Schade melden: mobiele telefoon of tablet

Heeft u schade aan uw mobiel of tablet en heeft u een Royaal dekking? Meld dit bij uw assurantieadviseur of bij ons.

Heeft u schade aan uw mobiel of tablet door vallen, stoten en andere ongelukjes in huis? Dan geldt er standaard een eigen risico van €150,- per gebeurtenis.

Als u de volgende stappen volgt, dan kunnen wij uw schade binnen enkele werkdagen afhandelen.

Mobiele telefoon: welke situatie geldt voor u?

- Vraag om een gespecificeerde offerte waar uw naam op staat.
- Maak een duidelijke foto van de schade aan uw toestel.
- Meld daarna uw schade bij ons met het schademeldformulier.
- Voeg de offerte, foto(‘s) en de aankoopnota/bevestiging van het abonnement toe.

Als u alles in één keer instuurt, dan betalen wij uw schade binnen enkele werkdagen. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden.
- Vraag een verklaring aan een reparateur dat uw toestel niet gerepareerd kan worden. Uw naam moet hierop staan.
- Vul het schademeldformulier in en stuur het naar uw eigen e-mailadres. Print het pdf bestand uit.
- Maak uw toestel leeg* en stuur het apparaat aangetekend naar ons toe. Wij betalen de kosten voor het aangetekend verzenden aan u terug.
- Stuur het uitgeprinte schadeformulier mee.
- Stuur de verklaring mee dat uw toestel niet gerepareerd kan worden.
- Stuur de aankoopnota mee (of een bevestiging van het abonnement).

Als u alles in één keer instuurt, dan betalen wij uw schade binnen enkele werkdagen. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden.
Na betaling van de schade wordt het apparaat eigendom van Klaverblad.

* Verwijder de sim-kaart en (indien aanwezig) de losse geheugenkaart. Als uw toestel nog werkt, kopieer dan foto's en gegevens naar een ander apparaat en zet daarna het toestel terug naar fabrieksinstellingen.
U heeft dan recht op vergoeding van de schade op basis van dagwaarde. Wilt u weten of de dagwaarde minus het eigen risico van € 150,- nog genoeg is voor een schadevergoeding? Neem dan contact met ons op 079 – 3 204 410.

Wilt u de schade melden?
- Vraag om een gespecificeerde offerte waar uw naam op staat.
- Maak een duidelijke foto van de schade aan uw toestel.
- Meld daarna uw schade bij ons met het schademeldformulier.
- Voeg de offerte, foto(‘s) en de aankoopnota/bevestiging van het abonnement toe.

Als u alles in één keer instuurt, dan betalen wij uw schade binnen enkele werkdagen. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden.
- Vraag om een gespecificeerde offerte waar uw naam op staat.
- Maak een duidelijke foto van de schade aan uw toestel.
- Meld daarna uw schade bij ons met het schademeldformulier.
- Voeg de offerte, foto(‘s) en de aankoopnota/bevestiging van het abonnement toe.

Als u alles in één keer instuurt, dan betalen wij uw schade binnen enkele werkdagen. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden.
- Vraag een verklaring aan een reparateur dat uw toestel niet gerepareerd kan worden. Uw naam moet hierop staan.
- Vul het schademeldformulier in en stuur het naar uw eigen e-mailadres. Print het pdf bestand uit.
- Maak uw toestel leeg* en stuur het apparaat aangetekend naar ons toe. Wij betalen de kosten voor het aangetekend verzenden aan u terug.
- Stuur het uitgeprinte schadeformulier mee.
- Stuur de verklaring mee dat uw toestel niet gerepareerd kan worden.
- Voeg de aankoopnota toe (of een bevestiging van het abonnement).

Als u alles in één keer instuurt, dan betalen wij uw schade binnen enkele werkdagen. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden.
Na betaling van de schade wordt het apparaat eigendom van Klaverblad.

* Verwijder de sim-kaart en (indien aanwezig) de losse geheugenkaart. Als uw toestel nog werkt, kopieer dan foto's en gegevens naar een ander apparaat en zet daarna het toestel terug naar fabrieksinstellingen.
U heeft dan recht op vergoeding van de schade op basis van dagwaarde. Wilt u weten of de dagwaarde minus het eigen risico van € 150,- nog genoeg is voor een schadevergoeding? Neem dan contact met ons op 079 – 3 204 410.

