Klaverblad Verzekeringen introduceert nieuw logo en nieuwe campagne

Klaverblad Verzekeringen heeft in april een nieuw logo geïntroduceerd, dat eigentijds en herkenbaar is. Voor de herkenbaarheid zorgen de kleuren rood en groen en het klaverblad als beeldmerk die ook al in het oude logo te zien waren.

Dit nieuwe logo is ook te zien in de nieuwe campagne die Klaverblad nu lanceert. Eind juli is deze campagne online gestart en vanaf 6 augustus is ook een nieuwe televisiecommercial te zien. Rode draad in de campagne is dat Klaverblad als coöperatie op een eigenzinnige manier keuzes maakt waarbij de klant voorop komt.

Marie Monique van der Salm, verantwoordelijk voor Marketing & Verkoop bij Klaverblad: “We wilden zorgen voor  een soepele overgang van de vorige naar de nieuwe campagne. Voor de herkenbaarheid is een deel van de cast uit de vorige campagne weer te zien en begint de commercial weer in het Klaverblad-gebouw. Maar er is ook een nieuw duo te zien. Zij kijken naar de wereld om ons heen en zien daar allerlei ontwikkelingen en situaties die niet goed geregeld zijn. Klaverblad vindt dat niet gewoon en geeft aan dat zij dat als coöperatie anders doet met de zin: ‘Als coöperatie denken we niet aan winst maar aan mensen’”.