidelijk. Hierdoor krijg je grote onzekerheid of je wel of niet voorlopig of sws verzekerd bent.
Anoniem
1 april 2022
Anoniem
1 april 2022Mijn persoonlijke noot is dat ik heel erg mee heb moeten denken en zelf achter dingen aan heb moeten gaan Voorbeeld" Mijn eerste VSO stond vast voor april nu voor juni: als ik de advocaat niet er op gewezen had dat ik recht had op meer uren was ik mooi zelf het schip ingegaan Ik heb het erg gemist dat er een soort van gevochten voor me is Jammer dit...
Anoniem
1 april 2022Ik zou zeggen: Keep up the good work. Ik ben zeer tevreden over hoe mw. Heijman mijn zaak heeft behandeld. Het ging heel snel, en ik werd heel snel op de hoogte gehouden omtrent zaken. Compliment aan mw. Heijman!!
Anoniem
31 maart 2022wij zijn prima geholpen
Anoniem
31 maart 2022
Anoniem
31 maart 2022
Anoniem
30 maart 2022Vlotte en correcte afwerking en na afhandeling directe betaling, zodat je weet waar je aan toe bent.
Anoniem
30 maart 2022
Anoniem
29 maart 2022