Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
28 juni 2021
Anoniem
28 juni 2021
Anoniem
27 juni 2021
Anoniem
27 juni 2021
Anoniem
26 juni 2021
Anoniem
25 juni 2021
Anoniem
25 juni 2021Ik vind vind het, gezien de omstandigheden een goede en snelle afhandeling. Het dekt niet geheel af, maar ik denk dat het goed gaat komen. Vriendelijk bedankt.
Anoniem
24 juni 2021Ik heb gelukkig nooit met juridische toestanden te maken gehad en heb nu het gevoel dat ik al die jaren voor niks betaald heb. Het systeem is blijkbaar zo dichtgetimmerd dat er niet voor mij geprocedeerd wordt omdat de kans op succes klein geacht wordt. Ik weet dat de tegenpartij formeel in zijn recht staat maar de boete is meer dan belachelijk hoog. Iedereen die ik spreek vindt het pure oplichting. ik heb in dit geval dus totaal niks aan een rechtsbijstandverzekering.
Anoniem
24 juni 2021Vind het jammer dat verzekeringskwesties altijd zoveel tijd in beslag nemen, kunnen jullie niets aan doen, dat weet ik wel, maar toch…
Anoniem
24 juni 2021Telefonisch netjes en goed geholpen en correct ingelicht