Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
15 oktober 2021
Anoniem
15 oktober 2021Geen, goed gedaan.
Anoniem
14 oktober 2021
Anoniem
14 oktober 2021Ik ben tot nu toe zeer tevreden , altijd een snelle reactie was heel fijn soms telefonisch Contact gehad was ook heel fijn .
Anoniem
14 oktober 2021
Anoniem
14 oktober 2021
Anoniem
14 oktober 2021Dit is voor mij een verademing. Was voorheen verzekert. voor rechtsbijstand, bij DAS. Vreselijk, moest dagen, soms weken wachten op antwoord. kreeg iedere keer een andere advocaat. in totaal 6 in mijn case. Dus toen in gelijk een mailtje kreeg was ik verbaast, verheugt. wist niet wat me overkwam. Dus ik ben zeer tevreden en heb daarom geen verbeteringen. Lang verhaal om te zeggen dat ik zeer tevreden ben. Groet, Jan
Anoniem
14 oktober 2021Ik ben blij met de fijne en goede hulp van Klaverblad, echter een minpuntje ik heb erg vaak moeten bellen voor de hulpvraag werd opgestart en dat vond ik jammer, maar buiten dat, verder niets dan lof.
Anoniem
14 oktober 2021
Anoniem
12 oktober 2021Mijn verzekering pakket is niet kompleet. Ik mis de verzekering voor mijn motor! Hier heb ik duidelijk over gecommuniceerd, doch nog steeds niet aanwezig. Ik hoop dat hier voor de ingangsdatum datum wel aan voldaan kan worden. Anders is mijn aanvraag niet compleet en ben ik in overtreding omdat ik niet voldoe aan mijn wettelijke verzekering plicht. Gaarne zo spoedig mogelijk een reactie.