MKB-verzekeringen en claims met persoonlijke aandacht Onze specialist op het gebied van claims, Sarvesh Soekhai, vertelt over de persoonlijke aandacht tijdens de schadeafhandeling.

MKB-verzekeringen en claims met persoonlijke aandacht

Iedere ondernemer kan bij ons al jaren terecht voor gewoon goede MKB-verzekeringen. Ondernemers die service en aandacht bieden die verwachtingen overtreffen, voor de ondernemer heel gewoon maar eigenlijk best bijzonder. Bij Klaverblad begrijpen we dat zakelijke klanten unieke behoeften hebben als het gaat om verzekeringen en schadeclaims. De persoonlijke benadering en professionaliteit die wij bieden, geeft onze klanten het vertrouwen dat ze verdienen. Onze Collega en schadebehandelaar Sarvesh Soekhai deelt zijn inzichten.

Maatwerk verzekeringen voor unieke behoeften

Er is geen one-size-fits-all verzekeringspakket voor MKB’ers, daarom zijn wij gespecialiseerd in maatwerk oplossingen. Of het nu gaat om winkeliers met een boetiek en een webshop, ambachtelijke bakkers of schoenmakers die met passie hun vak uitvoeren, de behoeften voor alle type ondernemers verschillen van elkaar. Hierdoor krijgen ondernemers ook te maken met unieke schadeclaims. Een winkelier heeft wellicht specifieke eisen voor inventarisbescherming, terwijl een technologie-startup zich wil beschermen tegen intellectueel eigendomsverlies. Dit laat de verschillende behoeften zien waarvoor maatwerk verzekeringen noodzakelijk zijn.

Het schadeproces bij zakelijke claims

Sarvesh Soekhai vertelt graag over de verschillen tussen particuliere- en zakelijke claims: “In principe is er weinig verschil tussen particuliere en zakelijke schades. We beginnen altijd bij de basis: we krijgen de schadeclaim binnen en beoordelen aan de hand van het polisblad wat de dekking is. Bij zakelijke schades krijgen we wel te maken met clausules die we goed moeten bekijken. We bekijken elke schademelding nauwkeurig en soms is het nodig om aanvullende vragen te stellen. Wat wel altijd helpt is een zo compleet mogelijk ingevuld formulier, zo zijn er geen onduidelijkheden en kunnen we nog sneller afwikkelen”.

Kunnen klanten bij ons terecht bij vragen over claims?

Sarvesh; “Ja, we proberen altijd mee te denken en kunnen globale antwoorden geven. We kunnen echter nooit telefonisch concrete toezeggingen doen, omdat we de volledige situatie niet altijd kennen. Het menselijke aspect is belangrijk, we proberen mee te denken en indien nodig door te verwijzen naar de acceptatieafdeling.”

Gewoon goed verzekerd

In samenwerking met onze adviseurs zorgen we ervoor dat alle essentiële aspecten worden opgenomen in uw verzekeringspakket. Dankzij onze verbeterde MKB-verzekeringen en op maat gemaakte dekking verloopt het indienen van claims nu efficiënter en overzichtelijker.

Wilt u meer weten over de MKB-verzekeringen? Een verzekeringsadviseur bij u in de buurt helpt u graag!

Vind een adviseur