Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
23 april 2022Het is vrij duidelijk. Waarschijnlijk zal ik nog wel bellen, omdat ik nog een paar dingen iets duidelijker wil weten waarvoor ik verzekerd ben. In een persoonlijk gesprek kan dit mij beter helderheid geven.
Anoniem
22 april 2022
Anoniem
22 april 2022Ben blij dat het gelukt is, maar omdat ik eerlijk ben over pijntjes (dus geen zware klachten) en omdat ik aangevinkt word als alcoholist terwijl ik juist zeg dat ik GEEN alcohol drink. Moet er van alles nagekeken worden en duurt het een maand voordat ik dan echt verzekerd ben. Dat is dan net jammer. Vind ik dan.
Anoniem
22 april 2022
Anoniem
22 april 2022Ik vond het verbazingwekkend hoe makkelijk het indienen van de schade was en hoe snel het werd afgehandeld. Ik heb nog nooit een schade geclaimd en het was dat mijn zus me zei dat ik dit kon declareren. Heel fijn dat het zo werkt, want op deze kosten zat ik echt niet te wachten.
Anoniem
22 april 2022
Anoniem
22 april 2022
Anoniem
21 april 2022
Anoniem
21 april 2022Alles is prima geregeld.
Anoniem
21 april 2022Het was prettig om regelmatig op de hoogte te worden gehouden van de voortgang, juist ook als er helemaal geen voortgang was bij de andere partij.