Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
8 februari 2022De schade vaststelling door de expert heeft lang geduurd. Wij zitten nu nog steeds te wachten op de reparatuur
Anoniem
8 februari 2022Bellen is niet echt nodig. Volgende week komen ze van de verzekering alles mee nakijken
Anoniem
8 februari 2022Wat sneller reageren is misschien optie.
Anoniem
7 februari 2022Ik vond het heel lang duren voordat er contact was. Dat vond ik wel jammer, al kan ik begrijpen dat het een drukke tijd is. Toen er eenmaal contact was verliep het perfect. Ik ben heel tevreden en voelde me ook echt gehoord.
Anoniem
7 februari 2022
Anoniem
5 februari 2022Ik ben zeer tevreden over de gang van zaken. Alles werd duidelijk overlegd wat er moest gebeuren. Mijn ervaring met jullie is zeer positief. Hartelijk dank voor de geboden hulp en adviezen.
Anoniem
3 februari 2022
Anoniem
3 februari 2022Goed
Anoniem
3 februari 2022Veel complimenten voor de expertise en hulpvaardigheid van Mevr. D.S. Van der Lede - Verkerk! Ze heeft mijn zaak heel proactief opgepakt en de correspondentie was altijd (meer dan) volledig en duidelijk.
Anoniem
3 februari 2022