Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
3 maart 2022Wij hadden graag onze gehele reis vergoed gekregen. Helaas ging dit niet omdat het hotel niet gekocht was via een nederlandse organisatie. Toch vind ik in deze omstandigheden en gezien de lengte van verzekerd zijn bij klaverblad dat er meer hulp geboden had kunnen worden. Mvg tamara
Anoniem
3 maart 2022Als je lang genoeg gewoon bent wordt je vanzelf bijzonder. Dat vindt ik een geweldige zin. en ik zie het terug in de afhandeling. Dank je wel. John van Veltom
Anoniem
2 maart 2022Ik heb zelf alleen contact gehad met mijn tussenpersoon Optima dat is verder door jullie netjes afgehandeld.
Anoniem
2 maart 2022
Anoniem
1 maart 2022
Anoniem
1 maart 2022Prima gedaan. De tv reclame is niets overdreven !
Anoniem
1 maart 2022Er is al uitvoerig over gesproken, we hadden een valse start. Het aanvraagformulier kwam niet door de procedure, uitval van 2 advocaten, geen reactie meer op mails, uiteindelijk duurde het 2 maanden alvorens er uitsluitsel kwam of de aanvraag überhaupt onder de dekking viel. We waren er zo door verslagen en hadden het gevoel dat Klaverblad er niet voor ons was. Uiteindelijk zijn de door ons gemaakte kosten vergoed maar door het gemis in jullie bijstand zijn wij verkeerd aan de zaak begonnen. Het is uitgepraat, schuld is erkend en de kosten zijn vergoed. Daarmee sluiten we dit af en hopen een volgende keer de echte service van Klaverblad te mogen ervaren.
Anoniem
28 februari 2022
Anoniem
28 februari 2022
Anoniem
28 februari 2022