Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
30 oktober 2021
Anoniem
29 oktober 2021ik was blij verrast, over de supersnelle afhandeling van mijn schadeclaim, dus ik heb geen tips.
Anoniem
29 oktober 2021Ik zou niet weten wat ik aan jullie service kan verbeteren , de service was prima en nog bedankt voor de snelle hulp.
Anoniem
29 oktober 2021via computer is hdt onpersoonlijk. maar jaren geleden had ik ook jullie verzekering. dus makelijk invullen en klaar
Anoniem
28 oktober 2021Mevrouw Pauwelussen had geen oog voor de klant, een vrouw zonder empathie en hoort zich zelf graag praten, heb sterk het vermoeden dat hier andere belangen bij betrokken waren.
Anoniem
27 oktober 2021Niks op aan te merken Ben geweldig geholpen
Anoniem
27 oktober 2021echt alles was top, wel wat onpersoonlijk via mail maar dat is overal zo .ze hebben alles fijn afgehandeld kan er niks van vinden ,wisten ook overal vanaf wat betreft mijn werkgebied.
Anoniem
27 oktober 2021
Anoniem
27 oktober 2021Ik heb nog met niemand van jullie contact gehad dus ben erg benieuwd
Anoniem
27 oktober 2021ik vind dat ik goed geholpen bent ik ben te kort bij jullie om advies te geven gr