Wilt u de schade melden?
- Vraag om een gespecificeerde offerte waar uw naam op staat.
- Maak een duidelijke foto van de schade aan uw toestel.
- Meld daarna uw schade bij ons met het schademeldformulier.
- Voeg de offerte, foto(‘s) en de aankoopnota/bevestiging van het abonnement toe.

Als u alles in één keer instuurt, dan betalen wij uw schade binnen enkele werkdagen. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden.
- Vraag om een gespecificeerde offerte waar uw naam op staat.
- Maak een duidelijke foto van de schade aan uw toestel.
- Meld daarna uw schade bij ons met het schademeldformulier.
- Voeg de offerte, foto(‘s) en de aankoopnota/bevestiging van het abonnement toe

Als u alles in één keer instuurt, dan betalen wij uw schade binnen enkele werkdagen. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden.
- Vraag een verklaring aan een reparateur dat uw toestel niet gerepareerd kan worden. Uw naam moet hierop staan.
- Vul het schademeldformulier in en stuur het naar uw eigen e-mailadres. Print het pdf bestand uit.
- Maak uw toestel leeg* en stuur het apparaat aangetekend naar ons toe. Wij betalen de kosten voor het aangetekend verzenden aan u terug.
- Stuur het uitgeprinte schadeformulier. De verklaring dat uw toestel niet gerepareerd kan worden en de aankoopnota/bevestiging van het abonnement mee.

Als u alles in één keer instuurt, dan betalen wij uw schade binnen enkele werkdagen. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden.
Na betaling van de schade wordt het apparaat eigendom van Klaverblad.

* Verwijder de sim-kaart en (indien aanwezig) de losse geheugenkaart. Als uw toestel nog werkt, kopieer dan foto's en gegevens naar een ander apparaat en zet daarna het toestel terug naar fabrieksinstellingen.
U heeft dan recht op vergoeding van de schade op basis van dagwaarde. Wilt u weten of de dagwaarde minus het eigen risico van € 150,- nog genoeg is voor een schadevergoeding? Neem dan contact met ons op 079 – 3 204 410.

Wilt u de schade melden?
- Vraag om een gespecificeerde offerte waar uw naam op staat.
- Maak een duidelijke foto van de schade aan uw toestel.
- Meld daarna uw schade bij ons met het schademeldformulier.
- Voeg de offerte, foto(‘s) en de aankoopnota/bevestiging van het abonnement toe.

Als u alles in één keer instuurt, dan betalen wij uw schade binnen enkele werkdagen. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden.

Tablet: welke situatie geldt voor u?

- Vraag om een gespecificeerde offerte waar uw naam op staat.
- Maak een duidelijke foto van de schade aan uw tablet.
- Meld daarna uw schade bij ons met het schademeldformulier.
- Voeg de offerte, foto(‘s) en de aankoopnota.

Als u alles in één keer instuurt, dan betalen wij uw schade binnen enkele werkdagen. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden.
- Vraag een verklaring aan een reparateur dat uw toestel niet gerepareerd kan worden. Uw naam moet hierop staan.
- Vul het schademeldformulier in en stuur het naar uw eigen e-mailadres. Print het pdf bestand uit.
- Maak uw tablet leeg* en stuur het apparaat aangetekend naar ons toe. Wij betalen de kosten voor het aangetekend verzenden aan u terug.
- Stuur het uitgeprinte schadeformulier. De verklaring dat uw tablet niet gerepareerd kan worden en de aankoopnota mee.

Als u alles in één keer instuurt, dan betalen wij uw schade binnen enkele werkdagen. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden.
Na betaling van de schade wordt uw tablet eigendom van Klaverblad.

* Verwijder (indien aanwezig) de losse geheugenkaart. Als uw tablet nog werkt, kopieer dan foto's en gegevens naar een ander apparaat en zet daarna uw tablet terug naar fabrieksinstellingen.
U heeft dan recht op vergoeding van de schade op basis van dagwaarde. Wilt u weten of de dagwaarde minus het eigen risico van € 150,- nog genoeg is voor een schadevergoeding? Neem dan contact met ons op 079 – 3 204 410.

Wilt u de schade melden?
- Vraag om een gespecificeerde offerte waar uw naam op staat.
- Maak een duidelijke foto van de schade aan uw toestel.
- Meld daarna uw schade bij ons met het schademeldformulier.
- Voeg de offerte, foto(‘s) en de aankoopnota/bevestiging van het abonnement toe.

