Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
1 juni 2022Wellicht een lijn voor telefonisch advies ipv direct het aanmaken van een verzoek op de site
Anoniem
31 mei 2022
Anoniem
31 mei 2022Ben prima geholpen, maar persoonlijk is het natuurlijk niet want alles gaat via de mail, maar ook dat is goed duurt alleen allemaal wat langer naar mijn idee
Anoniem
31 mei 2022
Anoniem
31 mei 2022
Anoniem
30 mei 2022
Anoniem
30 mei 2022
Anoniem
27 mei 2022Ik ga weg bij klaverblad met alle verzekeringen die wij hebben lopen. Er is altijd wel een uitsluitingsgrond waardoor je buiten de boot valt. Gewoon pure diefstal. Ik zal iedereen die ik ken Klaverblad afraden.
Anoniem
27 mei 2022Ik vind het raar dat ik eerst 3 maanden moet betalen voordat jullie mij helpen….
Anoniem
27 mei 2022Geen tips. Ik ben uitermate vakkundig geholpen met daarbij ook nog ruime persoonlijke aandacht.