Hoe onze klanten ons beoordelen

Hieronder vindt u de beoordeling van anderen over Klaverblad. Deze beoordelingen gebruiken wij om onze producten te verbeteren en de klanttevredenheid te meten. Wij vinden het leuk om ook uw mening te horen.

Klantvriendelijkheid
8,1
Aanvraagproces
8,1
Claimafhandeling
8,2
Betrouwbaarheid
8,2
Prijs/kwaliteit
8,1

    Geef uw mening

    8 Rapportcijfer

    Overbeeke

    2 november 2020

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    1 november 2020

    Zeer correcte en snelle afhandeling

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    30 oktober 2020

    vanaf begin tot einde zaak goed en netjes behandeld.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Philomeen van den Waardenburg-van den Broek

    30 oktober 2020

    Tot op heden zijn mijn ervaringen met Klaverblad alleen maar positief te noemen.Bij de aanvragen van de verzekeringen correct en vriendelijk te woord gestaan en geholpen en bij de afhandeling van de door mij veroorzaakte schade afhandeling binnen enkel dagen. Weet niet zo of andere maatschappijen goedkoper zijn, maar kwaliteit, correctheid en betrouwbaarheid zijn niet altijd in geld uit te drukken. Tot nu toe dus heel tevreden; de realiteit doet voor mij uw reclames eer aan.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Paun

    30 oktober 2020

    ze hebben mijn zaak in korte tijd en met veel professionaliteit en vriendelijkheid opgelost ... heel erg bedankt

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Bos

    28 oktober 2020

    Ik ben geweldig geholpen en heb dankzij de inzet en vasthoudendheid van uw juriste een goed resultaat geboekt.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Spijkerbosch

    27 oktober 2020

    Fijn geholpen door de juriste. Met uiteindelijk ook een goede uitkomst in mijn zaak. Ik ben heel tevreden.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    27 oktober 2020

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Van Dijk

    26 oktober 2020

    Ik ben zeer tevreden over Klaverblad. Over de professionaliteit, klantvriendelijkheid en ik werd regelmatig op de hoogte gehouden en van informatie voorzien. Zowel op het gebied van mijn auto alsmede op het gebied van mijn werk. Ik zou Klaverblad aan iedereen aanbevelen!

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    1 Rapportcijfer

    Godwaldt

    26 oktober 2020

    Mijn nicht moet toestemming vragen aan de zonen van de moordenaar van haar moeder om de verzekering op haar naam te kunnen zetten. Vind het echt schandalig

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Geachte heer/mevrouw, Naar aanleiding van uw review en een aantal andere berichten hebben wij contact opgenomen met uw nicht. Uit het contact bleek dat dit voorval op een misverstand is gebaseerd en dat het verhaal zoals u het schetst niet klopt. Wij hebben de zaak inmiddels naar tevredenheid opgelost. Groeten, Aad

    `

    Filter de beoordelingen