Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
5 april 2022Alles gaat via mail wat ik moeizaam vind, persoonlijk contact vind ik prettiger.
Anoniem
5 april 2022
Anoniem
5 april 2022Veel beter communiceren en telefonisch te bereiken zijn
Anoniem
5 april 2022
Anoniem
4 april 2022Ik geef het bedrijf een dikke 9 want jullie maken de reclame waar. Het draait echt om mensen! Zou ook heel graag bij jullie mee willen kijken/ werken zodat ik mijn rechtenstudie nog beter kan volgen.
Anoniem
4 april 2022nee
Anoniem
4 april 2022
Anoniem
2 april 2022De zaak is snel en goed afgehandeld. Het is alleen jammer dat mijn verkeerde bankrekening nummer werd vermeld in de mail. Hierdoor contact moeten opnemen met klaverblad. Het is verder allemaal goed gekomen.
Anoniem
2 april 2022
Anoniem
1 april 2022Jullie hulp was fantastisch, duidelijk,vriendelijk, veruit beter dan we onze verwachtingen hadden. Zijn jullie lang en met vol overgave bezig geweest voor ons! Duidelijke verwoording, jullie gave ons echt het gevoel alsof we er toe deden! Nogmaals vriendelijke dank!