Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
31 januari 2023
Anoniem
30 januari 2023Dit is voor mij de beste verzekering voor zo ver ik het had kunnen ervaren tot nu toe. Enige kleine puntje is dat ik soms moeite heb gehad met het verstaan van sommige telefoongesprekken. Maar dit kon ook komen door slecht berijk.
Anoniem
26 januari 2023Op website kon ik niet vinden of de verzekering voor een minimum termijn afgesproken moest worden. Tevens niet of ik gedurende looptijd modules aan kon zetten (bijv. wintersport mocht ik besluiten dat te gaan doen) of uit kon zetten. Deze vragen werden goed en snel beantwoord via telefoon. Vervelend was dat toen ik de verzekering afsloot ik een bevestigingsmail van mijn aanvraag kreeg waarin stond dat goedkeuring eventueel wel 2 weken kon duren. Dat was onacceptabel in kader van annuleringsverzekering die ik dan ook niet meer bij een andere verzekeraar zou kunnen afsluiten (meestal binnen 14 dagen na boeking). Voor mensen die kort voor hun vakantie pas denken aan een reisverzekering (voor mij nvt) lijkt me dit ook redelijk frustrerend. Een en ander werd snel en adequaat opgelost door uw medewerkers dus uiteindelijk geen issue.
Anoniem
26 januari 2023
Anoniem
26 januari 2023als jullie zeggen gewoon te blijven dan moeten jullie dat ook doen en niet iemand met een kluitje in het riet sturen.
Anoniem
25 januari 2023
Anoniem
25 januari 20230
Anoniem
24 januari 2023
Anoniem
21 januari 2023Had van jullie een mail gekregen voor in te loggen had mijn vrouw die per ongeluk verwijderd, ik naar jullie gebeld dit door gegeven man zij ik geef het door, tot op heden geen mail ontvangen voor in te loggen dit vind ik een slechte service
Anoniem
19 januari 2023geen verdere op of aanmerkingen