Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
17 mei 2022IK heb het heel prettig gevonden en het was een snelle afhandelingen ik ben zeer tevreden . Met vriendelijke groeten harrie dekkers.
Anoniem
17 mei 2022Hele goede snelle service, dank!
Anoniem
16 mei 2022
Anoniem
16 mei 2022De dienstverlening was traag en communicatief ondermaats. Veel mailcontact ipv telefonisch contact waardoor veel vragen lange tijd onbeantwoord bleven.
Anoniem
15 mei 2022
Anoniem
14 mei 2022Ik vond het erg fijn dat de betreffende juriste zelf contact met mij opnam als zij niets van mij hoorde.
Anoniem
13 mei 2022Helaas had klaverblad zelf geen advocaat beschikbaar dus kreeg een externe toegewezen. Ik ben zeer ontevreden hoe hij voor mij heeft gehandeld. Ik moest alles zelf aandragen en vond dat hij niet zijn best voor mij heeft gedaan.
Anoniem
13 mei 2022
Anoniem
12 mei 2022
Anoniem
11 mei 20228