Hoe onze klanten ons beoordelen

Hieronder vindt u de beoordeling van anderen over Klaverblad. Deze beoordelingen gebruiken wij om onze producten te verbeteren en de klanttevredenheid te meten. Wij vinden het leuk om ook uw mening te horen.

Klantvriendelijkheid
8,1
Aanvraagproces
8,1
Claimafhandeling
8,2
Betrouwbaarheid
8,2
Prijs/kwaliteit
8,1

    Geef uw mening

    10 Rapportcijfer

    den houtkng

    12 september 2020

    niet zoals andere rechtsbijstandverzekeringen maar schikken om er vanaf te zijn maar met goede argumenten de tegenpartij schaakmat zetten! perfect en leuke samenwerking

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Komen

    12 september 2020

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    1 Rapportcijfer

    Graal

    10 september 2020

    ja die wil ik inderdaad toelichten, hoe kan het dat mijn vader toen hij 70 jaar werd, opeens uit de verzekering van jullie werdt gezet. Terwijl hij daarvoor al 30 jaar bij jullie verzekerd was. en dan maken jullie nu die leuke commercials met oude verzekeringsagenten daarin wel mijn verzekereingen zijn jullie zeker niet waard

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte heer/mevrouw, Wij zetten nooit zomaar iemand uit de verzekering. Daar ligt altijd een reden aan ten grondslag die vooraf wordt gedeeld met de verzekerde. We nemen per mail contact met u op om uit te zoeken wat er precies aan de hand is. Groeten, Aad

    3 Rapportcijfer

    de Nood

    10 september 2020

    Als je maar lang genoeg gewoon blijft ....................negeren, wordt je vanzelf bijzonder

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte heer/mevrouw, Het spijt ons dat u zich genegeerd voelt. We zullen via de mail nog contact met u opnemen om verder op de zaak in te gaan. Ik ga ervan uit dat we daarmee tot een oplossing komen. Groeten, Aad

    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    10 september 2020

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    van der elst

    10 september 2020

    Ben al heeeeel lang verzekerd bij klaverblad . Gelukkig niet vaak nodig,maar als het nodig is zijn ze er . Groet Frank

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    1 Rapportcijfer

    smit

    10 september 2020

    Het zijn de grootste leugenaars beloven van alles en komen niks na

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte heer/mevrouw, Het spijt ons dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. U heeft helaas aangegeven dat wij geen contact met u mogen opnemen naar aanleiding van uw klacht. Wij zouden graag met u in contact komen om de zaak te bespreken. U kunt een mail sturen naar review@klaverblad.nl. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Groeten, Aad

    1 Rapportcijfer

    Oudendijk

    9 september 2020

    Het duurt nu al maanden dat ik de schade aan een dit is een klacht die de directie moet weten. kunstwerk niet vergoed krijg. Delta maakt er een rommeltje van en nu in behandeling bij een contra expertise. Dit kost meer dan ik vergoed moet krijgen. Niet normaal om zo met klanten om te gaan.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte heer/mevrouw, Wat vervelend dat we in deze zaak niet aan uw verwachtingen voldoen. We doen er alles aan om alle claims zo snel en zo rechtvaardig mogelijk te behandelen. We nemen per mail nog contact met u op om de zaak verder te bespreken. Groeten, Aad

    3 Rapportcijfer

    Overkleeft

    8 september 2020

    Vind het jammer dat je een verzekering heb en dat je mag betalen maar als er wat is je niks krijgt uitgekeerd nu ga ik alles opzeggen bij klaverblad hoe jammer ook

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte heer/mevrouw, Wat spijtig dat u niet tevreden bent. Ik kan in het openbaar niet inhoudelijk op uw claim ingaan, maar ik kan het algemeen wel zeggen dat wij bij alle ingediende claims altijd beoordelen of dit wel of niet gedekt is conform de polisvoorwaarden. Zo krijgen alle mensen waar ze recht op hebben en houden we de premies voor iedereen betaalbaar. Dat betekent soms ook dat een claim wordt afgewezen, zoals ook in uw geval. Dat staat ook uitgelegd in de brief die u heeft ontvangen en bovendien staat dat ook duidelijk in de polisvoorwaarden. Dat neemt niet weg dat wij heel goed begrijpen dat het ontzettend vervelend is als u schade heeft en dat het nog vervelender is dat u geen vergoeding krijgt. Ik hoop alleen dat u ons standpunt ook begrijpt en dat wij ons, net als u, aan de polisvoorwaarden dienen te houden. Groeten, Aad

    9 Rapportcijfer

    Van Blijenburgh

    7 september 2020

    Zeer snel en correct geholpen. Dat we uiteindelijk toch niet helemaal ons doel hebben bereikt ligt niet aan Klaverblad. We zijn zeer tevreden.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    `

    Filter de beoordelingen