Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
13 juli 2022nvt
Anoniem
12 juli 2022
Anoniem
11 juli 2022Uw interpretatie van causa remota en causa proxima qua oorzaak en gevolg dat u er van uit gaat (ik chargeer even ) mijn aangekaart probleem zn oorzaak vinden in het feit dat ik geboren benðŸ¤
Anoniem
11 juli 2022
Anoniem
11 juli 2022nope
Anoniem
8 juli 2022-
Anoniem
8 juli 2022Samira heeft ons meer dan kundig geholpen. Daar waar ik als particulier zag dat er geen kans van slagen heeft , heeft Samira ons kundig geholpen.
Anoniem
8 juli 2022Prettig contact en zakelijk.
Anoniem
8 juli 2022Het zou fijn zijn gaande het proces nog iets van jullie te horen. Tussen de melding is ontvangen en de schade is afgewikkeld. Hartelijke groet Harmen Westerterp
Anoniem
8 juli 2022