Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
21 april 2021Ik had een verzekering aangevraagd voor mijn nieuwbouwwoning. Bij de bevestiging werd aangegeven dat de polis per post verstuurd zou worden. Dit is alleen nog niet mogelijk omdat het huis nog niet is opgeleverd. 1 belletje was genoeg om dit te regelen. TOP
Anoniem
21 april 2021
Anoniem
20 april 2021
Anoniem
20 april 2021De afhandeling duurde weliswaar erg lang maat ik werd gelukkig regelmatig op de hoogte gehouden. Jullie medewerkster heeft haar uiterste best gedaan. Ik voelde me gehoord en geholpen. Heel fijn.
Anoniem
19 april 2021Heel cörrect alles geregeld bovenverwachting. Geweldig.
Anoniem
19 april 2021Blijf zo doorgaan! Pro actief en duidelijk!
Anoniem
17 april 2021Duidelijk
Anoniem
17 april 2021Zoals ook eerder al weer zeer goed geholpen.
Anoniem
16 april 2021
Anoniem
15 april 2021Er wordt een dubbele incasso gedaan zonder vooraf informatie hierover. Ook achteraf moet je hier zelf navraag over doen. Ik vind dat echt niet netjes. Dus kortom een slechte eerste indruk.