Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
11 juni 2021
Anoniem
11 juni 2021Heb meer contact met de cliënten tijdens de schademelding. Ook als er iets mis is. Bijvoorbeeld als mensen 2 adressen hebben staan. Het duurde allemaal te lang. En ik hoorde te weinig.
Anoniem
11 juni 2021De zaak heeft wel heel lang geduurd maar is naar alle tevredenheid afgehandeld. Het geduld van de jurist heeft tot deze afwikkeling geleid
Anoniem
10 juni 2021Geen op- of aanmerkingen. Zoals u uw beleid nu voert, moet u dat vooral voortzetten. Een persoonlijk detail: Mevrouw Pronk- Van Loo heeft mij in mijn arbeidsongeschiktheidsperiode geweldig begeleidt en mij alle voor- en nadelen vanaf het begin zeer duidelijk uitgelegd. Hiervoor ben ik haar zeer erkentelijk. Met vriendelijke groet, Arjan Ippel
Anoniem
10 juni 2021het was allemaal oke
Anoniem
10 juni 2021
Anoniem
10 juni 2021
Anoniem
9 juni 2021
Anoniem
9 juni 2021
Anoniem
9 juni 2021Goede service & snelle afhandeling van de aanvraag!