Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
7 juli 2021Soms duren reactie wel wat lang, maar als het druk is valt dat wel te begrijpen. Verder vind ik het ook wel fijn als het dossier is gesloten, dat ik toch nog vragen mag stellen daarover indien nodig.
Anoniem
5 juli 2021
Anoniem
2 juli 2021Leek mij een helder en makkelijk verhaal alles is aangeleverd had dan even gebeld bovendien na 3 telefoontjes nog 10dagen wachten op eerste kontakt vind ik erg lang na kort overleg had dit jullie ook tijd bespaard
Anoniem
2 juli 2021
Anoniem
1 juli 2021
Anoniem
1 juli 2021
Anoniem
30 juni 2021Jullie zijn heel helder in jullie taal. Ik was wel verrast door een formulier over medische informatie over drugsgebruik, dat voelde voor mij onwennig en doen verzekeraars van mensen in loondienst ook niet toch? Desalniettemin was het prima en is alles spoedig verlopen, waarvoor dank.
Anoniem
30 juni 2021
Anoniem
30 juni 2021
Anoniem
29 juni 2021