Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
6 augustus 2021
Anoniem
6 augustus 2021Respecteren de goede risico loont altijd
Anoniem
6 augustus 2021
Anoniem
6 augustus 2021Fijn contact, heldere uitleg en altijd concrete vervolgstappen. Ik heb geen verdere feedback.
Anoniem
6 augustus 2021
Anoniem
5 augustus 2021
Anoniem
4 augustus 2021Het dosier werd gestart door iemand die later vertrokken bleek te zijn. Ik heb hier geen melding van gekregen en moest hier zelf achteraan bellen. Dat kan beter. De manier waarop er vervolgens is gereageerd is wel weer top.
Anoniem
4 augustus 2021
Anoniem
3 augustus 2021
Anoniem
3 augustus 2021Gelukkig had ik nog nooit contact gehad met een advocaat. Dat was ook best eng, maar wat geruststellend is het dat iemand helder meedenkt en de weg weet. De heer Van Norden is een plezierig mens, correct en vriendeijk. Heel veel dank voor jullie hulp.