Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
3 augustus 2022
Anoniem
2 augustus 2022geen tips
Anoniem
1 augustus 2022
Anoniem
1 augustus 2022
Anoniem
1 augustus 2022
Anoniem
1 augustus 2022
Anoniem
1 augustus 2022
Anoniem
29 juli 2022
Anoniem
29 juli 2022
Anoniem
29 juli 2022Communicatie over de stand van zaken verliep niet soepel. Ik vond niet dat er samen wordt gekeken naar een oplossing of oplossing bieden aan de klant. Ik moest oplossingen aandragen zoals een voorschot enzovoorts.