Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
10 december 2024Ik ben ontzettend fijn geholpen. Fijn contact gehad en de uitslag was meer dan we verwacht hadden. Echt ongelofelijk fijn.
Wolff
9 december 2024
Anoniem
9 december 2024Ik ben fantastisch goed geholpen en bij onverwachte tegenvallers werd er ook een oplossing gevonden. Het was een heel prettig contact en ik werd ook persoonlijk te woord gestaan. Beter kan niet.
Anoniem
7 december 2024Geen tips, alles naar tevrdedenheid verlopen
Leonidas
7 december 2024
Beaufort
7 december 2024Bel eens op om vragen te stellen in plaats van een onpersoonlijke afwijzing met onjuiste conclusies
Anoniem
7 december 2024
Anoniem
6 december 2024
Marjo Kollee
6 december 2024Een 10 dank jullie wel
Anoniem
5 december 2024Afhandeling van schade duurde bijna een jaar. Van het kastje naar de muur gestuurd. Tussen elke mail zit meer dan een week reactietijd. Telefonisch niks te bespreken alleen per mail wat veel te lang duurt.