
Adviseur homepage header
Voor adviseurs
U logt in KlaverbladExtra.net snel, makkelijk en veilig in met eHerkenning of e-mailadres en wachtwoord. Logt u voor de eerste keer in of wilt u overstappen naar eHerkenning? Hieronder vindt u alle informatie.
Let op: vanaf 1 maart 2022 is inloggen met een Digitaal Paspoort niet meer mogelijk.
Op zoek naar een adviseur?
Bent u geen assurantieadviseur, maar wilt u wel advies krijgen?
Inloggen met een Digitaal Paspoort is vanaf 1 maart 2022 niet meer mogelijk
U logt bij Klaverblad gemakkelijk in via eHerkenning of e-mailadres/wachtwoord. Heeft u deze nog niet ingeregeld? U kunt het op onderstaande 2 manieren proberen:
Heeft u al een keer op de nieuwe manier ingelogd met een Digitaal Paspoort en gebruikt u al eHerkenning van Digidentity voor andere maatschappijen? Dan kunt u proberen of inloggen via eHerkenning gewoon werkt. Let op: de dienst adviseursportaal KlaverbladExtra.net moet aan uw eHerkenningsprofiel zijn toegevoegd. Dit kan de beheerder van eHerkenning binnen uw kantoor voor u regelen.
Wilt u inloggen via e-mailadres/wachtwoord? Kies dan voor wachtwoord vergeten. Als u uw mobiele telefoonnummer eerder in uw account aangevuld heeft, dan gebruiken wij deze voor de authenticatie. U ontvangt hiervoor een sms van ons. Ontvangt u een foutmelding? Dan is uw mobiele nummer nog niet gekoppeld.
Werkt dit niet? Team Relatiebeheer helpt u graag. Bel met 079 – 3 204 620 of stuur een e-mail naar relatiebeheer@klaverblad.nl met daarin in ieder geval uw mobiele nummer. U ontvangt dan een nieuwe uitnodigingslink van ons.
Inloggen in KlaverbladExtra.net als nieuwe gebruiker
Ons extranet is een praktische en gebruiksvriendelijke omgeving waar u als adviseur al uw zaken met Klaverblad kunt regelen. Gaat u ons extranet voor de eerste keer gebruiken? Wij vertellen u hieronder graag meer over de verschillende manieren waarop u kunt inloggen. U kiest zelf wat u het fijnst vindt.
1. E-mailadres/wachtwoord met twee-factor-authenticatie
Bij deze inlogmethode gebruikt u gewoon uw e-mailadres en wachtwoord. Daarbij gebruikt u een authenticator app op uw telefoon als twee-factor-authenticatie. Dit kunt u zien als een extra vorm van beveiliging.
2. Nieuw: eHerkenning
Vanaf nu kunt u bij ons ook inloggen via eHerkenning. Via uw account kunt u eHerkenning gemakkelijk toevoegen als inlogmethode. Let op: het is belangrijk dat de beheerder van eHerkenning van uw kantoor eerst de dienst ‘Adviseursportaal KlaverbladExtra.net’ toevoegt aan uw eHerkenningsprofiel.
Een account aanmaken als nieuwe gebruiker?
Bent u een nieuwe gebruiker van ons extranet en wilt u een account aanmaken? Zodra de gebruikersbeheerder van uw kantoor toegang heeft geregeld, ontvangt u per mail een uitnodiging om uw account aan te maken. Wilt u eHerkenning gebruiken dan moet ook de beheerder van eHerkenning van uw kantoor eerst de dienst 'Adviseursportaal KlaverbladExta.net' toevoegen aan uw e-Herkenningsprofiel.
In de onderstaande video ziet u hoe u eenvoudig een account aanmaakt en een inlogmethode kiest.
Vragen over inloggen
Heeft u hulp nodig bij het inloggen of werkt er iets niet? Kijk of het antwoord op uw vraag gegeven wordt bij onze veelgestelde vragen. Stond uw vraag er niet tussen? U kunt ook altijd contact opnemen met team Relatiebeheer via relatiebeheer@klaverblad.nl of 079 - 3 204 620. Zij helpen u graag.
Wilt u met ons samenwerken?
Mensen helpen. Dat is voor ons de basis voor een fijne samenwerking. Bent u adviseur en wilt u met ons samenwerken om mensen prettig en onbezorgd te laten leven? Voor uw klanten vindt u bij ons gewoon goede verzekeringen en een snelle en persoonlijke service. Onze rayonmanagers leren u graag kennen.
Klaverblad als meest menselijke verzekeraar
Als coöperatie denken wij niet aan winst, wel aan mensen. Dat laten we in onze nieuwe campagne zien. We kijken continu wat er om ons heen gebeurt, wat de gevolgen daarvan zijn voor onze verzekerden en hoe wij daarin kunnen helpen. Dit maakt voor ons het verschil tussen verzekeren en gewoon goed verzekeren. Bij Klaverblad vinden we dat al meer dan 150 jaar heel gewoon, maar misschien is het best bijzonder.
Veelgestelde vragen inloggen extranet
Inloggen met een Digitaal Paspoort is vanaf 1 maart 2022 niet meer mogelijk. U logt bij Klaverblad gemakkelijk in via eHerkenning of e-mailadres/wachtwoord. Heeft u deze nog niet ingeregeld? Probeer dan in te loggen via e-mailadres/wachtwoord en kies voor ‘wachtwoord vergeten’. Als u uw mobiele telefoonnummer eerder in uw account aangevuld heeft, dan gebruiken wij deze voor de authenticatie. U ontvangt hiervoor een sms van ons. Werkt dit niet? Team Relatiebeheer helpt u graag. Bel met 079 – 3 204 620 of stuur een e-mail naar relatiebeheer@klaverblad.nl.
Als u wilt inloggen met eHerkenning, dan is het belangrijk dat de beheerder van eHerkenning op uw kantoor de dienst ‘Adviseursportaal KlaverbladExtra.net’ aan uw eHerkenningsprofiel toevoegt. Daarna kunt u inloggen met eHerkenning. Gebruikt u eHerkenning van Digidentity? Dan gaat dit nog makkelijker als u bij de eerste keer inloggen nog één keer uw digitaal paspoort gebruikt.
Heeft u nog vragen?
Heeft u nog vragen over het inloggen? Bekijk dan onze veelgestelde vragen. Stond uw vraag er niet tussen? U kunt ook altijd contact opnemen met team Relatiebeheer via relatiebeheer@klaverblad.nl of 079 - 3 204 620. Ook met andere vragen over uw samenwerking met Klaverblad kunt u bij team Relatiebeheer of uw rayonmanager terecht.
Werkt u nog niet met ons samen en bent u hier wel in geïnteresseerd? Vind dan een rayonmanager in uw buurt. We helpen u graag!