Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
1 maart 2022Er is al uitvoerig over gesproken, we hadden een valse start. Het aanvraagformulier kwam niet door de procedure, uitval van 2 advocaten, geen reactie meer op mails, uiteindelijk duurde het 2 maanden alvorens er uitsluitsel kwam of de aanvraag überhaupt onder de dekking viel. We waren er zo door verslagen en hadden het gevoel dat Klaverblad er niet voor ons was. Uiteindelijk zijn de door ons gemaakte kosten vergoed maar door het gemis in jullie bijstand zijn wij verkeerd aan de zaak begonnen. Het is uitgepraat, schuld is erkend en de kosten zijn vergoed. Daarmee sluiten we dit af en hopen een volgende keer de echte service van Klaverblad te mogen ervaren.
Anoniem
28 februari 2022
Anoniem
28 februari 2022
Anoniem
28 februari 2022
Anoniem
28 februari 2022
Anoniem
28 februari 2022
Anoniem
27 februari 2022
Anoniem
26 februari 2022
Anoniem
25 februari 2022
Anoniem
25 februari 2022Alles verliep zoals het hoort.