Wat kunt u van ons verwachten?
In de regel reageren wij binnen een werkdag op uw melding. Ook e-mails of post die we daarna van u ontvangen, proberen we binnen een werkdag te beantwoorden.
Wat vragen wij van u bij een algemene schademelding?
Wij willen uw claim graag goed en snel regelen. U helpt ons hierbij door het volgende te doen:
- Maak foto's van eventuele schade en bewaar beschadigde voorwerpen
- Doe aangifte bij de politie als er sprake is van een strafbaar feit
- Bewaar nota's en andere documenten over de schade
- Als u aansprakelijk bent voor de schade aan uw vakantieverblijf, dan is het niet de bedoeling dat u zelf alvast (een gedeelte van) de schade vergoedt
Direct online melden
Over reisannuleringen i.v.m. het coronavirus (COVID-19)
In vele landen is sprake van een ongewone situatie. Veel vakanties kunnen vanwege de maatregelen rondom het coronavirus niet doorgaan. Dit vinden wij erg vervelend voor u! De meeste reisorganisaties/vervoerders annuleren op eigen initiatief uw reis/verblijf. Vaak bieden zij u dan de mogelijkheid om uw reis/verblijf gratis om te boeken, of zij bieden u restitutie of een tegoedbon. In dat geval kunt u geen aanspraak maken op uw annuleringsverzekering.
Wat vragen wij van u bij een annuleringsmelding i.v.m. het coronavirus (COVID-19)?
Keurt uw reisorganisatie of vliegtuigmaatschappij uw vergoeding van annuleringskosten niet goed? Dan heeft u mogelijk dekking op uw annuleringsverzekering. Op dit moment ontvangen wij erg veel schademeldingen. Om uw schademelding goed te behandelen hebben wij uw hulp nodig. Zo hebben wij een bevestiging met de annuleringskosten nodig. Ook helpt u ons door uw schademelding zo volledig mogelijk in te dienen via het speciale annuleringsformulier.
Let op: volg altijd eerst ons 3-stappenplan om uw annuleringskosten vergoed te krijgen.
Annuleringsformulier