Hoe onze klanten ons beoordelen

Hieronder vindt u de beoordeling van anderen over Klaverblad. Deze beoordelingen gebruiken wij om onze producten te verbeteren en de klanttevredenheid te meten. Wij vinden het leuk om ook uw mening te horen.

Klantvriendelijkheid
8,1
Aanvraagproces
8,1
Claimafhandeling
8,2
Betrouwbaarheid
8,2
Prijs/kwaliteit
8,1

    Geef uw mening

    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    13 juli 2017

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    12 juli 2017

    Fijne verzekerings maatschapij, een belletje en alles word geregeld. Blij dat ik hier verzekerd ben, zal jullie zeker aanbevelen bij mijn vrienden en kennissen. Mvg Berry

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    12 juli 2017

    verhalen van een autoschade op de tegenpartij: het regelen van de expert en de uitbetaling van de schade is zeer vlot en probleemloos verlopen, mijn dank.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    11 juli 2017

    Ik ben iedere keer prima te woord gestaan en er werd serieus aan mijn zaak gewerkt.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    1 Rapportcijfer

    Anoniem

    11 juli 2017

    Heb gebeld ivm het stukgaan van mijn telefoon. Medewerker was zeer kortaf en toonde totaal geen begrip. Telefoon lag in de woning, maar doordat bij het stoten de telefoon naar buiten is gevallen valt het niet meer onder de dekking. Totaal geen grijs gebied en helemaal als je zo te woord wordt gestaan ga ik snel een andere verzeraar kiezen . Ben erg boos !

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Beste heer Schouten, Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent over de manier waarop u bent geholpen. Wij willen onze klanten graag zo goed en eerlijk mogelijk helpen. Wij hebben u een mail gestuurd om het inhoudelijk met u te bespreken. Met vriendelijke groet, Ike

    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    10 juli 2017

    snel en goed afgehandeld.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    9 juli 2017

    betreft rechtsbijstand ivm boventallig verklaard zijn door werkgever. Heb hierdoor wel een objectieve mening gekregen van de een derde met verstand van zaken. Heb hierdoor uiteindelijke een betere regeling kunnen treffen met werkgever in mijn verloop naar ander werk.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    7 juli 2017

    Enig puntje voor verbetering is dat het wenselijk zou zijn om de polis digitaal te verzenden ipv een papieren poststuk, dit is niet meer van deze tijd. Mijn advies zou zijn om in ieder geval de klant de keuze te geven voor een papieren of digitale versie.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Beste meneer den Dulk, bedankt voor uw review en goed om te horen dat u tevreden bent. Daarnaast ook bedankt voor het geven van feedback over de manier waarop u de polis ontvangt. Wij nemen uw opmerking mee in de doorontwikkeling van onze dienstverlening en producten. Hartelijke groet, Kyra

    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    6 juli 2017

    Zeer goed geholpen bij het verdedigen van onze functie omschrijving. Rgelmatig contact vanuit klaverblad. Zeer tevredeb

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    6 juli 2017

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    `

    Filter de beoordelingen