Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
25 mei 2022blijf zo doorgaan ben heel tevreden groetjes mevr van limbeek
Anoniem
24 mei 2022Nee
Anoniem
24 mei 2022Beter als nu kan zo netje afgehandeld
Anoniem
24 mei 2022
Anoniem
24 mei 2022Snel en duidelijk, bedankt.
Anoniem
24 mei 2022
Anoniem
24 mei 2022Heb vragen gezet op papier en mail maar geen reactie daarop
Anoniem
24 mei 2022
Anoniem
24 mei 2022
Anoniem
23 mei 2022De eerste keer ging na telefonisch contact iets mis. De gevraagde informatie werd niet toegestuurd. Daarbij kreeg ik toen eerst een telefoonnummer van iemand anders, die als gevolg van thuiswerken, niet door kon schakelen naar de juiste afdeling. Dat kan wellicht beter. Het tweede contact - omdat ik niets terug gehoord had - verliep via email. Die is prima afgehandeld c.q. dat kon niet beter. Waarvoor dank.