Contact: 079 - 3 204 410 (dag en nacht)

Schade melden: woonhuis/inboedel

Heeft u schade aan uw huis of inboedel? Dat is heel erg vervelend.

Wilt u snel uw schade laten repareren? Kies dan voor onze schadeherstelservice. Bel 079 - 3 204 410 om uw schade te melden. U hoort meteen wat wij voor u kunnen doen.

Heeft u een lekkage of waterschade? En weet u de oorzaak niet, kijk dan bij waterschade .

Voor schade aan uw mobiele telefoon of tablet is een speciaal schadeformulier.

Direct online melden

We helpen u graag bij het herstellen van de schade aan uw woonhuis of inboedel. Hieronder leest u wat u van ons kunt verwachten en wat wij van u verwachten.

Als u een assurantieadviseur heeft, dan kunt u het beste contact met hem opnemen. Hij regelt voor u de schade bij ons.

U heeft schade, wat nu?

Klik om te vergroten

Om u goed en snel te helpen met uw schademelding hebben wij een goed beeld van uw schade nodig. Vul het schadeformulier daarom zo uitgebreid mogelijk in.

  • Maak foto's van de schade en bewaar beschadigde voorwerpen
  • Doe aangifte bij de politie als er sprake is van een strafbaar feit
  • Bewaar nota's en andere documenten over de schade

Heeft u een lekkage of waterschade?

Heeft u waterschade? Dan moet u de oorzaak achterhalen U kunt bijvoorbeeld een erkende loodgieter langs laten komen. Brengt deze niet de oplossing, dan kunt u nog een lekdetectie laten uitvoeren. Schakel daarvoor een gerenommeerd bureau in dat is aangesloten bij de Geschillencommissie, zoals Polygon, Trition of AB lekdetectie. Zo komt u achter de oorzaak van de waterschade en voorkomt u ergere schade.

Het achterhalen van de oorzaak is voor ons van belang om te beoordelen of uw waterschade is verzekerd onder uw Woonhuisverzekering. Als de oorzaak is gedekt, vergoeden wij alleen de kosten van de lekdetectie.

U heeft uw schade online gemeld?

Wat kunt u van ons verwachten?

In de regel reageren wij binnen een werkdag op uw melding. Ook e-mails of post die we daarna van u ontvangen, proberen we binnen een werkdag te beantwoorden.

Wat vragen wij van u?

Wij willen uw claim graag goed en snel regelen. U helpt ons hierbij door het volgende te doen:

  • Maak foto's van de schade en bewaar beschadigde voorwerpen
  • Doe aangifte bij de politie als er sprake is van een strafbaar feit
  • Bewaar nota's en andere documenten over de schade

Meer informatie

Meer informatie over de behandeling van uw schade vindt u in de brochure U heeft schade, wat nu?. Informatie over de dagwaarde van uw inboedel vindt u op de afschrijvingslijst.

U wilt gebruik maken van de schadeherstelservice?

Wat vragen wij van u?

Bij schade aan uw woonhuis of inboedel hoeft u ons alleen te bellen op
079 - 3 204 410.

Voor schade aan uw mobiele telefoon of tablet is er een speciaal schadeformulier.

Wat kunt u van ons verwachten?

Nadat u telefonisch contact met ons heeft opgenomen, zorgen wij dat onze schadeherstelservice zo snel mogelijk contact met u op neemt. Zij regelen in overleg met u verder alles. Uw schade wordt op deze manier gemakkelijk geregeld. Kan onze schadeherstelservice u niet helpen, dan laten wij u dit weten.

Direct schade melden

Het is op dit moment helaas niet mogelijk om het formulier te versturen. Probeert u het alstublieft op een later tijdstip nogmaals.
project.timeout_message
Algemene gegevens (stap 1 van 6)

Waarvoor bent u verzekerd?

Heeft u nog vragen?

Als u nog vragen heeft, neem dan contact met ons op via 079 - 3 204 410. We helpen u graag.