Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
3 juni 2021De zaak is keurig netjes opgepakt en keurig behandeld. Complimentjes voor mevrouw Van Der Lede. Bedankt voor de persoonlijke begeleiding en de samenwerking. Ik heb veel gehad aan uw hulp.
Anoniem
3 juni 2021Ik zie op de polis dat er 0 schadevrije jaren staan terwijl er mij verteld is dat dezelfde voorwaarden gelden als de andere autoverzekering namelijk 17 schadevrije jaren. Jammer dat ik er weer tijd in moet stoppen om dit te corrigeren.
Anoniem
3 juni 2021Geen tips, alleen maar tops. Ik heb me gehoord gevoeld. Ik heb alle tijd gekregen die ik voor mijn herstel nodig had. De communicatie was prettig en snel, korte lijntjes, afspraken zijn afspraken . Ik ben door super professionele mensen geholpen.
Anoniem
3 juni 2021
Anoniem
3 juni 2021
Anoniem
3 juni 2021Top verzekering altijd snelle reactie
Anoniem
3 juni 2021Ik ben heel tevreden over de afhandeling maar ook de persoonlijke contacten.
Anoniem
3 juni 2021
Anoniem
3 juni 2021
Anoniem
2 juni 2021Ben goed geholpen en over de verzekering staat alles duidelijk uitgelegd. Wel is het handig om bijvoorbeeld een tijdslijn balk voor de aanvraag naar de klant toe te sturen hoe het staat bijvoorbeeld met de aanvraag en nu was ik onzeker over hoe lang het nog ging duren. Voor de rest dik tevreden.