Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
18 augustus 2025
Anoniem
15 augustus 2025
Anoniem
14 augustus 2025Nee eigenlijk niet, alles ging perfect
Helsloot
13 augustus 2025We zijn blij dat de schade die we bij onze vrienden hebben veroorzaakt door u is vergoed zodat er geen krassen in deze vriendschap ontstaan. Daarbij waarderen we de snelheid en de professionele/adequate wijze waarmee het dossier is opgepakt en afgehandeld. Dank daarvoor.
Hendriks
12 augustus 2025
Anoniem
12 augustus 2025Naar mijn mening werd in een reactie op mijn verzoek via de e-mail niet heel persoonlijk gereageerd daarop. In ieder geval vond ik dat de e-mail stukken beter verwoord had kunnen worden. Voor de rest een goede service, duidelijk, snel antwoord etc.
Anoniem
12 augustus 2025
Straub
12 augustus 2025
Leloux
12 augustus 2025Heb in het traject niks gehoord en geen antwoord op mijn mail gehad, alleen mijn 2e mail wel maar het is verhaald dus ik ben tevreden.
Anoniem
12 augustus 2025