Hoe onze klanten ons beoordelen

De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.

Aanbevelen
8,1
Tevredenheid
8,6
Persoonlijk
7,7
Geholpen
8,5
Informatie
8,3
Duidelijk
8,5
Verwachtingen
7,4

    Geef uw mening

    Lees meer over beoordelingen op onze website

    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    28 april 2023

    Heel fijn dat er zo makkelijk contact mogelijk is met een levend mens!

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Koshkar

    26 april 2023

    Ik heb geen bedankbriefje Hartstikke bedankt.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Boersma

    26 april 2023

    Hartstikke prettig te woord gestaan door iemand van de hulpdesk. Verdere afhandeling was een dikke pluim waard.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    4 Rapportcijfer

    Viergever

    25 april 2023

    Ik heb duidelijk aangegeven dat het onweerde etc maar nu krijg ik te horen dat tv uitzichzelf kapot is gegaan tuurlijk een tv van twee jaar oud maar goed als er uitbetaald moet worden zijn de verzekeraars meestal niet thuis

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    24 april 2023

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    5 Rapportcijfer

    Herrijgers

    20 april 2023

    Weinig informatie en opvolging van mijn schade claim

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    20 april 2023

    Ben zeer tevreden.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    20 april 2023

    We kunnen alleen maar zeggen heel erg tevreden te zijn met de afhandeling Duurde alleen wat lang Maar kwam door de exper Dus niet door jullie Mvg

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    20 april 2023

    In de toekenning van schade zetten of je verplicht bent de schade te laten herstellen of niet. Nu krijg ik geld voor herstel, (weet niet of de door u berekende uren voldoende zijn) en zou me schuldig voelen als ik het niet op dit moment laat herstellen vanwege alle rompslomp die het met zich mee brengt. Nu moet ik daar voor mijn gemoedsrust over bellen.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Walraven

    14 april 2023

    Zeer tevreden over de snelle afhandeling. Zelfs vlak voor het paasweekend duurde het 2 dagen en de schade werd vergoed. Hulde!

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen