Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
3 februari 2022
Anoniem
3 februari 2022Goed
Anoniem
3 februari 2022Veel complimenten voor de expertise en hulpvaardigheid van Mevr. D.S. Van der Lede - Verkerk! Ze heeft mijn zaak heel proactief opgepakt en de correspondentie was altijd (meer dan) volledig en duidelijk.
Anoniem
3 februari 2022
Anoniem
3 februari 2022Als je het hebt over persoonlijk en hoe bent u geholpen, dan is persoonlijk voor mij nog altijd een persoonlijk gesprek via telefoon of fysiek. Snap helemaal dat dit niet meer in deze tijd past, maar uiteindelijk regel ik het nu helemaal zelf online en dat voelt voor mij altijd een stuk minder persoonlijk. Maar uiteindelijk is het resultaat naar wens en prima zo. Groet Bram
Anoniem
2 februari 2022dat is toch al duidelijk door de beantwoorde vragen ? het beste ermmee en werze allemaal en tot n eventuele volgende keer Houtaai LateRrr grtn
Anoniem
2 februari 2022
Anoniem
1 februari 2022
Anoniem
1 februari 2022Alles tevreden
Anoniem
31 januari 2022Al bijna een jaar heb ik een rechtsbijstand verzekering en meld ik 1 garantie geval van een bankstel en daar word moeilijk over gedaan.