Hoe onze klanten ons beoordelen

Hieronder vindt u de beoordeling van anderen over Klaverblad. Deze beoordelingen gebruiken wij om onze producten te verbeteren en de klanttevredenheid te meten. Wij vinden het leuk om ook uw mening te horen.

Klantvriendelijkheid
8,1
Aanvraagproces
8,1
Claimafhandeling
8,2
Betrouwbaarheid
8,2
Prijs/kwaliteit
8,1

    Geef uw mening

    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    9 oktober 2017

    Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling van onze schade. Goede followup met de wederpartij.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    7 oktober 2017

    Hierbij ging het om het verhalen van een schade door 3e, prima geholpen, snelle reactie en vriendelijk te woord gestaan. Verder super afgehandeld.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    7 Rapportcijfer

    Anoniem

    7 oktober 2017

    Gedegen dossier behandeling, motivatie om klant te helpen en te voorzien van informatie in ruime mate aanwezig, iets wat moeizame opstart van de case, afwikkeling naar tevredenheid

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    6 oktober 2017

    Ik ben vriendelijk en goed bijgestaan .

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    5 oktober 2017

    Perfecte service

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    5 oktober 2017

    Zaken zijn goed afgehandeld en noch ten goede terecht gekomen. En de tijd die er voor genomen is ben ik zeer tevreden over.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    1 Rapportcijfer

    Anoniem

    4 oktober 2017

    Kijk uit, als je een echte schade meld, wijzigt klaverblad meteen hun polisvoorwaarden eenzijdig waardoor zij de klant in de kou laten staan voor nu en in de toekomst. Dus je meld een schade en meteen wordt de dekking van de polis gehaald met een aanvullende clausule. Hun beroepen zich op een wijziging van de staat van het verzekerde onderpand, dus je huis is nat door waterschade buiten jou schuld en omdat het huis nat is geworden is er een nieuwe clausule dat je niet meer verzekerd bent hiervoor omdat je huis nat is geworden en een nat huis wordt niet verzekerd. Dus Goedkoop in prijs en goedkoop in afhandeling.... Ze laten je in de kou staan als het er echt op aankomt en je echt in de problemen zit trekken ze zich snel terug. Neen, nooit meer klaverblad. Liever een bedrijf wat wel in een koffiezetter en in hun personeel investeert en zorgt voor echte goede en betrouwbare verzekeringen. Ik ben benieuwd of klaverblad deze beoordeling durft te plaatsen of dat ze liever alleen gewoon goede kritiek plaatsen...

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Uw schade is helaas niet verzekerd. Wij hebben hierover al contact met u gehad. Als u een schade meldt, wordt de schade beoordeeld volgens de voorwaarden die u van ons heeft gehad. Wij begrijpen dat het vervelend is dat een schade niet is verzekerd. Natuurlijk vinden wij het jammer dat u niet tevreden over ons bent. Een beoordeling mag u altijd geven. Wij plaatsen ook de minder positieve beoordelingen. Als u nog een vraag heeft over uw schade kunt u natuurlijk nog contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Ike

    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    4 oktober 2017

    Klaverblad voor rechtsbijstand ingeschakeld gehad. Goede begeleiding en informatie gekregen. De juriste was pro-actief. Het geschil heeft in mijn geval gelukkig niet tot de rechter hoeven door te gaan.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    4 oktober 2017

    Na afhandeling van mijn schadeclaim kan ik tot volle tevredenheid vaststellen dat Klaverblad echt bijzonder is omdat ze gewoon en klantgericht zijn gebleven.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    3 oktober 2017

    Alles met goede communicatie en naar volle tevredenheid afgehandeld.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    `

    Filter de beoordelingen