Als u alles in één keer instuurt, dan betalen wij uw schade binnen enkele werkdagen. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden.
- Vraag om een gespecificeerde offerte waar uw naam op staat.
- Maak een duidelijke foto van de schade aan uw tablet.
- Meld daarna uw schade bij ons met het schademeldformulier.
- Voeg de offerte, foto(‘s) en de aankoopnota.

Als u alles in één keer instuurt, dan betalen wij uw schade binnen enkele werkdagen. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden.
- Vraag een verklaring aan een reparateur dat uw toestel niet gerepareerd kan worden. Uw naam moet hierop staan.
- Vul het schademeldformulier in en stuur het naar uw eigen e-mailadres. Print het pdf bestand uit.
- Maak uw tablet leeg* en stuur het apparaat aangetekend naar ons toe. Wij betalen de kosten voor het aangetekend verzenden aan u terug.
- Stuur het uitgeprinte schadeformulier. De verklaring dat uw tablet niet gerepareerd kan worden en de aankoopnota mee.

Als u alles in één keer instuurt, dan betalen wij uw schade binnen enkele werkdagen. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden.
Na betaling van de schade wordt uw tablet eigendom van Klaverblad.

* Verwijder (indien aanwezig) de losse geheugenkaart. Als uw tablet nog werkt, kopieer dan foto's en gegevens naar een ander apparaat en zet daarna uw tablet terug naar fabrieksinstellingen.
U heeft dan recht op vergoeding van de schade op basis van dagwaarde. Wilt u weten of de dagwaarde minus het eigen risico van € 150,- nog genoeg is voor een schadevergoeding? Neem dan contact met ons op 079 – 3 204 410.

Wilt u de schade melden?
- Vraag om een gespecificeerde offerte waar uw naam op staat.
- Maak een duidelijke foto van de schade aan uw toestel.
- Meld daarna uw schade bij ons met het schademeldformulier.
- Voeg de offerte, foto(‘s) en de aankoopnota/bevestiging van het abonnement toe.

Als u alles in één keer instuurt, dan betalen wij uw schade binnen enkele werkdagen. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden.
- Vraag om een gespecificeerde offerte waar uw naam op staat.
- Maak een duidelijke foto van de schade aan uw tablet.
- Meld daarna uw schade bij ons met het schademeldformulier.
- Voeg de offerte, foto(‘s) en de aankoopnota.

Als u alles in één keer instuurt, dan betalen wij uw schade binnen enkele werkdagen. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden.
- Vraag een verklaring aan een reparateur dat uw toestel niet gerepareerd kan worden. Uw naam moet hierop staan.
- Vul het schademeldformulier in en stuur het naar uw eigen e-mailadres. Print het pdf bestand uit.
- Maak uw tablet leeg* en stuur het apparaat aangetekend naar ons toe. Wij betalen de kosten voor het aangetekend verzenden aan u terug.
- Stuur het uitgeprinte schadeformulier. De verklaring dat uw tablet niet gerepareerd kan worden en de aankoopnota mee.

Als u alles in één keer instuurt, dan betalen wij uw schade binnen enkele werkdagen. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden.
Na betaling van de schade wordt uw tablet eigendom van Klaverblad.

* Verwijder (indien aanwezig) de losse geheugenkaart. Als uw tablet nog werkt, kopieer dan foto's en gegevens naar een ander apparaat en zet daarna uw tablet terug naar fabrieksinstellingen.
U heeft dan recht op vergoeding van de schade op basis van dagwaarde. Wilt u weten of de dagwaarde minus het eigen risico van € 150,- nog genoeg is voor een schadevergoeding? Neem dan contact met ons op 079 – 3 204 410.

Wilt u de schade melden?
- Vraag om een gespecificeerde offerte waar uw naam op staat.
- Maak een duidelijke foto van de schade aan uw toestel.
- Meld daarna uw schade bij ons met het schademeldformulier.
- Voeg de offerte, foto(‘s) en de aankoopnota/bevestiging van het abonnement toe.

Als u alles in één keer instuurt, dan betalen wij uw schade binnen enkele werkdagen. Uw schade moet natuurlijk wel verzekerd zijn volgens de polisvoorwaarden.

Schademeldformulieren

Is het apparaat nog te repareren?

Schademeldformulier

Is het apparaat niet meer te repareren?

Schademeldformulier

Klik om te vergroten

Meer informatie

Meer informatie over de behandeling van uw schade vindt u in de brochure U heeft schade, wat nu? Informatie over de dagwaarde van uw inboedel vindt u op de afschrijvingslijst.