Hoe onze klanten ons beoordelen
Hieronder vindt u de beoordeling van anderen over Klaverblad. Deze beoordelingen gebruiken wij om onze producten te verbeteren en de klanttevredenheid te meten. Wij vinden het leuk om ook uw mening te horen.
Bij elke schade geldt:
Bent u verzekerd via een assurantieadviseur? Neem dan contact met hem op. Hij meldt de schade voor u bij Klaverblad Verzekeringen.
Heeft u letsel opgelopen bij een ongeval waar een verzekerde van ons bij betrokken was? Lees in de brochure wat u van ons kunt verwachten bij de schaderegeling.
Hieronder vindt u de beoordeling van anderen over Klaverblad. Deze beoordelingen gebruiken wij om onze producten te verbeteren en de klanttevredenheid te meten. Wij vinden het leuk om ook uw mening te horen.
Aanvragen via de website loopt niet soepel. Ik weet steeds niet wat er fout is en wordt ook niet goed aangegeven,
Ik ben zeer tevreden over klaverblad verzekeringen ik heb 2 schades gehad , ik ben hier voor perfect behandelt
Fijne verzekerings maatschapij, een belletje en alles word geregeld. Blij dat ik hier verzekerd ben, zal jullie zeker aanbevelen bij mijn vrienden en kennissen. Mvg Berry
verhalen van een autoschade op de tegenpartij: het regelen van de expert en de uitbetaling van de schade is zeer vlot en probleemloos verlopen, mijn dank.
Ik ben iedere keer prima te woord gestaan en er werd serieus aan mijn zaak gewerkt.
Heb gebeld ivm het stukgaan van mijn telefoon. Medewerker was zeer kortaf en toonde totaal geen begrip. Telefoon lag in de woning, maar doordat bij het stoten de telefoon naar buiten is gevallen valt het niet meer onder de dekking. Totaal geen grijs gebied en helemaal als je zo te woord wordt gestaan ga ik snel een andere verzeraar kiezen . Ben erg boos !
Beste heer Schouten, Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent over de manier waarop u bent geholpen. Wij willen onze klanten graag zo goed en eerlijk mogelijk helpen. Wij hebben u een mail gestuurd om het inhoudelijk met u te bespreken. Met vriendelijke groet, Ike
snel en goed afgehandeld.
betreft rechtsbijstand ivm boventallig verklaard zijn door werkgever. Heb hierdoor wel een objectieve mening gekregen van de een derde met verstand van zaken. Heb hierdoor uiteindelijke een betere regeling kunnen treffen met werkgever in mijn verloop naar ander werk.
Enig puntje voor verbetering is dat het wenselijk zou zijn om de polis digitaal te verzenden ipv een papieren poststuk, dit is niet meer van deze tijd. Mijn advies zou zijn om in ieder geval de klant de keuze te geven voor een papieren of digitale versie.
Beste meneer den Dulk, bedankt voor uw review en goed om te horen dat u tevreden bent. Daarnaast ook bedankt voor het geven van feedback over de manier waarop u de polis ontvangt. Wij nemen uw opmerking mee in de doorontwikkeling van onze dienstverlening en producten. Hartelijke groet, Kyra