Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
26 augustus 2021
Anoniem
26 augustus 2021Pas na twee maanden een oordeel op basis van een schade expert die nergens naar heeft gekeken. Niet naar oorzaak en niet naar de schade. Belachelijk!!!
Anoniem
25 augustus 2021Top dat jullie bij drukte een externe hebben ingeschakeld. Compliment voor de hulp die we gekregen hebben en de tips.
Anoniem
25 augustus 2021Geen idee op het moment
Anoniem
25 augustus 2021
Anoniem
24 augustus 2021
Anoniem
24 augustus 2021Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling van onze schade. Het was snel opgelost.
Anoniem
23 augustus 2021Had graag per post documenten willen ontvangen. Staat dat ik aangegeven had dat ik digitaal had gekozen? Ik weet van niets hoor. Maar goed
Anoniem
23 augustus 2021
Anoniem
23 augustus 2021In de basis is ons dossier vrij vlot verlopen. In de communicatie werd om de verwachtingen te managen vrij lange response tijden gecommuniceerd. Als deze response tijden echt de realiteit zijn, zou het goed zijn om hier wat dieper op in te zoomen als organisatie