Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
18 mei 2022Ik heb geen persoonlijk contact gehad. Ik heb daar dan ook geen mening over. Alles is via email gegaan en dat is netjes en duidelijk en op tijd afgehandeld.
Anoniem
18 mei 2022Nee geen tips , Maar ik ben erg blij geweest met U hulp ,wij waren daar nooit uitgekomen , Erg behulpzaam ,vriendelijk , het was vaak onduidelijk voor mij ,maar we zijn er tot zover uitgekomen . Nogmaals bedankt
Anoniem
17 mei 2022
Anoniem
17 mei 2022Dossier was eerst kwijt en werd daarna veels te langzaam opgepakt. Zelf veels te veel achteraan moeten zitten. Ik heb geen service ervaren en overweeg sterk mijn verzekeringen bij Klaverblad dan ook op te zeggen.
Anoniem
17 mei 2022IK heb het heel prettig gevonden en het was een snelle afhandelingen ik ben zeer tevreden . Met vriendelijke groeten harrie dekkers.
Anoniem
17 mei 2022Hele goede snelle service, dank!
Anoniem
16 mei 2022
Anoniem
16 mei 2022De dienstverlening was traag en communicatief ondermaats. Veel mailcontact ipv telefonisch contact waardoor veel vragen lange tijd onbeantwoord bleven.
Anoniem
15 mei 2022
Anoniem
14 mei 2022Ik vond het erg fijn dat de betreffende juriste zelf contact met mij opnam als zij niets van mij hoorde.