Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
5 juli 2022Hebben verder geen verbeteringen maar zijn heel tevreden
Anoniem
5 juli 2022
Anoniem
5 juli 2022Als het zou kunnen duidelijkheid over wanneer je antwoord krijgt op je mail.
Anoniem
5 juli 2022Een langlopend dossier waarin ik persoonlijk optimale steun, begeleiding en advies heb ontvangen van mijn rechtsbijstandverzekering. In mijn ogen optimaal, helder en voor alle betrokkenen BUITENGEWOON duidelijke behandeling van mijn dossier. Grote dank daarvoor.
Anoniem
4 juli 2022
Anoniem
4 juli 2022Wij/ ik ben zeer tevreden met de hulp van Sandra Oskam. Niet alleen om dat het resultaat bereikt, maar vooral ook om de persoonlijke benadering.
Anoniem
4 juli 2022
Anoniem
1 juli 2022
Anoniem
1 juli 2022Doe wat aan jullie rechtsbijstand ik word gewoon geweigerd terwijl ik maandelijks de premie betaal !!!! Ik ben echt boooos ik wil ook meteen de verzekering stoppen ik ga niet voor iets betalen waar ik toch geen reet aan heb
Anoniem
1 juli 2022Boven verwachting dit dossier opgepakt en afgehandeld. Geweldig