Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
28 april 2023Heel fijn dat er zo makkelijk contact mogelijk is met een levend mens!
Koshkar
26 april 2023Ik heb geen bedankbriefje Hartstikke bedankt.
Boersma
26 april 2023Hartstikke prettig te woord gestaan door iemand van de hulpdesk. Verdere afhandeling was een dikke pluim waard.
Viergever
25 april 2023Ik heb duidelijk aangegeven dat het onweerde etc maar nu krijg ik te horen dat tv uitzichzelf kapot is gegaan tuurlijk een tv van twee jaar oud maar goed als er uitbetaald moet worden zijn de verzekeraars meestal niet thuis
Anoniem
24 april 2023
Herrijgers
20 april 2023Weinig informatie en opvolging van mijn schade claim
Anoniem
20 april 2023Ben zeer tevreden.
Anoniem
20 april 2023We kunnen alleen maar zeggen heel erg tevreden te zijn met de afhandeling Duurde alleen wat lang Maar kwam door de exper Dus niet door jullie Mvg
Anoniem
20 april 2023In de toekenning van schade zetten of je verplicht bent de schade te laten herstellen of niet. Nu krijg ik geld voor herstel, (weet niet of de door u berekende uren voldoende zijn) en zou me schuldig voelen als ik het niet op dit moment laat herstellen vanwege alle rompslomp die het met zich mee brengt. Nu moet ik daar voor mijn gemoedsrust over bellen.
Walraven
14 april 2023Zeer tevreden over de snelle afhandeling. Zelfs vlak voor het paasweekend duurde het 2 dagen en de schade werd vergoed. Hulde!