Hoe onze klanten ons beoordelen

Hieronder vindt u de beoordeling van anderen over Klaverblad. Deze beoordelingen gebruiken wij om onze producten te verbeteren en de klanttevredenheid te meten. Wij vinden het leuk om ook uw mening te horen.

Klantvriendelijkheid
8,1
Aanvraagproces
8,1
Claimafhandeling
8,2
Betrouwbaarheid
8,2
Prijs/kwaliteit
8,1

    Geef uw mening

    9 Rapportcijfer

    Boeve

    6 augustus 2020

    Tijdens mijn aanvraag was ik nog sceptisch. De aanvraag inclusief medische keuring verliep soepel en zonder problemen. Na twee recente operaties verliep afhandeling heel netjes. Inderdaad conform slogan.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Hunze

    5 augustus 2020

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    1 Rapportcijfer

    den Bode

    5 augustus 2020

    Na het opzeggen en alle formaliteiten ingevuld kregen wij bericht dat er rond 1 augustus zou worden uitbetaald. Ik deze mail stond ook een fout bankrekening nummer. Wij hebben telefonisch contact gehad en dit zou gewijzigd worden. NU 5 augustus staat het geld nog niet op de rekening, heel slecht en heb geen vertrouwen meer in Klaverblad. Tot mijn verbazing hoorde wij 5 augustus dat klaverblad overgenomen is door Lifetri en de medewerker van klaverblad vertelde mij dat de fout wellicht bij Lifetri ligt. Deze verzekering ga ik definitief opzeggen en mijn uitvaart verzekering onder brengen bij een andere betrouwbare verzekeraar.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Het spijt ons dat uw verzoek niet tijdig is behandeld. Wij doen er alles aan om iedereen zo snel mogelijk te helpen, maar helaas is dat in uw geval niet gelukt. Het geld wordt zo snel mogelijk overgemaakt. Overigens is alleen Klaverblad Levensverzekeringen overgenomen. Klaverblad Schadeverzekeringsmaatschappij is en blijft een zelfstandig bedrijf. Zie hiervoor ook ons nieuwsbericht: https://www.klaverblad.nl/klaverblad-levensverzekering-n.v.-verkocht.htm Groeten, Aad

    9 Rapportcijfer

    van Bennekom

    4 augustus 2020

    Bij een proces tegen een slotenmaker zijn we uitstekend door klaverblad geholpen. Er is helder en eerlijk met ons gecommuniceerd over het proces, de verwachtingen en de vervolgstappen. Helaas hebben wij van de slotenmaker nooit meer wat vernomen maar klaverblad heeft ons een financiƫle tegemoetkoming gedaan i.p.v. proces kosten waardoor wij een deel van onze deur hebben kunnen financieren.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Hoeven

    3 augustus 2020

    Vanaf het eerste moment was er een goede communicatie waarbij kennis over de materie en jurisprudentie met mij werd gedeeld. Ook tijdens het verloop van de procedure was er een goede afstemming over mogelijkheden en onmogelijkheden welke de beoogde uitslag tot gevolg heeft gehad, ondanks de zeer gecompliceerde situatie waarin moest worden gehandeld.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Waser-van Os

    1 augustus 2020

    Ik ben door Klaverblad zeer professioneel geadviseerd en geholpen bij mijn plotselinge ontslag na 24 jaar.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    1 Rapportcijfer

    Anoniem

    30 juli 2020

    Administratie niet op orde en onbeschofte medewerkers

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    4 Rapportcijfer

    Klijs

    28 juli 2020

    Ik vraag al jaren om automatische afschrijving, wat Uw organisatie nog altijd niet kan leveren. Ik ontvang een acceptgiro, die ik in de zomermaanden standaard te laat betaal vanwege vakantie. Acceptgiro is niet meer van deze tijd. Wijzig dit s.v.p. om zo klantvriendelijker te zijn voor uw klanten, Dit is het "normaal" al een aantal jaar

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte heer/mevrouw Klijs, Ik kan me voorstellen dat dit heel vervelend is. Vrijwel alle verzekeringen kunnen wel degelijk automatisch worden afgeschreven. Ik snap dan ook niet zo goed wat er bij u aan de hand is. Ik neem nog persoonlijk contact op om dit verder met u te bespreken. Groeten, Aad

    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    28 juli 2020

    We zijn erg tevreden over de manier waarop we behandeld zijn.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    27 juli 2020

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    `

    Filter de beoordelingen