Hoe onze klanten ons beoordelen

Hieronder vindt u de beoordeling van anderen over Klaverblad. Deze beoordelingen gebruiken wij om onze producten te verbeteren en de klanttevredenheid te meten. Wij vinden het leuk om ook uw mening te horen.

Klantvriendelijkheid
8,2
Aanvraagproces
8,1
Claimafhandeling
8,2
Betrouwbaarheid
8,3
Prijs/kwaliteit
8,2

    Geef uw mening

    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    2 september 2017

    Ben al 25 jaar gezekerd bij Klaverblad, heb in die tijd een paar keer schade gehad. Altijd goed afgehandeld, zelfs een keer niet m,n noclaim korting ingehouden ondanks ze dit niet konden verhalen op de tegenpartij. Ben dit niet vergeten en zal dus nooit naar een ander gaan.Ben erg tevreden over Klaverblad.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    2 september 2017

    Zowel de website alsmede het telefonisch contact is helder en duidelijk en vriendelijk, altijd voorzien van goede adviezen voor de persoonlijke omstandigheden.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    6 Rapportcijfer

    Anoniem

    31 augustus 2017

    Werd van kasje naar muur gestuurd. Niet de juiste info.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Beste Remon, Helaas heeft u aangegeven dat wij verder geen contact met u op mogen nemen. Wij kunnen daardoor ook niet nagaan wat er exact is gebeurd. Wij vinden dat erg jammer want wij horen het graag als er ergens in een proces verbeteringen mogelijk zijn. Groeten, Aad

    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    30 augustus 2017

    Alles per post mogelijk, zeer goede communicatie. Heldere uitleg wat wel en niet verzekerd is en perfecte uitleg opbouw premies van het verzekeringspakket. Zeer prettig in geval bellen dat je direct iemand aan de lijn krijgt en geen keuzemenu.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    28 augustus 2017

    Zeer veel dank voor de ondersteuning. Mijn ervaring is dat ik zeer kundig, objectief, betrokken en dus professioneel juridische ondersteuning heb mogen ontvangen. Hiervoor mijn dank!

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    27 augustus 2017

    Probleemloze correspondentie. Bij vragen vlot een persoon aan de lijn. Voor zover ik na heb kunnen gaan een van de weinige partijen die zich niet met woekerpolissen heeft ingelaten.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    6 Rapportcijfer

    Anoniem

    24 augustus 2017

    Ik ben al 17 jaar klant met al mijn verzekeringen (opstal, glas, inboedel, aansprakelijkheid, rechtsbijstand arbeid/verkeer en consumenten en nu heb ik een officiële waarschuwing ontvangen dat ik te veel claims zou hebben. Een vraag stellen over iets is kennelijk al een claim. We zijn met het gezin verzekerd en in de 17 jaar hebben we over de 6/7 modules die we hebben lopen 9 "claims" (waarvan 5 advies vragen waren betrekking hadden om advies betreffende rechtsbijstandsbijstand verzekering). 2x schade aan een raam en 2x schade aan telefoon en 1x aansprakelijkheid omdat mijn man iets had gebroken bij een ander (120 euro was dat geloof ik) Ik ben zwaar beledigd en ga ook zeker zsm overstappen nu. Ik ben nog steeds verzekerd op de oude manier dat de tussenpersoon via de maandelijkse premie betaald wordt dus ik betaal ook nog eens te veel. Dat nam ik voor lief maar na deze waarschuwingsbrief niet meer. Waar staan in de voorwaarden dater een max is aan vragen die je mag stellen? En 5 vragen in 17 jaar is te veel? Belachelijk.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen

    Klaverblad Verzekeringen

    Goedemorgen, Een collega van mij heeft inmiddels contact met u gehad om één en ander te verduidelijken. Ik hoop dat u nu iets meer begrip kunt opbrengen voor ons standpunt. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan horen wij het graag. Groeten, Aad

    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    24 augustus 2017

    Ik ben zeer tevreden over de snelle en correcte afhandeling van de schade van het door mij opgegeven product.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    23 augustus 2017

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    23 augustus 2017

    Snelle afhandeling . Telefonisch word alles duidelijk uitgelegd als je vragen hebt.

    Klantvriendelijkheid
    Aanvraagproces
    Claimafhandeling
    Betrouwbaarheid
    Prijs/kwaliteit
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen

    Filter de beoordelingen