Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
14 maart 2023
Anoniem
13 maart 2023slechte schadeafwikkeling niets met onze en de inbreng van verzekerde gedaan gewoon blind betaald
Anoniem
9 maart 2023Ik vind het fijn dat jullie de schade zo voortvarend hebben opgelost!
Anoniem
9 maart 2023Ik ben heel erg tevreden… wil ook absoluut geen andere verzekering voor de AOV. Ik ben heel netjes geholpen, en degene die contact met me hield was oprecht geïnteresseerd in hoe het met mij ging. Dan voel je je gehoord en dat is heel fijn…
Anoniem
9 maart 2023Ik had bij de aanvraag een voorwaarde gesteld en daar is verder niet op gereageerd. De verzekering is afgesloten en dus ga ik ervan uit dat aan de voorwaarde is voldaan. Info voorziening omtrent verzekering is heel duidelijk, aanvraag was snel gedaan en de afhandeling heel snel. Zelfs de premie betaling is al gedaan.
Anoniem
7 maart 2023Prima, mocht iets sneller, maar snap dat het soms druk is!
Anoniem
6 maart 2023
Anoniem
6 maart 2023Hoe de verzekering werkt is voor mij niet helemaal duidelijk. Eigenlijk pas op het moment van vergoeden is mij duidelijk hoe het werkt, tot die tijd is het afwachten in hoeverre er wordt vergoed.
Anoniem
6 maart 2023Nou das mooi verrot toch ik betaal elke maand en de hond van mijn zoon sloopt me de bank en word het eens niet verzekerd
Anoniem
2 maart 2023