Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
7 juli 2022
Anoniem
7 juli 2022
Anoniem
7 juli 2022Foto’s laden niet goed op de website, meerdere keren geprobeerd. Hierna kwam aanvraag bij de verkeerde afdeling terecht. Kwam bij brand terecht en was rechtsbijstand, hiervoor meerdere keren moeten bellen. Mevr. Oudijn heeft later alles goed opgelost, en goed op de hoogte gehouden.
Anoniem
7 juli 2022Netjes geholpen aan de telefoon en het afsluiten ging ook heel makkelijk.
Anoniem
7 juli 2022echt een no nonsens dienstverlening, jullie maken de reclame echt waar.
Anoniem
7 juli 2022Blijft u vooral zo doorgaan. Het is heel prettig om met uw mensen te werken en ik vind dat men bij Klaverblad zeer correct en tegemoetkomend is. Een verademing, ook ten aanzien van het proberen om verzekeren en afhandelen begrijpelijk en niet onnodig bureaucratisch te maken.
Anoniem
6 juli 2022Fantastisch geholpen! Niks op aan te merken!
Anoniem
6 juli 2022
Anoniem
6 juli 2022Mevrouw Hesman heeft me goed geholpen. Ze is altijd bereikbaar en geeft goed advies! Ik zou haar aan iedereen aanraden voor juridische hulp
Anoniem
6 juli 2022Ik ben tevreden over het afsluiten van WA verzekering.