Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
12 november 2021Het contact met de afhandelaar verliep heel prettig. Hij was heel aardig en begripvol en ik heb geen moment druk door hem ervaren (waarvoor ik vooraf wel een beetje bang was dat dat zou gebeuren).
Anoniem
12 november 2021
Anoniem
12 november 2021
Anoniem
11 november 2021ik ben zeer tevreden en kan geen verbeterpunten vinden ook heel vertrouwelijk..
Anoniem
10 november 2021
Anoniem
10 november 2021Omdat ik alleen advies nodig had vond ik het een drempel om een claim in te dienen op de site, een andere optie was er niet.
Anoniem
9 november 2021
Anoniem
8 november 2021behulpzaam en vriendelijk. Vooral zo blijven.
Anoniem
8 november 2021
Anoniem
8 november 2021Julli zijn naar mijn mening harstikke goed altijd duidelijk en snel behandelijk ga zo door