Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
14 juni 2021
Anoniem
14 juni 2021
Anoniem
14 juni 2021I.v.m. drukte werd mijn zaak behartigd door een extern advocatenkantoor. Deze samenwerking is naar grote tevredenheid verlopen. Met name het persoonlijke contact en ondersteuning heb ik als zeer prettig ervaren. Met dank aan de heer van Amerongen.
Anoniem
13 juni 2021Snel antwoord op de mail, snelle procedure. In 1 woord: top. Bedankt voor jullie hulp.
Anoniem
13 juni 2021Kan niet beter wij zijn blij met klaverblad .
Anoniem
13 juni 2021
Anoniem
12 juni 2021Top!
Anoniem
11 juni 2021
Anoniem
11 juni 2021Heb meer contact met de cliƫnten tijdens de schademelding. Ook als er iets mis is. Bijvoorbeeld als mensen 2 adressen hebben staan. Het duurde allemaal te lang. En ik hoorde te weinig.
Anoniem
11 juni 2021De zaak heeft wel heel lang geduurd maar is naar alle tevredenheid afgehandeld. Het geduld van de jurist heeft tot deze afwikkeling geleid