Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
23 januari 2022
Anoniem
21 januari 2022Geen tips, wel waardering. Het betrof hier geen juridisch geschil maar een juridische vraag. Toch prima geholpen.
Anoniem
21 januari 2022
Anoniem
20 januari 2022
Anoniem
19 januari 2022Bedankt
Anoniem
19 januari 2022
Anoniem
19 januari 2022
Anoniem
19 januari 2022
Anoniem
19 januari 2022Ik had een vraag en ben vriendelijk, snel én goed geholpen! Dank daarvoor.
Anoniem
19 januari 2022Ik hoop niet dat het nodig zal zijn maar wanneer ik wederom van uw diensten gebruik zal maken hoop ik dezelfde service te ervaren. Door het contact en snelle handelen met zoveel professionaliteit van mevrouw Heijman geef ik jullie een dikke 10 :-)