Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
22 maart 2021Ik vond het proces veel te lang duren. Daarnaast is er alleen per brief en mail gecommuniceerd, vind ik erg onpersoonlijk, zeker wanneer je (aanvullende) vragen hebt over iemands medische dossier. Daarnaast heb ik een lichte schouderblessure en die werd in mijn beleving zwaar aangezet en uiteindelijk zelfs uitgesloten van de polis.
Anoniem
18 maart 2021
Anoniem
18 maart 2021Zit allemaal erg goed in elkaar. Bedankt hiervoor
Anoniem
18 maart 2021We zijn niet gewend aan uw verzekering. Voor het eerst u gekozen. Maar ik moet zeggen super, jullie maken de reclame waar die jullie op tv presenteren. MVG G.vN
Anoniem
16 maart 2021Een brief met uitzondering van ... mag beter beschreven worden scheelt bel en mail werk.
Anoniem
15 maart 2021
Anoniem
11 maart 2021
Anoniem
8 maart 2021
Anoniem
6 maart 2021
Anoniem
5 maart 2021Vergeleken met uw prijs concurrent aegon heb ik aan uw verzekering veel meer profijt, maar het is nog wel jammer dat mobiele elektronica alleen maar binneshuis verzekerd is, mits ik de voorwaarden goed begrijp.