Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
12 oktober 2021Makkelijker contact kunnen maken bij de wisseling van de juristen. Tijdens het proces bleek enkele malen, dat bij wijziging van de jurist men moest gaan zoeken.
Anoniem
12 oktober 2021
Anoniem
12 oktober 2021Prima geholpen.
Anoniem
12 oktober 2021
Anoniem
11 oktober 2021
Anoniem
11 oktober 2021geen, blijf zoals jullie in de reclamespots uitstralen. Jullie hebben het beste met de mensen voor. Jullie zijn bijzonder geworden door gewoon te blijven. In een woord klasse, een filosofie en strategie waar andere verzekeraars nog wat van kunnen leren.
Anoniem
11 oktober 2021Kan even niets bedenken. Behalve misschien dat t misschien wat duidelijker mag welk telefoonnummer gebeld mag worden. Dat was voor mij nog wat onduidelijk
Anoniem
9 oktober 2021Ga eens achter de verzekerde staan die foto's leverde . Die dat niet voor niks doet . En hulp nodig hebt schaden door tegenpartij . Tel nummer van twee betrokken doe ik van bestuurder zelf kreeg . Of zuig ik dit nummer uit mijn duim ? Wacht u telefoontje af vgr Ronald geevers
Anoniem
8 oktober 2021
Anoniem
7 oktober 2021