Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
5 mei 2022We zijn zeer tevreden. Met het geen jullie voor ons nu gedaan hebben. En eerlijk hoop ik dat het weer heel lang duurt Dan gaat het voor ons helemaal goed Dank tot zover
Anoniem
5 mei 2022De verzekering was gemakkelijk en snel af te sluiten met duidelijke informatie en snelle levering van de documenten.
Anoniem
4 mei 2022
Anoniem
3 mei 2022
Anoniem
3 mei 2022een indicatie wanneer het dossier wordt opgepakt zou fijn zijn.Een tussentijdse update zou fijn zijn zodat je weet dat iemand deze in behandeling gaat nemen ivm urgentie
Anoniem
3 mei 2022
Anoniem
3 mei 2022
Anoniem
3 mei 2022Top klantvriendelijk
Anoniem
3 mei 2022
Anoniem
2 mei 2022Een heel klein minpuntje was het onderwerp in de mail. Ik kreeg na beantwoording de mail later retour, met de mededeling dat de postmaster van kpn deze had gezien als spam. Daardoor moest ik een nieuw bericht aanmaken met een simpeler onderwerp. Hierdoor liep het mailverkeer 2 keer vertraging op.